Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka vanhaksi kummin lahjoja/muistamista

Vierailija
15.10.2014 |

Pohdin, eertä kuinka pitkään kummilapsia muistetaan lahjoin? Tuskin juuri aikuisiässä enää ostellaan, joten milloin ns. hyvä aika lopettaa, jos siis ei ole jotain varsinaisia kutsuja järjestetty?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripille pääsy voisi olla sopiva aika lopettaa lahjat - tosin itse olen kyllä jatkanut 18 vuotiaaksi

Vierailija
2/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhlat, itse en saanut aikanaan sen jälkeen enää mitään lahjoja. Tai valmistujaislahjaksi sain ruusuja ja suklaalevyn, mutta en muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripille tai 18 v plus yo, valmistuminen, kihla-ja häälahjat..

Vierailija
4/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripille pääsyyn asti. Sen jälkeen vain isoina juhlapäivinä, esim. häät.

Vierailija
5/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripille pääsyyn olen minäkin lopettanut. Sitten toki valmistujaislahjat, häälahjat ym. Siskon tyttö, joka myös kummilapseni, on poikkeus, hänelle tulee joululahja ostettua kun vietämme joulua aina samalla porukalla. Eli ostaisin lahjan, vaikka ei olisikaan kummilapseni.

Vierailija
6/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse aion antaa niin kauan kuin minussa henki pihisee ja lahjan antamisen merkityksen ymmärrän. Sen verran tärkeä kummityttö minulle on. Nyt 10.

Vierailija
7/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan vieläkin. Kummitäti reissaa paljon ja tuo mulle aina jotain tuliaista vaatteista koriste-esineisiin. Taitaa olla tällä hetkellä hyllyssä tuliaisia 30 eri maasta. Lisäksi synttärinä ja jouluna saan aina jotain, yleensä itse neulottua. Viime jouluna sain aivan upean itse tehdyn palmikkoneule villatakin ja synttärinä kesämekon Australiasta. Ikää mulla on 20.