Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen 27vuotias, haluaisin omia lapsia, perheen, talon ja "normaalin" elämän.
Mutta en uskalla sitoutua, taustalla jokainen suhde tähän asti on mennyt niin että miehet on ottaneet seksiä väkisin, jos olen saanut estettyä niin on suututtu ja pahimmillaan petetty. Vaikka seksiä on ollut monta kertaa viikossa, välillä jokapäiväkin.
"otan nyt vaan nopeasti, sun ei tarvii tehdä mitään"
Myös jokainen on halunnut hemmotella minua vaikken ole pyytänyt ja myöhemmin sanonut esim. että kun "sulle PITI ostaa se koru niin meni hirveesti rahaa niin empä saa nyt itselleni sitä ja tätä" Eli hemmottelee vaikken pyydä ja sitten myöhemmin se on minun vika. Tälle korusta itkijälle tein niin että palautin korun ja vein rahat hänelle palautus kuitin kanssa. Suuttui.
Edellinen mies eleli minun rahoilla ja aina lupasi maksaa takaisin/hyvittää, lainaili minun autoa kokoajan ja toi takaisin tankki tyhjänä. Ei koskaan rahoja kuulunut. Se suhde ei kestänytkään kuin 2kk. Oltiin kuitenkin tunnettu jo puolivuotta ennen sitä kaverina ja ei silloin ollut ollenkaan tuollainen.

Paljon muitakin juttuja mitkä ahdistaa suhteissa. En halua sitoutua kun aina miehistä paljastuu tuollaisia. Tuo seksi asia ahdistaa eniten. En halua olla vaan jonkun lelu ja jos en välillä jaksa niin se ahdistus mikä tulee siitä painostuksesta on ihan hirveä.

Tiedän ettei kaikki ole samanlaisia ja löytyy hyviäkin mutta kun minun kohdalle ei ole sattunut yksikään niin en uskalla enää edes tutustua kehenkään.

kohtalotovereita?

• ylös 0
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla