lidlin urheiluvaatteiden laatu
Millaisia ovat? Esim.huomenna olisi taas jioksuvaatteita. Harmi kun niitä ei voi edes sovittaa.
Kommentit (16)
Ainakin sukat ja urheiluliivit ovat olleet tod.hyviä.
Ostamani softshell-takki on ihan ok-laatuinen, tosin yksi tasku on itselleni liian vähän.
Hyviä ovat olleet. Olen ostanut sieltä itselleni ja lapsille vaatteita, niin urheiluvaatteita kuin muitakin ja ne ovat kestäneet todella hyvin. Eivät veny ja pauku, nyppyynny ja mene rikki runsaankaan käytön ja monien pesujen jälkeen.
Sukkia olenkin ostanut. Ovat olleet hyviä. Ap
Yleensä ihan loistava hinta-laatusuhde. Ei kyllä kaikissa tuotteissa, mutta niistä huonommista näkee jo päällepäin että ei kannata ostaa, esim. jotkut kengät. Itse olen ostanut juoksutrikoita ja paitoja, ja hintaan nähden hyviä ostoksia.
Voittavat jotkut Tokmannin ja Prisman halppisurkkavaatteet 6-0. Nuo Crivit-merkkiset näyttävät olevan vielä kirpparillakin hyvässä kunnossa.
Kyllä niitä lidlin vaatteita voi sovittaa! Itse sovitin tään tiukkoja trikoita maitohyllyllä, jotkut juntit ei ollu ennen ihmistä nähny kun rupesivat kännykällä jonnekkin jyytuubeen kuvaamaan. Ihmeellinen tää nyky maailma .
Onpa ihmisillä positiivisia kokemuksia. Itse ostin juoksutrikoot jotka oli valmiiksi rikki ja kun kävin reklamoimassa niin sain uudet tilalle mutta niissä(kin) saumat oli ommeltu ihan miten sattuu. Pitäisiköhän vielä kokeilla jos nuo oli vaan jotain maanantaikappaleita.
on jokin urheilutoppi ja juoksuhousut, oon tykännyt, ehjät vielä. pesty 2-4krt viikossa, kesällä ostettu
Ostin kesällä juoksutrikoot ja muuten ihan jees mutta ovat niin ohutta laatua että alkkarit kuultaa läpi. Oon kyllä käyttäny mustien alkkareiden kanssa. Mutta jos olisin sovittanut niin olisin tietty huomannut ja jättänyt ostamatta.
Vedenpitävä takku jonka ostin on ollut ihan hyvä. Aika perusmalli ja vähän viimeistelemätön mutta hintaansa nähden hyvä ja pitää vettä.
Kotona voi sovittaa ja palauttaa (tai vaihtaa jos on vielä kokoja jäljellä) seuraavalla kauppareissulla kuitin kanssa 14 päivän sisällä. Kannattaa ottaa kaksi kokoa, jos empii, palauttaa sitten toisen. Laatu on kyllä hyvä.
Urheilurintsikat näytti hyvältä. Joko suurin. Ihan älyttömän pienet? Joustavuutta ylös vaan ei lainkaan sivusuuntaan.
Pyöräilyvaatteiden on ollut erinomainen. Koot ovat isoja.