Tinder ja 40+ naiset
Miten teillä muilla kertyy matcheja? Itsellä ilmaisversio eli en näe ketkä minusta tykkäävät mutta näkyy vain +99 tykkääjää. Onkohan tuokin vain markkinointikikka että uteliaisuudesta ottaisi maksullisen version?
Joka tapauksessa, matcheja vain n 10 nyt kk aikana. Olen urheilullinen ja normaalipainoinen. Pitkät hiukset jos sillä on merkitystä. Kuvat eivät ole paljastavia eikä käsiteltyjä ja niistä näkee koko kropan. En ole ruma kasvoistakaan, mutta ilmeisesti ikää on jo liikaa? Eikö ikäiseni miehet etsi ikäisiään?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä älyttömästi tykkäile, kun ajattelen, että parempi saada matcheihin sellaisia joista oikeasti voisi tykätä. Mutta voisi sanoa, että muutaman kymmenen olen tykännyt.
Ja en siis tykkäile mitään lentäjä-kirurgeja vaan ihan normaaleja kaltaisiani miehiä. Ilmeisesti nämäkin miehet saa todella paljon matcheja.
No jaa, ei tunnu Tinder omalta paikalta. En vain tiedä missä sitä tapaisi ikäisiäni miehiä, kun en baareissa tykkää juosta.
-ap
Jos ymmärsin oikein ja olet ollut Tinderissä vasta kuukauden, niin ehkä ei kannata nyt heti luovuttaa. Jos sait ekan kuukauden aikana 10 matchia, mistä tiedät vaikka saisit seuraavan kuukauden aikana toiset 10, ja mistäs sitä tietää, vaikka kiinnostava ja sulle sopiva kumppani olisi heidän joukossaan. Joten kyllä itse kokeilisin sitä Tinderiä nyt ainakin muutaman kuukauden ajan, etenkin kun nyt koronan takia moni ihminen vielä on vähän varovainen kulkemaan ihmisten ilmoilla - eikä jossain tapahtumissa voi edes kiinnostua kenestäkään, kun kaikilla on maskit eikä naamaa näy.
Ap on oikeasti mies. Kunhan kyselee höpsöjä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä älyttömästi tykkäile, kun ajattelen, että parempi saada matcheihin sellaisia joista oikeasti voisi tykätä. Mutta voisi sanoa, että muutaman kymmenen olen tykännyt.
Ja en siis tykkäile mitään lentäjä-kirurgeja vaan ihan normaaleja kaltaisiani miehiä. Ilmeisesti nämäkin miehet saa todella paljon matcheja.
No jaa, ei tunnu Tinder omalta paikalta. En vain tiedä missä sitä tapaisi ikäisiäni miehiä, kun en baareissa tykkää juosta.
-ap
Voin kertoa, että olen kyllä oman osani siellä baareissakin "juossut". Ei löydy sieltäkään. :D
Kyllä ap nyt on ihan 40+ nainen. Miksi niin epäilet ja miksi kyselen höpsöjä? Kyllähän se nyt ihmetyttää, kun matcheja ei juurikaan tule vaikka tykkäyksiä on paljon.
Ja tosiaankin olen pitkähiuksinen, urheilullinen kroppa, en tissitön, tatuoimaton, keskipituinen ja koulutettu.
Pareilla treffeillä olen käynyt ja parit ovat odottamassa. Näistä yhdelle laitoin itse viestiä. Mielelläni laittaisin itsekin viestiä enemmänkin mutta pelkään, että se antaa ”helpon” vaikutelman ikäluokkani miehille.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap nyt on ihan 40+ nainen. Miksi niin epäilet ja miksi kyselen höpsöjä? Kyllähän se nyt ihmetyttää, kun matcheja ei juurikaan tule vaikka tykkäyksiä on paljon.
Ja tosiaankin olen pitkähiuksinen, urheilullinen kroppa, en tissitön, tatuoimaton, keskipituinen ja koulutettu.
Pareilla treffeillä olen käynyt ja parit ovat odottamassa. Näistä yhdelle laitoin itse viestiä. Mielelläni laittaisin itsekin viestiä enemmänkin mutta pelkään, että se antaa ”helpon” vaikutelman ikäluokkani miehille.
-ap
”Antaa helpon vaikutelman”? Minkä vaikutelman sitten haluat antaa? Vaikean? Etkö olekaan Tinderissä kohdataksesi ihmisiä etkä vain passiivisena haahuilemassa?
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni laittaisin itsekin viestiä enemmänkin mutta pelkään, että se antaa ”helpon” vaikutelman ikäluokkani miehille.
-ap
Nyt puhut höpöjä. Kyllä oman ikäluokkasi miehet tietävät jo, että nainenkin saa olla aloitteellinen, ei siis tule heille yllätyksenä. Mitä menetät siinä, jos laittaisitkin itse aloitusviestin jollekin kiinnostavalle?
Harvat naiset aloittaa, mutta ne ketkä sen tekee ovatkin yleensä mielenkiintoisia ja kyselevät asioita, monesti kiinnostus hiipuu kun toinen vastaa sanalla tai ei koskaan laita vaikka iltaisin sitä ekaa keskustelun avausta.
Tällä hetkellä 20 matchia ketä ei ole laittanut viestiä vaikka viikkoja olleet..., joo tiedän en minäkään koska keskustelen vain parin kanssa kerrallaan mutta vastaan aina jos joku aloittaa, ihmettelen suuresti tapaa jos kerran seuraa hakee, eivät kuitenkaan poista, ja ihan testaan sitä miten toimivat.
Hei beibe! How you doing?? 40+ still going strong!
Vierailija kirjoitti:
-ap
Olen kuullut sellaistakin, että Tinder rankaisee liian passiivisesta käytöksestä. Tavallaan kait pitäisi tykätä hövelimmin ja sitä kauttaa nostattaa keinotekoisesti omaa korttia pakassa, kun saisi matsejakin helpommin.
Tinder on sen sortin likakaivo systeemiltään, että kaikkea ei kannata yrittää korjata omaa profiilia hiomalla. Ei auta jos saat heikon rankingin esim passiivisuudesta
No mätsien määrähän riippuu siitä missä asuu ja mikä on oma ikähaitari tai kuinka monta kilsaa. Pk-seudulla 40 v naisella on mahkut satoihin mätseihin, jossain Kuopiossa ei. Edes Treella ei ole tarpeeksi jengiä. Itse olen 48 v ja saan mätsejä jopa 20 vuotiailta, olen kaunis kyllä.
En muuten oikein usko Tinderin algoritmeihin, tuntuu näyttävän vain aktiivisimmat heti. Itse näen esim. jonkun Joni Kukkohovin joka päivä samoin kuin jonkun peräseinäjoen Pertin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä matchien määrällä? 1 hyvä riittää, ainakin mulle
Taidat olla vähä-älyinen!
Tottakai matchien määrällä on suuri merkitys! Jos saat vain vähän matcheja, on epätodennäköistä löytää niiden joukosta kumppania.
Ei välttämättä. Jos matcheja on 100, mutta kaikki ihan jotain muuta kuin mitä oikeasti haluaisi, ei niistä kuvaannoillisesti tai kirjaimellisesti kostu ollenkaan. Mutta jos matcheja on viisi, ja kaikki ovat potentiaalisesti sitä, mitä haetaan, on paljon todennäköisempää löytää kumppani. Ja jos matcheissa on viisi potentiaalista, on aivan samantekevää, onko heidän lisäkseen 95 turhaa matchia.
OLET TODELLA VÄHÄ-ÄLYINEN!
On PALJON todennäöisempää, että se hyvä matchi löytyy niiden sadan joukosta kuin viiden joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkää urheilevia, nättejä ja terveillä elämän tavoilla varustettuja naisia 🙂
Näinhän sen täytyy olla, kun ap:lla on VAIN 99+ tykläystä.
Vierailija kirjoitti:
Pareilla treffeillä olen käynyt ja parit ovat odottamassa. Näistä yhdelle laitoin itse viestiä. Mielelläni laittaisin itsekin viestiä enemmänkin mutta pelkään, että se antaa helpon vaikutelman ikäluokkani miehille.
-ap
Palstajankkajat nyt pitää kaikkia miehinä ja kierrättävät miehet sitä, miehet tätä lässytystä.
Lopultahan matchit määrittää Tinderin algoritmi. Saat sen verran matchejä,että kiinnostus säilyy. Lopulta sorrutut ostamaan Goldin ja näet, ketkä sinusta ovat tykänneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäyksiä on noin paljon ja matchejä vain n. 10, niin syitä on kaksi: 1. Olet swaippaillut äärimmäisen vähän. 2. Olet tosi nirso siitä ketä tykkäät.
Hyvä myös huomioida, että 40v naisen markkina-arvo deittimarkkinoilla on romahtanut siitä, mitä naisen markkina-arvo on esim 25 vuotiaana.
Jos kerran syy vähäiseen määrään on se, että itsekään ei tykkää melkein kenestäkään, niin eihän se tilannettaa muuta, vaikka kuinka ajattelisi, että oma markkina-arvo on alhainen. Ei se niistä epäkiinnostavista miehistä sen kiinnostavampia tee.
"On PALJON todennäöisempää, että se hyvä matchi löytyy niiden sadan joukosta kuin viiden joukosta."
Mutta jos joukossa oli vain 5 kiinnostavaa, että hyvän matchin löytyminen ole yhtään todennäköisempää, swaippasi sitten oikealle vain ne viisi kiinnostavaa vai lisäksi 95 epäkiinnostavaa, joiden kanssa ei kuitenkaan haluaisi mitään.
t. eri
Miksi te miehet olette kuin pystyyn nostettuja sikoja läskit hölskyen ja käytöskin yhtä ala-arvoista ja ne pappavarusteet nahkatakit ja lökäpöksyt. Hyiiiii!
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäyksiä on noin paljon ja matchejä vain n. 10, niin syitä on kaksi: 1. Olet swaippaillut äärimmäisen vähän. 2. Olet tosi nirso siitä ketä tykkäät.
Hyvä myös huomioida, että 40v naisen markkina-arvo deittimarkkinoilla on romahtanut siitä, mitä naisen markkina-arvo on esim 25 vuotiaana.
Mutta kummasti löysin miehen. Olen ap:tä vanhempi.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Sun ikäiset miehet ja sitä vanhemmatkin etsii itseään reilusti nuorempia naisia, 40 v miehet etsii noin parikymppisiä. Sun pitää etsiä jotain 70-v papparaista joka kelpuuttaa sut, jos ei löydä sitä omaa parikymppistään.
Huvittavaa tiedän itse parin jossa mies on 49 v ja nainen 38 v että kyllä näitä iköerollisikin pareja välillä on. Saivat lapsenkin muutama kuukausi sitten. 12 vuoden ikäero. Asuvat maaseudulla.
Matchien määrään vaikuttaa se, kuinka monesta itse tykkää. En ole nyt Tinderissä, mutta kun viimeksi olin siellä swaippasin oikealle ehkä 1/100, joista ehkä 60% tykkäsi takaisin. Matcheja oli ehkä 10. En kyllä enempää kaivannutkaan. Matcheista kaksi olivat selkeästi kiinnostavampia kuin muut, näistä toisen kanssa aloin tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Olen kuullut sellaistakin, että Tinder rankaisee liian passiivisesta käytöksestä. Tavallaan kait pitäisi tykätä hövelimmin ja sitä kauttaa nostattaa keinotekoisesti omaa korttia pakassa, kun saisi matsejakin helpommin.
Tinder on sen sortin likakaivo systeemiltään, että kaikkea ei kannata yrittää korjata omaa profiilia hiomalla. Ei auta jos saat heikon rankingin esim passiivisuudesta
Tuon takia en itse enää mene Tinderiin. En halua swaippailla oikealle epäkiinnostavia ja käydä useita ihan turhia keskusteluja. Olisin itse valmis odottamaan vaikka vuoden, että se oikea ihminen osuu kohdalle, mutta Tinderissä pitäisi koko ajan väkisin saada kontakteja ihan vääränlaisten kanssa. Nimittäin kyllähän siinä niin käy, että Tinder antaa varjobanneja niille, jotka eivät vaikuta kiinnostuvan kenestäkään.
Kuulostaa vähän vähältä. Sain itse enemmän osumia tuossa ajassa, vaikken mitenkään valtavasti.
Olen nelikymppinen ja kuulun vieläpä seksuaalivähemmistöön, eli etsin naista. Tykkäsin vain mielestäni oikeasti mahdollisista kumppaneista.
Olen nyt suhteessa toisessa kaupungissa asuvan naisen kanssa. Ja Tinderissä tapasimme.
Mitä niille kymmenelle matchillesi kuuluu? Oletteko jutelleet, tapailleet?