Kuinka yleistä muuten on? Että nainen kiinnostuu itseään lyhyemmästä miehestä?
Kommentit (6)
Jos miehellä on karismaa, hyvä luonne tai persoona, niin jotkut naiset kiinnostuvat.
Tiedän tosi monta paria joissa mies on lyhyempi naista. Yleensä haittaa vain sivullisia.
Kaikki valkoisiin kohdistuvat korkealentoiset hifistelyt lentää romukoppaan jos iho on tumma.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tosi monta paria joissa mies on lyhyempi naista. Yleensä haittaa vain sivullisia.
Usein vielä sellaista sivullisia, joilla itsellä on niin tiukat vaatimukset, etteivät ole itse löytäneet paria.
Itselleni pituus ei ole ikinä ollut mikään kovin oleellinen asia miehessä. Omalle kohdalle on sattunut typpejä, jotka ovat olleet lyhyempiä kuin minä (olen 168cm) ja superhurmaavia, sekä pieniä ihastuksia että suurempi rakkaus. Mielestäni ei ole edes kyse siitä että tämä olisi ”miestyyppini” , muut asiat vaan on pituutta ratkaisevampia viehättävyydessä. (Olen kyllä tietoinen, että ihannemiehen ominaisuuksiksi usein mainitaan ”pitkä ja tumma” ja ehkä se joillekin näin sitten on)
En tiedä kuinka yleistä on, mutta mun mies on mua kaksi senttiä lyhyempi. Mä olen 171cm ja mies on 169cm. Ei ole meille mikään ongelma