Mistä johtuu, että naiset kehuu toisiaan yleensä aina vain näteiksi?
olen huomannut että vaikka olisi millainen kaunotar kyseessä niin kehut ovat tasoa "nätti" minulla on yksi naispuolinen todella kaunis ystävä ja miehet kehuvat useammin kauniiksi mutta hänen ystävänsäkin vain nätiksi
Onko nätiksi helpompi sanoa tai ei viitsitä kehua kauniiksi, kun se on liian ylistävä?
Mielestäni nättejä on paljon kauniin kyllä erottaa! ja ei tietenkään kaikki miellytä kaikkia mutta ihmetyttää vain se on jotenkin vain niin laimea :D
T: Mies 33v
Kommentit (4)
Kun nainen sanoo toista naista nätiksi, niin ei tarvitse pelätä leimautuvansa lesboksi. Miehet kehuvat naisia kauniiksi. En muuten ole koskaan kuullut yhdenkään miehen kehuvan toista miestä komeaksi.
Kaunis on 10. Ei sellaisia naisia juuri ole. Nainen sitä paitsi katsoo toista naista kriittisemmin kun mies luultavasti. Ja lisäksi kaunis on vaikea sana kuten rakaskin.
Mua on naispuolisetkin oikein ylistäneet kauniiksi :D Kai se liittyy tapakulttuuriin ja ihmisten välisiin suhteisiin. Enkä ole mielestäni mikään missi vaan ihan normaali.
No mulla menee näin, että monet miehet sanovat minua kauniiksi, mutta naisilta, ei tuntemattomilta eikä ystäviltä tule minkäänlaista kehua ikinä...