Vierailija

Itse oon tottunut ostamaan valmiita.

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (20)

Vierailija

Keitettyä perunaa, sipulia, makkaraa tai nakkia. Lapset pyytää välillä makkispekkiksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keitettyä perunaa, sipulia, makkaraa tai nakkia. Lapset pyytää välillä makkispekkiksiä.

Siis nuo ainekset paistetaan pannulla, jos nyt jäi epäselväksi.

Vierailija

Mun kotona sen nimi on pyttipannu. Ahh paistetut perunat ja kaikki jämät mitä vain löytyy. Paistan voin ja oliiviöljyn sekoituksessa. Ja ketsuppia pitää olla.

Taiteellinen annos

Chiliä paprikaa suolakurkku pippuria suolaa paistetut perunat punajuuria paistetut makkarat palat ja paistettu muna päälle sipulia , maitoa olutta ja porkkanaraaste.

Vierailija

Teen mielummin herkullista pyttipannua ja paistettulla kananmunalla. Ihan älyttömän hyvää.

Vierailija

Bataattiranskalaisia ja pilkottua vegaanista Pouttu Muu -makkaraa uuninpellille, uuniin

Vierailija

Uunipellille perunalohkoja (pesty muttei kuorittu), porkkanaviipaleita, makkaraa, suolaa ja mausteita.

Vierailija

Laitan kattilaan rypsiöljyä ja lämpötilaksi 170 astetta. Paistan mummon ranskalaisia 7 minuuttia ja viipaloitua lenkkiä paistan 3 minuuttia. En osta kaupan halvinta lenkkiä vaan yleensä jotain wilhelm maggaraa.
Mausteeksi normaalia suolaa.

Vierailija

Minunkin kielenkäytössäni makkaraperunat eli makkispekkikset eli jyväskyläläisittäin taksari, sisältää ranskanperunoita. Pannulla paistettu-peruna-makkaraseos (yleensä sipulin ja kananmunan kanssa) on pyttipannu.

Vierailija

Ranskalaiset ja makkarat uuniin (tai makkarat pannulle). Höysteeksi suolakurkkua, majoneesia ja ketsuppia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.