Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummanlaisen 14v teinityttönne haluaisiite olevan?

Vierailija
16.10.2014 |

A: kiltti, tunnollinen, lukuaaineissa saa 9-10. Ei polta tai juo. Vapaa-ajalla ei juurikaan kavereiden kanssa, koulussa on kavreita. Joskus kiusattu koulussa. Ujo ja hiljainen.

B: polttaa tupakkaa, vapaa-aikana pari vuotta vanhempien kaveireiden kanssa, käy bileissä yöllä, todennäköisesti juonut, instaan laittaa selkä notkolla peppu- sivukuvia, suosiitu ja ihailtu kavereiden keskuudessa. Seksikkäitä vaatteita, kuten napapaitoja.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että hän olisi kummanlainen.

Vierailija
2/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala aloitus, jo otsikkorivi alkoi karmia selkäpiitä.

Voitaisiinko sopia, että tässä maailmassa ei rakennettaisi ahtaita karsinoita kasvamassa oleville teineille, pakoteta binääriseen maailmaan? Saisiko mun ja sunkin 14-vuotias olla jotain muuta? Vaikkapa oma itsensä?

Vierailija
4/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyylikäs ja itsestään huolehtiva 14v. Kavereita ja harrastuksia. Keskiarvo 9.

Vierailija
5/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.

Vierailija
6/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista valitani on ilman muuta a

Vierailija
7/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Kamalat vaihtoehdot. Haluaisin että tyttäreni olisi tuossa iässä onnellinen, itsevarma ja hyvän itsetunnon omaava oms itsensä. Ei tarvitsisi määrittää itseään koulumenestyksen eikä herutuskuvien saaman huomion perusteella. Onneksi nuo kaksi eivät ole ainoat vaihtoehdot.

Vierailija
8/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva toikin että jos on ollu jompa kumpaa niin siihen ollaan sillee että hyi. No kiitos?
Mutta tosiaan kaikkea muutakin noiden väliltä ja lisäksi on olemassa.

Vierailija
9/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 11:44"]Ei kumpaakaan. Kamalat vaihtoehdot. Haluaisin että tyttäreni olisi tuossa iässä onnellinen, itsevarma ja hyvän itsetunnon omaava oms itsensä. Ei tarvitsisi määrittää itseään koulumenestyksen eikä herutuskuvien saaman huomion perusteella. Onneksi nuo kaksi eivät ole ainoat vaihtoehdot.
[/quote] Miten niin kamalat vaihtoehdot? Mitä kamalaa assa on?

Vierailija
10/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun 14v. keskiarvo 9.7, useita kavereita(kaikki hyviä koulussa). Harrastaa 4 kertaa viikossa, Juttelee mukavia äidin ja isän kanssa, laittaa ruokaa ja tekee kotitöitä. Lisäksi on ihan älyttömän kaunis. Tykkää pikkusiskostaan ja toimii naapureille lapsenvahtina. Ei luuraa kaupungilla.

Vierailija
11/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun 14v:llä keskiarvo 10. On koulunsa kaunein ja suosituin. Ei polta eikä juo.

Vierailija
12/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vitun vaikeeta voi olla vastata annettuun kysymykseen? Tässä ei kysytty millainen 14-vuotiaasi on.

Itse valitsisin noista vaihtoehdon A.

Vierailija
13/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kunnon tytöille alapeukutetaan? Kateutta pissiskulttuurissa vai? Olisin ylpeä, jos omani olisi tuollainen.

Vierailija
14/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittelläs on virun vaikeeta

Vierailija
15/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt ajatusleikkiin lähtisin, että on vain kaksi vaihtoehtoa, niin totta kai A. (En edes ymmärrä millainen äiti/isä vastaisi ihan tosissaan ja vilpittömästi B!) Onneksi todellinen elämä on sentään toisenlaista.

Vierailija
16/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos noista kahdesta kamalasta pakko valita niin b, koulukiusaamisen uhria en lapsestani haluaisi.

Vierailija
17/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:11"]

No mun 14v:llä keskiarvo 10. On koulunsa kaunein ja suosituin. Ei polta eikä juo.

[/quote]

No kenenpä äidin mielestä oma tytär ei olisi koulunsa kaunein? ;)

Vierailija
18/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, en ymmärrä mitä vikaa tuossa on. Niitä nyt kiusataan vähän jolla ei ole pahinta teiniikää ja jotka ei koe tarvetta kokeilla rajoja. Harvassa on sellaiset sosiaaliset tapaukset, jotka ovat suosittuja, mutta eivät ole kännissä viikonloppuisin. Tottakai ottaisin sen jonka takia ei tarvitse öitä valvoa. Olen itse ollut A tapaus ja toivonut olleeni B, jälkeenpäin ajatellen olisi voinut käydä aika pahasti jos olisi ollut B. Mitä nyt tuttuja meinasi kuolla alkoholimyrkytykseen, tietysti hyväksikäyttö ja muut riskit. Yläasteen jälkeen tosin join sitten senkin edestä. Se ainakin kaduttaa.

Vierailija
19/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nyt kokevat pientä kiusaamista, jossain elämän vaiheessaan ja kun siihen osaa suhtautua huumorilla kuten tyttäreni niin ei varmaan tarvitse kertoa enempää.

Vierailija
20/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:25"]A, en ymmärrä mitä vikaa tuossa on. Niitä nyt kiusataan vähän jolla ei ole pahinta teiniikää ja jotka ei koe tarvetta kokeilla rajoja. Harvassa on sellaiset sosiaaliset tapaukset, jotka ovat suosittuja, mutta eivät ole kännissä viikonloppuisin. Tottakai ottaisin sen jonka takia ei tarvitse öitä valvoa. Olen itse ollut A tapaus ja toivonut olleeni B, jälkeenpäin ajatellen olisi voinut käydä aika pahasti jos olisi ollut B. Mitä nyt tuttuja meinasi kuolla alkoholimyrkytykseen, tietysti hyväksikäyttö ja muut riskit. Yläasteen jälkeen tosin join sitten senkin edestä. Se ainakin kaduttaa.
[/quote]

mä olin b-tapaus, nykyään mietin että onneksi ei käynyt mitään yöllisillä seikkailuilla (ei raiskattu tms) mutta ihan kunnon kansalainen musta kasvoi :) nyt kun katson sylissä tuhisevaa pientä tytärtäni toivon että hänellä tulee olemaan enemmän järkeä.