Nainen, kun partnerilla alkaa "stondis" tanssiessa, mitä teet ?
Kommentit (18)
Ens viikolla menen ruskatansseihin. Mikä on etiketti Ylläksellä?
Hinkkaan pillua/persettä sitä vasten, tietenkin
Tanssiparista riippuen joko painun lähemmäs " kiusaamaan " lisää tai sitten jätän ihan pienen raon väliimme. Ei siis häiritse minua vaan ehkä olen enemmän otettu siitä että mies kiihoittuu minusta.
Luonnollisesti kirkaisen huomatessani moisen luonnottoman kiihkon, tempaisen kaikuvan litsarin, osoitan kohoumaa housuissa ja huudan täysiä "senkin SIKA".
Osaavat sitten muutkin siveät naiset vältellä mokomaa luonnotonta elostelijaa.
Väen tungoksessa kerran työnsin käteni miehen housuihin kun oli kuminauha vyötärö
Mun ensimmäin ukkoni, piti Laitilassa munan muotoista avaimen perää housuntaskussa. Akat luuli, että seisoo ja se on iso, vaikka ukolla oli katkaravunkokoinen.
Tietenkin suostun, kun vain olemme tanssineet ensin.
Tanssiminen on täysin turhanpäiväistä hommaa.
T. Mies
Ole kyllä naimisissa oleva nainen, mutta kyllä se itsetuntoa nostaa, kun saan nuoremmalta pojalta hepin pystyyn. Koetan kädellä ja kysyn mennäänkö ?
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti kirkaisen huomatessani moisen luonnottoman kiihkon, tempaisen kaikuvan litsarin, osoitan kohoumaa housuissa ja huudan täysiä "senkin SIKA".
Osaavat sitten muutkin siveät naiset vältellä mokomaa luonnotonta elostelijaa.
Tämän takia en käy tansseissa. Ehkä sitten haudan partaalla, kun ei enää seiso. Ja tekohampaat jos on niin jätän nekin kotiin turvaan.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Olen eri mieltä. Ainoastaan naisten kanssa tanssiminen on turhaa.
T. Toinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Olen eri mieltä. Ainoastaan naisten kanssa tanssiminen on turhaa.
T. Toinen mies
Taidat olla niitä pölkkyparilla jenkkaa hullun kiilto silmissä laskijoita. Mutta älä huoli, aina teikäläisiä on joka kylällä ollut
No aika montakin eri tapaa hoitaa asia on tullut läpikäytyä. Osalle oon vaan sanonu että ei haittaa kun ovat pahoitelleet, osaa oon joutunut rauhoittelemaan kun selvästi ovat alkaneet kihnuttamaan mua vasten. Ja kyllä, joidenkin kanssa oon jatkanut tutustumista vielä tanssimisen jälkeenkin :)
Se että miehellä alkaa seistä on kuitenkin aika luonnollista, se mitä mies sillä seisokillaan tekee on olennaisempaa.
Kivahan se on.. ihmisiähän me olemme. Ohuet puvunhousut ovat parhaat housut. Voi siinä tanssin ohessa hipeltää ja kiusoitella..
Kyllähän tanssiessa, varsinkin hitaissa, usein käy niin että alkaa seistä. Siihen vaikuttaa usein ihan sekin että naisen vartalo ja kasvot ovat niin lähellä: ihon, hajuveden ja esim. huulipunan tuoksu lisää ainakin itselläni kiihottumista noissa tilanteissa.
Ripustan siihen käsilaukun.