Jethro Rostedt hauska??
Sis onko tää tyyppi muka jonkun mielestä hauska? Ärsyttää jo ne mainokset mitkä pyörii telkassa. Hauskuus perustuu vain ja ainoastaan että se on koko ajan äänessä ja puhuu paljon sekä nopeasti.
Kommentit (32)
Minusta se on hauska. Tykkään siitä kun se on niin aidosti oma juntti itsensä. Ja päästelee suustaan juuri mitä ajattelee miettimättä onko se korrektia tai millaisen kuvan ihmiset hänestä saa.
Minua Jethro ehkä kiehtoo siksi että itse olen päinvastiainen tyyppi: kuivikas, hoikka virkanainen jolla on suorastaan neuroottinen pakkomielle siitä mitä ihmiset minusta ajattelee ;)
Just hauska, sanoo mitä ajattelee, eikä ole samanlainen kuten kaikki muut. Tiukkapipojen ei kannata kyllä katsoa, järkyttyisivät heti :)
Mun mielestä omahyväinen itseään mahdottoman hauskana pitävä latteuksia ja puujalkahuumoria viljelevä tylsimys.
No vaikka turkulaisista voi olla montaa mieltä, Jethron hyväksyn :D Juntti on, ja siitä pisteet, ettei yritä ollakaan muuta. Nopea tilanneäly yhdistettynä tohon junttiuteen taitaa olla se juttu. Ja tietenkin ah niin "ihana" Turun murre!
Jethro Rostedt pesee jannekatajat mennen tullen.
Yksi Suomen turhista julkkiksista.
Hän on välitön ja varmasti hauskaa seuraa kohtuullisina annoksina :)
Se on jotenkin säälittävä. Yrittää vähän liikaa.
Verenpaine nousee aina kun alkaa jethron mainos ja se musiikki. Titiididitiididi.
Pyllyvakokin vilahti yhdessä mainoksessa. Titiididitiididi.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:01"]
[/quote]
Juuri tämä siinä on kauheaa. Se EI ole hauska, koska se todella yrittää liikaa. Myötähäpeä peittoaa kaikki muut tunteet sitä katsoessa.
Ei se vielä riitä hauskaan, että mies on kuin pitkäksi venähtänyt iloinen pikkupoika. Se Venäjän ihme, juoppo läski Ville perustaa viehätysvoimansa samaan ilmiöön: hänkin muistuttaa pyyleväposkista, iloista poikalasta.
Naisilla on biologinen vietti viehättyä iloisesta pienestä pojasta. Kun se on aikuinen mies, joka pelaa samaa palloa, niin sitäkin pidetään viehättävänä, koska se muistuttaa sitä alkuperäistä viehätyksen lähdettä eli pientä iloista lasta. Pervoimmat pitävät sellaista aikuista pikkupoikaa muistuttavaa miestä jopa seksikkäänä :/
Näin miehenä tykkäisin kyllä kovasti sellaisesta illasta että muutama kaverini, Jethro Rostedt, Jaajo Linnomaa ja minä menisimme johonkin kesämökille paistelemaan makkaraa, juomaan olutta ja saunomaan. Sitten heittäisimme koko illan juuri tämän porukan tasolla olevaa läppää :D
Jethron stand-up vitsit naurattaako?
16.45 min kohdalta
http://tv5.fi/nettitv/myyntimies-jethro/myyntimies-jethro-osa-5
Hauska samaan tyyliin kuin Salme Pasi. Joko tykkää tai sitten ei.
Ostettiin vähän aikaa sitten jethron myymä talo. Ei se kyllä ilman kameroita ollut ihan niin ylivilkas, vaan vähän sellainen hillitympi ja ammattimaisempi, mutta ihan hauska tyyppi kuitenkin :)
Olen juntti itsekkin ja muhun uppoo kyllä täysillä!
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:32"]
Sis onko tää tyyppi muka jonkun mielestä hauska? Ärsyttää jo ne mainokset mitkä pyörii telkassa. Hauskuus perustuu vain ja ainoastaan että se on koko ajan äänessä ja puhuu paljon sekä nopeasti.
[/quote]
Ei minun mielestäni noin, vaan pidän Jethroa oikeasti hauskana ja hyväntuulisena. Katsoin sellaista pätkää, jossa Jethro oli esitelmöimässä isolle salilliselle yleisöä. Naurunremahdukset seurasivat toisiaan. Jos teet saman tempun, nostan hattua.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista kuvaa minä en ole Jethrosta saanut. Minusta on ihan yrittämättä hauska, luonteva oma itsensä. Synnynnäinen koomikko, joka viljelee hyväntahtoista huumoria, ei piikittele ketään. Sellainen on minusta hyvää huumoria. Osaa nauraa myös itselleen, ja usein niin tekeekin.
Tuo ruma, pelottavan läski ikäisekseen superjuntti ei ole hauska. Se on kammottava. Itseäni kiinnosti vanha mainos, joka pyöri viime vuonna. Siinä kys. hlö piti jotain tupailtaa, jossa "nauratti" ihmisiä. Siellä tosiaan kuulijoiden joukossa oli vaalea mies, joka oli pudota tuolilta, kun nauroi niin kovaa. Juttu ei olltu hauska, mutta mies oli kuin hysterian vallassa. Miksi? Tää on kai joku male bondage -juttu, jota nainen ei voi ymmärtää. Velttolihainen läski puhuu nopeasti ja paljon, hauskaa?