Millaiset makkaraperunat teet itse?
Kommentit (33)
Keitettyä perunaa, sipulia, makkaraa tai nakkia. Lapset pyytää välillä makkispekkiksiä.
Ranskalaiset Airfayerissä ja makkaran käristän pannulla runsaassa voissa.
Ei niitä voi tehdä itse grilliltä saa aidot
Vierailija kirjoitti:
Keitettyä perunaa, sipulia, makkaraa tai nakkia. Lapset pyytää välillä makkispekkiksiä.
Siis nuo ainekset paistetaan pannulla, jos nyt jäi epäselväksi.
Mun kotona sen nimi on pyttipannu. Ahh paistetut perunat ja kaikki jämät mitä vain löytyy. Paistan voin ja oliiviöljyn sekoituksessa. Ja ketsuppia pitää olla.
Chiliä paprikaa suolakurkku pippuria suolaa paistetut perunat punajuuria paistetut makkarat palat ja paistettu muna päälle sipulia , maitoa olutta ja porkkanaraaste.
Teen mielummin herkullista pyttipannua ja paistettulla kananmunalla. Ihan älyttömän hyvää.
Bataattiranskalaisia ja pilkottua vegaanista Pouttu Muu -makkaraa uuninpellille, uuniin
Pistää rasvakeittimen tulille ja viskaa sinne ranskalaiset ja pilkotut makkarat.
Pyttipannu . Sen nimi on pyttäri.
Uunipellille perunalohkoja (pesty muttei kuorittu), porkkanaviipaleita, makkaraa, suolaa ja mausteita.
Rasvakeittimeen mummon ranskalaisia ja Hk:n sinistä.
Pyttis kirjoitti:
Pyttipannu . Sen nimi on pyttäri.
Ei ole sama asia.
Laitan kattilaan rypsiöljyä ja lämpötilaksi 170 astetta. Paistan mummon ranskalaisia 7 minuuttia ja viipaloitua lenkkiä paistan 3 minuuttia. En osta kaupan halvinta lenkkiä vaan yleensä jotain wilhelm maggaraa.
Mausteeksi normaalia suolaa.
laitan ranskalaiset ja makkaran uuniin, paistan ja syön
Nakkispekkikset, nakkeja, sipulia ja perunaa.
Mummon ranskalaiset on kyllä parhaita ranskanperunoita mitä kaupasta löytyy.
Minunkin kielenkäytössäni makkaraperunat eli makkispekkikset eli jyväskyläläisittäin taksari, sisältää ranskanperunoita. Pannulla paistettu-peruna-makkaraseos (yleensä sipulin ja kananmunan kanssa) on pyttipannu.
Ranskalaiset ja makkarat uuniin (tai makkarat pannulle). Höysteeksi suolakurkkua, majoneesia ja ketsuppia.
Perunoita, chorizoa, valkosipulia ja jotain tuoretta yrttiä.