Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon työt teen noin 8-10 tunnissa. Muita?

Vierailija
07.09.2021 |

Mitä teette loppu ajalla?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsulttihommissa aiemmin, ikinä ei riittänyt viikon työtunnit ja aina venyi illalle työpäivät. Vaihdoin firmaa asiantuntijaksi, nykyään viikon työt tehty tiistaihin mennessä ellei ad hocceja tule. Ja edeltäjällä oli kuulemma kauhea kiire koko ajan :D

Vierailija
42/43 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdesti sellaisessa työpaikassa, missä ei ole paljoakaan tekemistä. Ensimmäinen oli valtion pesti, toimistotyötä, kestin 10 kk ja otin loparit. Toinen oli jo lähtökohtaisesti määräaikainen 3 kk projekti, yksityisellä, joten sen lusin loppuun. 

Ja mitäkö tein, no lueskelin, juttelin kollegoiden kanssa, kävelin viraston käytävillä ja istuin kahvilla. Askartelin synttärikortit kavereilleni. Yritin venyttää ruokiksia, mutta valtion virastossa oli kellokorttisysteemi ja oven vieressä vahtimestari, joten en voinut ulkoillakaan sitä määrättyä puolta tuntia enempää. Loparit otettuani ryhdyin yrittäjäksi, ja kyllä oli mahtavaa, kun sain tehdä työltä jäävällä ajalla mitä halusin. Myöhemmin olin sitten vielä eri työpaikoissa, ihan normaaleissakin, mutta lopulta päädyin taas yrittäjäksi. Tämä passaa mulle parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna töissä edessä iltapäivälehtien lueskelua netistä ja viimeistään klo 12 eli lounaan ja kahvittelun jälkeen, leimaan itseni kokous ulos. Alkuviikosta tein jo tämän viikon hommelit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme