Tyttäreni toi vanhemman "poikaystävän" näytille
Kommentit (21)
miettikääpä mitä tämä koko pitäjä alkaa puhua!!
Minä tapasin nelikymppisen mieheni reilu parikymppisenä ja nyt ollaan kolmatta vuotta naimisissa. Jos rakkaus on kyseessä niin ei sitä aleta jonkun ikäeron takia eroamaan!
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:19"]Minä tapasin nelikymppisen mieheni reilu parikymppisenä ja nyt ollaan kolmatta vuotta naimisissa. Jos rakkaus on kyseessä niin ei sitä aleta jonkun ikäeron takia eroamaan!
[/quote]
Jep jep.. kolmatta.... kattelet vielä muutaman vuoden niin voit olla eri mieltä
Itse olisin kyllä aika järkyttynyt! Onneksi meidän suvussa on tapana, että naiset hankkii itseään vähän nuoremman miehen (vähän = pari vuotta).
Mun mies olisi luultavasti puukottanut tuon äijän ja kävisi lomilla vankilasta tervehtimässä perhettään. Tuskin ensikertalainen saa pitkää tuomiota...
Onko mies turkkilainen, kurdi tai joku suomalainen pallomaha duunari?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:25"]
Mun mies olisi luultavasti puukottanut tuon äijän ja kävisi lomilla vankilasta tervehtimässä perhettään. Tuskin ensikertalainen saa pitkää tuomiota...
[/quote]
Suomalaisessa epäoikeusvaltiossa miehesi joutuu kotiarestiin jonku seurantapannan kanssa vuodeksi.
Kyllähän se nelikymppiselle maistuu tuore pillu ja mandariinitissit. 20v _tyttö_ kun ei löydä Namusta tai Tigerista kunnollista poikaystävää niin etsitään tämmönen vanhahko mies.
Kai puhuit tyttärellesi järkeä? Ei tule kestämään. Ettei vaan erehdy lasta tämän "poikaystävän" kanssa tekemään.
Voin ihan suoraan sanoa, että olin äärettömän tyytyväinen, kun tyttäreni ovat itse ottaneet puheeksi, etteivät ymmärrä, miten joku parikymppinen voi kiinnostua jostain yli 3kymppisestä. Mä en pystyis suhtautumaan ton ikäiseen mieheen tyttäreni kumppanina mitenkään. Sehän ois saman ikäinen kuin likan isä tai enot.
Mitä jos antaisit olla? Ei kuulu sulle.
Meidän 22 vllä 38 vuotias. Ei naurata.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:19"]
Minä tapasin nelikymppisen mieheni reilu parikymppisenä ja nyt ollaan kolmatta vuotta naimisissa. Jos rakkaus on kyseessä niin ei sitä aleta jonkun ikäeron takia eroamaan!
[/quote]
Kolme on vielä aiiika vähän..
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:19"]
[/quote]
Kolme on vielä aiiika vähän..
[/quote]
No, tätini mies kuoli juuri n. 90-vuotiaana, täti nyt 65. Olivat olleet sen nelisenkymmentä vuotta naimisissa. Kelpaako?
Voisin ymmärtää jos mies olis 35.. en kyllä itsekään sulattaisi moista ikäeroa.