Tinder ja 40+ naiset
Miten teillä muilla kertyy matcheja? Itsellä ilmaisversio eli en näe ketkä minusta tykkäävät mutta näkyy vain +99 tykkääjää. Onkohan tuokin vain markkinointikikka että uteliaisuudesta ottaisi maksullisen version?
Joka tapauksessa, matcheja vain n 10 nyt kk aikana. Olen urheilullinen ja normaalipainoinen. Pitkät hiukset jos sillä on merkitystä. Kuvat eivät ole paljastavia eikä käsiteltyjä ja niistä näkee koko kropan. En ole ruma kasvoistakaan, mutta ilmeisesti ikää on jo liikaa? Eikö ikäiseni miehet etsi ikäisiään?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja saan paljon hyviä matcheja kaiken ikäisistä (27-53). Olen kaunis, en kiellä.
En usko ollenkaan. Olet joko Tinderin työntekijä tai prostituoitu, jos noin paljon tulee matcheja. Sinulla on myös erikoinen ikähaarukka, kun matcheja saisit varmaan eniten 10 vuotta vanhemmilta. Tai sitten olet todella kritiikitön matchien suhteen. En ole tavannut laadukkaita yli 35-vuotiaita miehiä Tinderissä.
Saat olla mitä mieltä haluat. Mitä järkeä olisi nimettömänä valehdella? Olen kuitenkin huomannut, että profiilien kiinnostavuus menee sykleittäin. Välillä tulee paljon hyviä, sen jälkeen pitkä sarja huonoja. Niistä en tietenkään tykkää. Siellä on kyllä niitä hyviäkin, mutta ei tasaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä matchien määrällä? 1 hyvä riittää, ainakin mulle
Taidat olla vähä-älyinen!
Tottakai matchien määrällä on suuri merkitys! Jos saat vain vähän matcheja, on epätodennäköistä löytää niiden joukosta kumppania.
Ei välttämättä. Jos matcheja on 100, mutta kaikki ihan jotain muuta kuin mitä oikeasti haluaisi, ei niistä kuvaannoillisesti tai kirjaimellisesti kostu ollenkaan. Mutta jos matcheja on viisi, ja kaikki ovat potentiaalisesti sitä, mitä haetaan, on paljon todennäköisempää löytää kumppani. Ja jos matcheissa on viisi potentiaalista, on aivan samantekevää, onko heidän lisäkseen 95 turhaa matchia.
Kuinka monesta olet itse tykännyt kuukauden aikana? Itse en ole käyttänyt Tinderiä, mutta voisin kuvitella, että jos itse olisin siellä, minulla voisi olla jopa vähemmän matcheja. Tuo 10 matchia tarkoittaa sitä, että olet löytänyt sieltä ainakin 10 kiinnostavaa - tai potentiaalisesti kiinnostavaa. Minusta se on paljon. On vaikea kuvitella, että itse löytäisin niinkään monta. Tai no, saattaisin toki tykätä 10 profiilista, mutta välttämättä kaikki he eivät tykkäisi minusta takaisin. Ja olen itsekin 40+ nainen, en etsi mitään ihan tavallisinta tyyppiä, joten toiveitteni mukaisia on noin ylipäänsäkin aika vähän väestössä, saati että kuukauden aikana tulisi kovin monta sellaista vastaan, edes Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja saan paljon hyviä matcheja kaiken ikäisistä (27-53). Olen kaunis, en kiellä.
Höpöhöpö, olen jutellut monien miesten kanssa ja kyllä heillä valitettavasti on useimmiten max ikä 40v. Että vaikka olisit Jennifer Lopez niin nille nuorille komeille miehille ei tule edes mahdollisuutta swaipata sua oikealle.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä älyttömästi tykkäile, kun ajattelen, että parempi saada matcheihin sellaisia joista oikeasti voisi tykätä. Mutta voisi sanoa, että muutaman kymmenen olen tykännyt.
Ja en siis tykkäile mitään lentäjä-kirurgeja vaan ihan normaaleja kaltaisiani miehiä. Ilmeisesti nämäkin miehet saa todella paljon matcheja.
No jaa, ei tunnu Tinder omalta paikalta. En vain tiedä missä sitä tapaisi ikäisiäni miehiä, kun en baareissa tykkää juosta.
-ap
Jos ymmärsin oikein ja olet ollut Tinderissä vasta kuukauden, niin ehkä ei kannata nyt heti luovuttaa. Jos sait ekan kuukauden aikana 10 matchia, mistä tiedät vaikka saisit seuraavan kuukauden aikana toiset 10, ja mistäs sitä tietää, vaikka kiinnostava ja sulle sopiva kumppani olisi heidän joukossaan. Joten kyllä itse kokeilisin sitä Tinderiä nyt ainakin muutaman kuukauden ajan, etenkin kun nyt koronan takia moni ihminen vielä on vähän varovainen kulkemaan ihmisten ilmoilla - eikä jossain tapahtumissa voi edes kiinnostua kenestäkään, kun kaikilla on maskit eikä naamaa näy.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, miesten ikähaarukkana minulla on 28-50 v. Tykkään ehkä 1/100 miehestä, lähes kaiksita tulee match.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, olen jutellut monien miesten kanssa ja kyllä heillä valitettavasti on useimmiten max ikä 40v. Että vaikka olisit Jennifer Lopez niin nille nuorille komeille miehille ei tule edes mahdollisuutta swaipata sua oikealle.
Jututtamillasi miehillä varmasi onkin ja hyvä niin. Onneksi löytyy paljon myös niitä miehiä, joita ajattelevat toisella tavalla.
Nimim. Useammankin nuoren ja komean Tinderissä tavannut
Olen jopa alkanut ajattelemaan tätä strategisen markkinoinnin kautta. Tietysti siellä kannattaa roikottaa ns seireeneinä kiinnostavia naisia, jotka houkuttelevat miehiä tykkäilemään kuukaudesta toiseen. Algoritmit eivät kuitenkaan ohjaa kuin muutaman naisen tykkäämän miehen matchiksi, vaikka niitä sinne todellisuudessa olisikin kertynyt runsaasti. Sen verran annetaan välillä täkyä, että edes jonkinlainen mielenkiinto säilyy. Olisihan se nyt bisneksen kannalta hullua, että ilmaisversiolla tai edes maksullisella saisi pariutumisen nopeasti ja helposti.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä. Olen varmaan sitten kuvitellut nuo matchit, treffit ja suhteet. Tällä hetkellä on kyllä trendi, että nuoret miehet treffailee itseään vanhempia naisia, mutta ei siis minun kohdallani, kuten ilmoitit.
Sun ikäiset miehet ja sitä vanhemmatkin etsii itseään reilusti nuorempia naisia, 40 v miehet etsii noin parikymppisiä. Sun pitää etsiä jotain 70-v papparaista joka kelpuuttaa sut, jos ei löydä sitä omaa parikymppistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä. Olen varmaan sitten kuvitellut nuo matchit, treffit ja suhteet. Tällä hetkellä on kyllä trendi, että nuoret miehet treffailee itseään vanhempia naisia, mutta ei siis minun kohdallani, kuten ilmoitit.
No tuo on median suoltamaa Hollywood-scheisseä. Yksikään kaksvitonen mies ei ole kiinnostunut keski-ikäisistä tai sitä vanhemmista naisista.
Miehenä tulee niitä tykkäyksiä niin vähän, että pakko pitää maksullista versiota ettei mene yksikään ohi. Monta matchiä olisi jäänyt tulematta kun en olisi nähnyt tykkäyksiä. Nyt kun vielä natsaisi treffeillä jonkun kanssa, niin pääsisi eroon koko leikistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on median suoltamaa Hollywood-scheisseä. Yksikään kaksvitonen mies ei ole kiinnostunut keski-ikäisistä tai sitä vanhemmista naisista.
Tapailen 25-, 27-, 31- ja 32-vuotiasta miestä.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että palstamiehet eivät tiedä mitään naisista, mutta miksi he eivät tiedä mitään muista miehistäkään? Eikö heillä ole kavereita?
Olen moneen otteeseen kokeillut Tinderiä, mutta se on kyllä surkein palvelu ikinä. Algoritmit ovat todella monimutkaiset, pitäisi olla tietynlaiset kuvat ja tykätä riittävän monesta, mutta ei liian monesta. Jos on liian nirso, joutuu Tinderin rankingissa Ö-mappiin, samoin jos tykkää liian monesta. Jos joudut sinne Ö-mappiin, Tinder ei näytä profiiliasi yhtä monelle kuin jos sinulla on korkeampi ranking. Vaikka hylkää ihmisiä, samoja tyyppejä tarjotaan uudestaan ja uudestaan, jopa muutaman minuutin välein. Ja toisaalta se, kenen profiilia se tarjoaa, riippuu taas siitä mikä oma "markkina-arvo" on Tinderin silmissä. Ne haluavat vaan pitää ihmiset siellä swaippailemassa maailman tappiin. Tinder veisi ihan järjettömästi aikaa, jos sitä käyttäisi kuten he haluavat. Nyt on vielä ruvennut tulemaan sellaisia viestejä että "olet liian passiivinen".
Minulla oli kerran Gold jotta näin ne 99+ tyyppiä. No siellähän oli kaikki ne jotka itse olin hylännyt, moni mies kun laittaa tykkäyksen ihan kaikille.
Siis sulla on yli 99 tykkäystä. Toki tuolla kalastellaan uteliaita ottamaan gold, mutta ei siinä mitään vedätystä ole. Itselläni ollut gold välillä ja se vaan sitten näyttää sen todellisen tykkäysten määrän (joka siis yli 99) ja tykkääjät ja sieltä voi poimia jotain mätsejä, joita ei muuten ole tullut. Käytännössä omat kiinnostavat mätsit tullut ilmankin goldia. Itselläni tulee ekan viikon aikana n. 1000 tykkäystä ja sitten tahti hiljenee. Tinderiä olen harrastanut nyt satunnaisesti ikävuosina 38-41. Olen tavallisen näköinen/ruma, ylipainoinen, koulutettu ja lapseton. Mätsejä tulee enemmän, jos hövelimmin tykkäilee muista ja vähemmän, jos vain ne tosi mielenkiintoiset. Uuden kumppanini löysin Tinderistä hyvin alkuvaiheessa ja sen jälkeen katsellut jos löytyisi satunnaista seuraa tai pidempiaikaista fb tai swingausta.
Taidat olla vähä-älyinen!
Tottakai matchien määrällä on suuri merkitys! Jos saat vain vähän matcheja, on epätodennäköistä löytää niiden joukosta kumppania.