Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkanut haukkumaan vanhaksi

Vierailija
07.09.2021 |

Alkaa kiehumaan kun mies on ruvennut haukkumaan vanhaksi, vaikka olen häntä monta vuotta nuorempi. Ei tässä enää teinejä olla tai edes nuoria, mutta mielestäni huvittavaa kun ukko on vielä vanhempi kuin minä. Etsiköön teinin itselleen, jos ei kelpaa. Muutenkin haukkuu koko aika siaksi jne. vaikka olen keskimääräistä siistimpi. Laittaudun ja pidän itsestäni huolta. Ärsyttää!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kylmä totuus. Mies on vanhempi ja haisee papalle.

Vierailija
2/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta kivalta. Varmaa kannattaa erota. Miehellä itsellään joku kriisi. Kuulostaa mun exältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo. Onnittelut?

Vierailija
4/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap yli 40v?meillä monesti on tuo kohtalo.

Vierailija
5/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vessaan semmonen torvi ja sano aina vieraidenkin kuullen että miehes pitää käyttää sitä kusemiseen kun iän myötä sillä kastuu sukat vessas käydessä.

Vierailija
6/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ulkoruokintaan hetkeksi. Lähde siis tyttöjen kanssa ulos ja jätä äijä yksin. Kyllä se sinua alkaa taas ikävöidä. Vaikka tuosta kannattaisi varmaan hankkiutua pysyvästi eroon.

Vierailija
7/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, onhan? En haluaisi uskoa, että kukaan nainen on niin idiootti, että tuollaista kuuntelisi. Tai kukaan mies, jos itse kerran on vanhempi, tuollaisia uskaltaisi/kehtaisi edes suustaan päästää. Tuohon nyt olisi niin helppo heittää kommentti, joka saisi papankin hiljaiseksi. 

Vierailija
9/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kestä totuutta vai mikä siinä on ongelma?

Vierailija
10/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 ja mies 35

Ap

Vierailija
11/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no... naisen viehättävyyshän alkaa vähentyä todella voimakkaasti siinä 35 vuoden hujakoilla. Viimeistään siis. Pari lasta ehkä synnytetty ja imetetty, ennen niin terhakkaiden rintojen tilalla on nahkarukkaset ja ehkä vähän suonikohjuakin jalkoihin on jo pukannut. Nyt kainaloissa hamsterit ja jalkovälissä rämemajava, yritä siinä sitten muistella miten ihanan seksikäs tuo sängyllä retkottava olio oli silloin 10 vuotta sitten kun tapasitte ja miten piti huolta itsestään. Vihkisormuksen päivämäärä monesti naisella on se "parasta ennen".   

Vierailija
12/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no... naisen viehättävyyshän alkaa vähentyä todella voimakkaasti siinä 35 vuoden hujakoilla. Viimeistään siis. Pari lasta ehkä synnytetty ja imetetty, ennen niin terhakkaiden rintojen tilalla on nahkarukkaset ja ehkä vähän suonikohjuakin jalkoihin on jo pukannut. Nyt kainaloissa hamsterit ja jalkovälissä rämemajava, yritä siinä sitten muistella miten ihanan seksikäs tuo sängyllä retkottava olio oli silloin 10 vuotta sitten kun tapasitte ja miten piti huolta itsestään. Vihkisormuksen päivämäärä monesti naisella on se "parasta ennen".   

Ja samaan aikaan miehestä on tullut sohvalla lojuva piereskelevä sika, maha on jo mukavan pullea ja muna seisoo vain joskus ja jouluna, silloinkin puolipehmeänä.

Vierailija
13/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kierrätykseen ja uusi. Problem solved.

Vierailija
14/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kuulosta kivalta. Varmaa kannattaa erota. Miehellä itsellään joku kriisi. Kuulostaa mun exältä.

Sama juttu, omaa exääni häiritsi myös suunnattomasti se, että minulle tuli ikää lisää enkä pysynytkään ikuisesti 18-vuotiaan näköisenä. Viis siitä että olen edelleen yhtä hoikka ja siro kuin parikymppisenä ja näytän monen mielestä ikäistäni nuoremmalta ja exä taas lihoi suhteen aikana 50 kiloa ja naamakin rupsahti runsaan alkoholinkäytön ja muiden epäterveellisten elämäntapojen vuoksi.

Nyt hän on alkanut sitten hokea yhteiselle lapsellemme, että äiti on vanha. Olemme täysin samanikäisiä.

Vierailija
15/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sohvalle nukkumaan.

Tai paloittele moottorisahalla, sama se.

Vierailija
16/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee kotona enää mitään miehesi eteen, pidä edelleen omasta uökonäöstäsi huolta, kokkaa vain itsellesi, älä pese hänen vaatteitaan, jätä hänet iltaisin yksin, niin mies joko tulee järkiinsä tai sinä lähdet. Ei ole todistettu että meillä olisi useampi kuin yksi elämä, joten älä tuhlaa sitä inhottavaan ihmiseen! Jos alkaa kysellä (viattomana kuin vastasyntynyt) syytä hänen huomiotta jättämiseen, sano kuinka asia on. Muista käyttää lyhyitä lauseita, ei sivulauseita eikä lauseenvastikkeita eikä mitään konditionaalia, että ei hämmenny.

Vierailija
17/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eläisi yhdessä ihmisen kanssa joka haukkuisi minua tai käyttäytyisi muuten ilkeästi.

Vierailija
18/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat puhua itsellesi noin?

Vierailija
19/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinkin ajatellut päästää tuon mieheni jonkun muun vaivoiksi. Ei se deittailukaan kiinnosta ja näköjään en minäkään kiinnosta miehiä niin ero ja sinkkuna pysyminen näyttää siltä että kaikki voittaa.

N28

Vierailija
20/25 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee kotona enää mitään miehesi eteen, pidä edelleen omasta uökonäöstäsi huolta, kokkaa vain itsellesi, älä pese hänen vaatteitaan, jätä hänet iltaisin yksin, niin mies joko tulee järkiinsä tai sinä lähdet. Ei ole todistettu että meillä olisi useampi kuin yksi elämä, joten älä tuhlaa sitä inhottavaan ihmiseen! Jos alkaa kysellä (viattomana kuin vastasyntynyt) syytä hänen huomiotta jättämiseen, sano kuinka asia on. Muista käyttää lyhyitä lauseita, ei sivulauseita eikä lauseenvastikkeita eikä mitään konditionaalia, että ei hämmenny.

Tämä tai ero.Tuollaista ei tarvitse kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän