Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset, kertokaa joululahjatoiveenne!

Vierailija
16.10.2014 |

.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrumpu.

Vierailija
22/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wet and dry imuri olisi ihan huippu, tai sitten books-a-million lahjakortti ja hyvä pullo valko viiniä. Kaikki itsetehty syöminen (kuivakakku/karkkit yms.) on ainakin meillä kova sana, tai perinteisesti kuten tulen saamaan lankamaailman lahjakortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni spontaanisti valitsema koru tai hajuvesi, ylipäätään jotain josta ei ole tarvinnut vihjailla... Ei tarvitse olla mitään kallista, ajatus on tärkein. Se että toinen on miettinyt minkälainen ihminen olen ja mistä minä tykkäisin. 

Vierailija
24/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että sukulaiset kerrankin jättäisivät koko lahjat antamatta. Äidin kaksi siskoa siis toimittavat minulle jotain turhaa tavaraa äidin kautta joka joulu. Sitten kiitän kauniisti tekstiviestillä aattona, eikä sen jälkeen olla yhteydessä ennen ensi joulua. Eivät tietenkään osaa antaa minulle mitään, mitä todella haluaisin.

Arvostan heidän elettään, mutta ottaisin mieluummin heiltä esim. kirjeen, jossa kertovat jotain elämästään.

Vierailija
25/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PlayStation4 ja siihen Assassin's Creed Unity-peli tai sitten joku kiva kaulakoru :) 

Vierailija
26/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin pari vuotta sitten kaikille tädeilleni joulun alla viestin, että nyt kun tässä alan itsekin olla aikuinen, niin en odota sukulaistädeiltä enää muistamista lahjojen muodossa ja itse aion lähettää vain kortteja. Kaikki suhtautuivat hyvin ja siihen loppuivat "pakolliset" sukulaislahjat eikä itsellekään tule sellainen olo, että heille pitäisi jotain hankkia. 

Tänä jouluna voisin toivoa jotain ihanaa hemmottelua: jalkahoito, kasvohoito, intialainen päähieronta... Ah... 

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:30"]

Toivoisin, että sukulaiset kerrankin jättäisivät koko lahjat antamatta. Äidin kaksi siskoa siis toimittavat minulle jotain turhaa tavaraa äidin kautta joka joulu. Sitten kiitän kauniisti tekstiviestillä aattona, eikä sen jälkeen olla yhteydessä ennen ensi joulua. Eivät tietenkään osaa antaa minulle mitään, mitä todella haluaisin. Arvostan heidän elettään, mutta ottaisin mieluummin heiltä esim. kirjeen, jossa kertovat jotain elämästään.

[/quote]

Vierailija
27/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanoita/petivaatteita, sukkia, yhtä tiettyä astiastoa... Pari pientä kodinkonetta myös. Sain viimevuonna vanhemmilta lahjakortin anttilaan sen perinteisen vaatekauppakortin sijaan - olin niin mielissäni kuin olla ja voi kun pääsin ostamaan tollasia yllälueteltuja kamoja :D hassua tää vanheneminen.

Vierailija
28/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aamutakki. Hierontalahjakortti. Viikkosiivous. Teatteri-ilta/ooppera. Mulberryn laukku. 

Vierailija
29/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balmuirin huivi, teatteri- tai konserttilipu, egyptiläistä puuvillaa olevat laadukkaat lakanat. Tykkään myös kaikesta itsetehdystä, syötävistä jutuista tai esim. huiveista.

Vierailija
30/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Haapasalon kirja nro 2

Vierailija
31/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin toiveeni olisi että vaikeasti sairas äitini pääsisi viettämään joulua kanssamme ja näkisi samalla meidän vastasyntyneen esikoisemme. Mikään materia ei korvaisi tätä.

Vierailija
32/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mitään. EI todellakaan mitään. Toivomme, että nuori aikuinen lapsemme tulee ulkomailta kotiin jouluksi. Ja se toive toteutunee.

Vierailija
33/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:30"]

Toivoisin, että sukulaiset kerrankin jättäisivät koko lahjat antamatta. Äidin kaksi siskoa siis toimittavat minulle jotain turhaa tavaraa äidin kautta joka joulu. Sitten kiitän kauniisti tekstiviestillä aattona, eikä sen jälkeen olla yhteydessä ennen ensi joulua. Eivät tietenkään osaa antaa minulle mitään, mitä todella haluaisin. Arvostan heidän elettään, mutta ottaisin mieluummin heiltä esim. kirjeen, jossa kertovat jotain elämästään.

[/quote]

Sama täällä. Arvatkaa nautinko siitä syyllisyyden tunteesta kun vien turhia ja huonolaatuisia tavaroita roskikseen? Että minun takiani taas kaatui sademetsää. Vituttaa.

Vierailija
34/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black&deckerin höyrymoppi.

Ja ehkä se kosinta kihlasormuksineen mitä tuskin tulen saamaan :D

Vierailija
35/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ja/tai nuottikirja

Vierailija
36/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kännykkä, nykyinen on ollut käytössä jo yli neljä vuotta ja on vähän kämäinen. Lisäksi ehkä jotain paitoja. Piirustusvälineitä.

Vierailija
37/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku urpo taas alapeukuttaa jokaisen toiveen :D

Vierailija
38/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat. Lahjakortti kasvohoitoon tai hierojalle.

Vierailija
39/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu ihan mihin tahansa kulttuuritapahtumaan (teatteri, elokuva, ooppera, baletti; kaikki käy) tai hyvä kirja. 

Vierailija
40/55 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvatarvikkeita :) esikoisen laskettu tammikuun alusaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi