Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

41 v ja neitsyt

Vierailija
07.09.2021 |

Nyt tajuan, että elämä on ohi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panohommat on muutenkin yliarvostetuja. Koukuttavia toki, mutta lopultakin varsin turhanpäiväistä eritteiden kanssa leikkimistä.

Vierailija
22/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 ja sama juttu. Ei haittaa, kun ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen?

En ole. Olen mies.

ap

Vierailija
24/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele että ruumis on vain koppa, kuori jossa asuu iainkaikkinen henki, joka on identiteettisi ja on iankaikkisuus aikaa....tosin joko helvetissä kituen tai Jeesuksen kanssa taivaassa. aloita siis nyt. ruumis on vain kone.

Vierailija
25/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos seksi olisi oikeasti niin ihana asia niin miksi ihmiset eivät puhu siitä koko ajan työpaikalla ja muualla, että olipas taas ihana aamuseksi ja pian päiväseksiä ja iltaseksiä ja kaikki puhu seksistä? ei ihmiset puhuu enempi ruoasta, mikä' oli hyvää ruokaa tai urheilusta. koska ne on tärkeämpiä

Vierailija
26/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sannamariinisilli kirjoitti:

jos seksi olisi oikeasti niin ihana asia niin miksi ihmiset eivät puhu siitä koko ajan työpaikalla ja muualla, että olipas taas ihana aamuseksi ja pian päiväseksiä ja iltaseksiä ja kaikki puhu seksistä? ei ihmiset puhuu enempi ruoasta, mikä' oli hyvää ruokaa tai urheilusta. koska ne on tärkeämpiä

Kyse ei ole sinänsä seksistä. Mutta 40 vuotta yksin niin se vaikuttaa ihmiseen.

ap

Vierailija
27/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen nainen on mahdollinen.

Vierailija
28/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et menee maksullisiin. Tässä tilanteessa se on enemmän kuin paikallaan. Ai ei ole varaa? No se kertoo siitä että neitsyys on isomman ongelman sivutuote ja se isompi ongelma pitäisi ottaa käsittelyyn myös.

Vierailija
29/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin panna sua. Kunhan et kertoisi tuosta.

Vierailija
30/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin panna sua. Kunhan et kertoisi tuosta.

Tässä oikea keino. Kunhan et kerro neitsyydestäsi niin kaikki toimii.

Vierailija
31/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisiä neitsyitä on ehkä 1%. Älä kerro siitä.

Vierailija
32/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan kokemuksen ja tunteen Ap kanssasi, vaikka en sittenkään. En  arvoat omaa elämääni sen mukaan, että minulta puuuu kokemus seksisä, kumppanin kanssa. - Miksi niin tekisin? - mitä se muuttaisi?  Miten se näkysyi ja ta erotuisi  minussa?  

Olen aiemminkin täällä kertonu kuinka koen samaistuvani hieman elokuvan 40 v. neitsyt(mies) Andyyn: 

Andy Stitzer on 40-vuotias, joka on mielestään tyytyväinen tähänastiseen elämäänsä. Hänellä on hyvä työpaikka kodinkoneliikkeessä ja hänellä on suuri kokoelma sarjakuvia ja toimintafiguureja. Mutta jokin Andyn elämässä vaivaa hänen ystäviään, Andy on edelleen neitsyt. Andy ei pidä sitä kummoisena asiana, mutta ystävät kylläkin. He päättävät auttaa Andyä tässä asiassa mutta mikään ei näytä onnistuvan. 

Mikä oikeastaan oli Andyn ongelma vai oliko se oikeastaan jonkun, enempi  toisen? 

Seksi on ihan luonnollinen ja "tavallinen" asia kahden ihmsien välillä. En halua nostaa ja korottaa sitä erityiselle jalustalle. Ilman sitä pärjää toisaalta myös ihan hyvin. Ei sen puutteeseen kuole. Toki välillä syyhyää aika tavoin. Mutta mieluummin olen kokonaan ilman kuin kuvittelisin voivani saada sitä vaikka sitten väkisin.   

Väitän, että tuskin kukaan ulkopuoleine ei erota "kokemattomuutani".  Vaan mistä sen huomaisivat? 

Turhauttaa kyllä se miten usein toistuvat sama kliseet ja ennakkoluulot ajoittain julkisuudessa esillä olleista keromukset ja kuvaukset 40 vuotiaista tai vanhemmista neitsyistä Tai mies kun olen niin sanoisin miehisä: joilla on poikuus tallella.

Kun muistaakseni Hesari haki viime keväänä / alkukesästä juttuunsa haastatelavia / kokemuksia "tavallsta" vanhemmista joilla neitsyys / poikuus tallella, niin heken mietin, että "ilmoittautuisin". 

Päätin kieltäytyä. Miksikö? - Koska koen, että olsi tylsää läpivalaista ja kuvaa elämän kaareni vain sen perusteella, etä en ole kumppanin kanssa seksiä harrastanut. Se on kuitenkin merkitävä asia mutta erinomaisen pieni ja mitätön juttu niin, että en pysty uskomaan jos jsoksu olsin harrastanutkin seksiä niin se olisi tehnyt elämästäni, jotenkin erilaisemman (paremman tai huonomman) kuin mitä se nyt on. 

Vierailija
33/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
34/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisiä neitsyitä on ehkä 1%. Älä kerro siitä.

Näin olen kuullut neuvojien sanovan. Ja he sanovat myös, että neitsyys ei ole hävettävä asia. Kumpi se on? Ei hävettävän seikan voisi varmasti kertoa, mutta jos se on hävettävää niin silloin sitä vältellään.

ap

Vierailija
35/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta on se leffa. Oletko nähnyt?

Vierailija
36/41 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et menee maksullisiin. Tässä tilanteessa se on enemmän kuin paikallaan. Ai ei ole varaa? No se kertoo siitä että neitsyys on isomman ongelman sivutuote ja se isompi ongelma pitäisi ottaa käsittelyyn myös.

Koska seksi ei ole se juttu. Olen ihan fine, että en harrasta ikinä seksiä. Yksinäisyys on pahempaa. Se kertoo, tai ainakin luulen sen kertovan, minusta ja siitä, että en ole haluttava. Kellekään.

ap

Vierailija
37/41 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot tai et niin sitä ei kannata kenellekään kertoa. 

Vierailija
38/41 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska seksi ei ole se juttu. Olen ihan fine, että en harrasta ikinä seksiä. Yksinäisyys on pahempaa. Se kertoo, tai ainakin luulen sen kertovan, minusta ja siitä, että en ole haluttava. Kellekään.

ap

Mutta harhaanjohtavasti sitten kuienkin loit keskustelun, jonka otsikossa annoit ymmärää, että kärsi ensi-sijaisesti siiä, etä ole 41 vuotiaana neitsyt, etkä otsikossa sanallakaan maininnu yksinäisyyttä.

Itse olen varmaan luonnon oikku kun läheisiä ystäviä ja kavereia minulla on ollu aina a tai niin kauan kuin jaksa muistaa kummankin sukupuolen edustajia. Mutta en eläessäni ole harrastanut seksiä kumppanin kanssa. - Ja olen suunnilleen saman ikäinen kuin Ap (e. noin 40 vuotia). - Ja ennen kuin joku kysyy, niin olen heeroseksuaali, en aseksuaali en kovin uskovainen. Ruumiinrakneteeltani keksimittainen ja hoikka / urheilullinen. En erityisen uskovainen, - enkä muutoin vakaumuksellinen sinkku...       

Vierailija
39/41 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mutta harhaanjohtavasti sitten kuienkin loit keskustelun, jonka otsikossa annoit ymmärää, että kärsi ensi-sijaisesti siiä, etä ole 41 vuotiaana neitsyt, etkä otsikossa sanallakaan maininnu yksinäisyyttä.

Itse olen varmaan luonnon oikku kun läheisiä ystäviä ja kavereia minulla on ollu aina a tai niin kauan kuin jaksa muistaa kummankin sukupuolen edustajia. Mutta en eläessäni ole harrastanut seksiä kumppanin kanssa. - Ja olen suunnilleen saman ikäinen kuin Ap (e. noin 40 vuotia). - Ja ennen kuin joku kysyy, niin olen heeroseksuaali, en aseksuaali en kovin uskovainen. Ruumiinrakneteeltani keksimittainen ja hoikka / urheilullinen. En erityisen uskovainen, - enkä muutoin vakaumuksellinen sinkku...       

Kieltämättä ehkä tein väärin. Oletin että tollaisella otsikolla saa huomiota enemmän.

Harva kai haluaisi lukea keskustelua 40-vuotiaan miehen yksinäisyydestä.

ap

Vierailija
40/41 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. Saksassa on suurkaupungeissa bordelleja. Samaten Hollannissa.