Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun otin aikoinanin sikainfulenssa rokotteen.

Vierailija
16.10.2014 |

Sen jälkee olen ollut useammin flunssainen ja poskiontelotulehduksia paljon. Sitä ennen ei ollut.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja se käsi on todella kipeä aina sairastumisen aikaan.

Vierailija
2/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taas en ole. Kai oikeasti tiedät, että flunssat ja influenssa ovat eri asioita. Ja että rokotuksesta ei voi saada edes sitä influenssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole ainoa!

Vierailija
4/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun kun otin, en olisi halunut mut hoitaja suositteli. Ja painosti.

Vierailija
5/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla asioilla ei ole mitään yhteyttä. 

Vierailija
6/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne tuli heti ihmisiä lyttäämään toisten henkilökohtaisia kokemuksia? Kyllä rokotuksissa on haittoja, niin isoja kuin pieniä. Kaikki eivät ole edes huomattavissa, ja jotkut kehittyvät vasta vuosien kuluessa, sekin on mahdollista. Etenkin tuon epämääräisen sikapiikin tapauksessa.

Vierailija
7/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut influenssaa kertaakaan sen jälkeen kun aloitin vuosittaiset influennssarokotukset. Pikkuflunssia on silloin tällöin, mutta ne on naurettavan pieni vaiva varsinaiseen influenssaan verrattuna, jolloin olen ollut lähes kuoleman kielissä aina pari viikkoa.

Vierailija
8/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:20"]Ja minä taas en ole. Kai oikeasti tiedät, että flunssat ja influenssa ovat eri asioita. Ja että rokotuksesta ei voi saada edes sitä influenssaa.
[/quote]se sika piikki heikensi vastustuskykyäni. Vuosi sen jälkeen alkoi kovat sairastelut. Ennen olin 3 päivää kuumees. Nyt aina yli viikko ja poskiontelotulehdus.

Vierailija
9/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:26"]Miksi tänne tuli heti ihmisiä lyttäämään toisten henkilökohtaisia kokemuksia? Kyllä rokotuksissa on haittoja, niin isoja kuin pieniä. Kaikki eivät ole edes huomattavissa, ja jotkut kehittyvät vasta vuosien kuluessa, sekin on mahdollista. Etenkin tuon epämääräisen sikapiikin tapauksessa.
[/quote]

Rokotukset pelastavat ja pelastivat ihmishenkiä. Kaikki kuvitellut kokemukset eivät ole totta, ja on vastuutonta levittää ihan täyttä huuhaata vakavasta asiasta.

Vierailija
10/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En levitä huuhaata. Kerron oman kokemuksen. Sairastuihan siihe nukahtamistautiinkin lapsia. Rokotetta ei ollu tutkittu.

Vierailija
11/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voi ap olla vaikka mitä syitä. Turha syyttää siitä rokotusta. 

Mahdollisia syitä: lapsi meni kouluun / päiväkotiin, sulla uusi työpaikka tms, muutitte, syöt eri lailla, aloit kulkea bussilla jne.

Vierailija
12/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin viime talvena elämäni ensimmäisen influenssapiikin, ja en ollut koko talvena kipeänä. Taidan ottaa tänäkin vuonna.

Vierailija
13/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanu infulenssa piikkiä, mut sikapiikkiä kadun.

Vierailija
14/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleekohan ne lapset jotka sairastuvat narkolepsiaan. Kadun vain kun otin sen ja halusin kysellä muiden mielipiteitä.

Vierailija
15/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkolepsian yhteyttä rokotteeseen on ihan oikeasti tilastollisesti tutkittu. Samalla tavalla pitäisi näkyä terveyskeskuksissa piikki poskiontelontulehduksissa. Jos ja kun sellaista ei ole, kyse on huuhaasta, koska mitään korrelaatiota rokotteen ja oireittesi välillä ei ole.

Ei tämä oikeasti niin mystistä ole.

Vierailija
16/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:36"]

En tarkoittanu infulenssa piikkiä, mut sikapiikkiä kadun.

[/quote]

Sikainfluenssan jälkeen kaikissa vuosittaisissa influenssarokotteissa on ollut ja on yhä mukana sikainffluenssarokote. Otappas selvää rokotuksista ja siitä mitä ne sisältävät, ennen kuin lähdet tuomitsemaan. ;)

Vierailija
17/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitos vastauksista

Vierailija
18/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Olen sairastellut paljon enemmän tuon jälkeen ja normaalit flunssatkin rajumpia ja joka ikinen epidemia tarttuu, vaikka ennen vastustuskyky oli hyvä ja olin sairaana ehkä kerran kolmessa vuodessa.

Vierailija
19/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi tulee ebola-rokote joka on varmaan pakollinen. Paniikkia on nyt luotu mediassa siihen malliin että ne kapinalliset, jotka eivät sitä ota, ammutaan. Pakenen maailman ääriin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän