Selän finnit lähti heti paranemaan kun
Kommentit (24)
Ei se ihotautilääkäri mikään kaikkivaltias ole. Joskus ei auta mikään. T. 10 vuotta aknea takana, ja aika hemmetin monta lääkäriä, näillä mennään hautaan (tai vaihdevuosiin?) asti
Mulla on finnejä pepussa ja leuassa. Alkkarit vaihdan päivittäin ja pesen pepun joka päivä miedolla pesuaineella ja laitan rasvaa. Silti varsinkin menkkojen aikaan tupsahtaa pari uutta kipeää finniä. Leuan finnit eivät ole punaisia tai kipeitä, vaan sellaisia pieniä tukkeutuneita ihohuokosia. Jos niistä menee puristelemaan töhnät pois, ne voivat hävitä tai sitten tulehtua kunnon finneiksi. Kuorin ja pesen ihoa säännöllisesti, rasvailen, ei auta. Ärsyttävää. Kunpa olisi luonnostaan hyvä iho.
Mäkin kahdehdin hyväihoisia. Mulla on kamalasti mustapäitä ja aina joku niistä kehittyy finniksi. Jatkuvasti on joku finni naamassa tai liivien alla. Minäkin puhdistan ja hoidan ihoani, en tiedä mistä johtuu.
Mulla finnejä perään synnyttää keinokuitualusvaatteet. Ehkä selkäänkin voi syntyä epäpuhtauksia huonoista vaatemateriaaleista?