Minkälaista deodoranttia käytät?
Otsikossa kysymys. Ja mikä on lempi merkkisi? :)
Roll-on?
Deo-Stick?
Suihkedeo?
Mä alotan. Elikkä käytän deo-stickiä ja roll-onia vaihtelevasti. Ja lempimerkki on Dove, paras iholle. :)
Kommentit (9)
Olen luopunut deodoranteista jokunen vuosi sitte. Käytän vain hajusteetonta antiperspiranttia, jonka ostan apteekista: Absolut Torr tai Triple Dry. Nuo estävät hikoilua oikeasti ja sen myötä hajunkin.
--iholle töpöteltävä liuos on paras.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 00:06"]
Olen luopunut deodoranteista jokunen vuosi sitte. Käytän vain hajusteetonta antiperspiranttia, jonka ostan apteekista: Absolut Torr tai Triple Dry. Nuo estävät hikoilua oikeasti ja sen myötä hajunkin. --iholle töpöteltävä liuos on paras.
[/quote]
Ei triple dry ainakaan toimi mulla sitä luvattua 72 tuntia. 40 tunnin jälkeen kainalot haisee ihan hielle.
Kivideodoranttia tai Doven tuoksutonta antiperspiranttisuihketta. En ole kova hikoilemaan, joten nuo riittävät. Käytin koko viime vuoden kookosöljyä (https://www.terveysmarket.fi/images/urtekram-kookosoljy-425ml_1305_644.jpg) kainaloihin, sekin toimi ihan kohtuullisesti (ja kainaloiden iho voi todella hyvin!), mutta kyllästyin lopulta kookoksen hajuun.
Ei auta mikään marketin deodorantti/antiperspirantti. Apteekista TripleDry toimii kun laittaa joka päivä suihkun jälkeen. Absolut torr oli liian äkästä mun kainaloiden iholle.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 00:06"]
Olen luopunut deodoranteista jokunen vuosi sitte. Käytän vain hajusteetonta antiperspiranttia, jonka ostan apteekista: Absolut Torr tai Triple Dry. Nuo estävät hikoilua oikeasti ja sen myötä hajunkin. --iholle töpöteltävä liuos on paras.
[/quote]
Ei triple dry ainakaan toimi mulla sitä luvattua 72 tuntia. 40 tunnin jälkeen kainalot haisee ihan hielle.
[/quote]
En kyllä ole laskenut tunteja... Käytän Lähinnä viikolla ennen menkkoja, suihkussa tietysti käyn päivittäin. Loppukierron aikana en tarvitse mitään tuotetta. Ikää 44
En muista merkkiä mutta alumiinitonta roll-onia. Ei pidä niin hyvin mutta en halua tukkia enää rauhasiani alumiinilla eikä jossain lenkkeillessä mua kukaan haistele kuitenkaan kun dödö pettää.
Itse olen tykästynyt Palmoliven roll-oneihin. Monta vuotta tuota jo käyttänyt ja nyt välissä ostin jonkun toisen merkin, mutta en tykännyt. Palasin takaisin Palmoliveen.