Kummanlaisen 14v teinityttönne haluaisiite olevan?
A: kiltti, tunnollinen, lukuaaineissa saa 9-10. Ei polta tai juo. Vapaa-ajalla ei juurikaan kavereiden kanssa, koulussa on kavreita. Joskus kiusattu koulussa. Ujo ja hiljainen.
B: polttaa tupakkaa, vapaa-aikana pari vuotta vanhempien kaveireiden kanssa, käy bileissä yöllä, todennäköisesti juonut, instaan laittaa selkä notkolla peppu- sivukuvia, suosiitu ja ihailtu kavereiden keskuudessa. Seksikkäitä vaatteita, kuten napapaitoja.
Kommentit (35)
Oma tytär äänekäs ja reipas ja suosittu. Ei juo, ei polta.Vapaa- aika kuluu harrastusten parissa (taitoluistelu, ratsastus). Keskiarvo 9,6.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:08"]No mun 14v. keskiarvo 9.7, useita kavereita(kaikki hyviä koulussa). Harrastaa 4 kertaa viikossa, Juttelee mukavia äidin ja isän kanssa, laittaa ruokaa ja tekee kotitöitä. Lisäksi on ihan älyttömän kaunis. Tykkää pikkusiskostaan ja toimii naapureille lapsenvahtina. Ei luuraa kaupungilla.
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? En siis kirjoittanut tuotakaan, mutta ihmettelen alapeukkuja. Kateutta?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:08"]No mun 14v. keskiarvo 9.7, useita kavereita(kaikki hyviä koulussa). Harrastaa 4 kertaa viikossa, Juttelee mukavia äidin ja isän kanssa, laittaa ruokaa ja tekee kotitöitä. Lisäksi on ihan älyttömän kaunis. Tykkää pikkusiskostaan ja toimii naapureille lapsenvahtina. Ei luuraa kaupungilla. [/quote] Miksi tätä alapeukutetaan? En siis kirjoittanut tuotakaan, mutta ihmettelen alapeukkuja. Kateutta?
[/quote]
Vaihtoehto A olisi riittänyt, mutta... siksi alapeukku
Voi, voi! Jenkeistä siis on rantautunut tuo termi "suosittu"! Onneksi ei mun aikaan tuollaista ei ollut. Naureskeltiin joidenkin teinileffojen suosittu -aspekteille.
Apinointia tuokin.
Omani on a ja hirmuisen yksinäinen. Sitä en voi toivoa.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:08"]No mun 14v. keskiarvo 9.7, useita kavereita(kaikki hyviä koulussa). Harrastaa 4 kertaa viikossa, Juttelee mukavia äidin ja isän kanssa, laittaa ruokaa ja tekee kotitöitä. Lisäksi on ihan älyttömän kaunis. Tykkää pikkusiskostaan ja toimii naapureille lapsenvahtina. Ei luuraa kaupungilla. [/quote] Miksi tätä alapeukutetaan? En siis kirjoittanut tuotakaan, mutta ihmettelen alapeukkuja. Kateutta?
[/quote]
En vain pidä siitä, että sivutetaan itse aihe. Eihän tässä kysytty millainen lapsi sinulla on vaan kumpi A vai B. Se on kuin minulta kysyttäisiin säästä ja minä vastaisin ostaneeni uuden käsilaukun, josta maksoin tonnin.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:11"]No mun 14v:llä keskiarvo 10. On koulunsa kaunein ja suosituin. Ei polta eikä juo.
[/quote]
En kirjoittanut tuota. Mutta miksi alapeukkuja? Kateudestako, kun oma kersa ryyppää ja polttaa ja ka on 5,5 ?
[/quote]
Siksi koska tosi uskottavaa.. :)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:11"]No mun 14v:llä keskiarvo 10. On koulunsa kaunein ja suosituin. Ei polta eikä juo.
[/quote]
En kirjoittanut tuota. Mutta miksi alapeukkuja? Kateudestako, kun oma kersa ryyppää ja polttaa ja ka on 5,5 ?
[/quote]
Siksi koska tosi uskottavaa.. :)
[/quote]
Ai. Minä olin kouluni kaunein aikoinaan ja ka 10. En polttanut, en juonut. Mitä ihmeellistä tuossa on?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:11"]No mun 14v:llä keskiarvo 10. On koulunsa kaunein ja suosituin. Ei polta eikä juo.
[/quote]