Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä useita merkintöjä rikosrekisterissä.

Vierailija
16.10.2014 |

Minulla on tilanne, jota en osaa vieläkään järkevästi ajatella. Olen tapaillut miestä noin 3kuukauden ajan, kuukauden tapaamisen jälkeen sain tietää, että ehkäisymme petti ja olen raskaana. Kerroin miehelle asiasta melko pian, ja hän otti asian hyvin, mutta sanoi, että hänellä on kerrottavaa ENNENKUIN päätämme mitään. Noh, tämä asia jonka hän kertoi, käy ilmi otsikoSta. Tilillä siis mm; lievä pahoinpitely, autolla ajo humalassa, näpistys/varkaus ja jopa yksi veroja koskeva rike. Hän kertoo, että kaikki asiat ovat kyllä hoidettu ja niistä on aikaa(nyt 31) ja vanhenevat/ovat vanhentuneita. Tätä asiaa en olisi ikinä ikinä uskonut.. Näitä asioita kun ei päällepäin näy!! Mies sanoi että ei todellakaan enää töpeksi, nuoruuden ja tyhmyyden piikkiin. Olenko tyhmä, jos saattaisin perustaa perheen tämän miehen kanssa? Hän on todella ihana ja saa vatsaani perhosia..:(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan kun kerran kannat jo sen lasta. Ihan sama enää tässä vaiheessa, voi ihan yhtä hyvin yrittää elää perheenä. Itse en ole KOSKAAN käynyt käsiksi lapsiini tai mieheeni, ei ole ollut edes lähellä, vaikka minulla on tuomio törkeästä pahoinpitelustä. Mieheni tapasin kolme vuotta ehdollisen päättymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme