Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä sotku teinin huoneessa. Haisee hirveän tunkkaiselta ja se haju leviää eteiseen asti.

Vierailija
07.09.2021 |

Sanokaa mitä sanotte, mutta kolmena päivänä olen pyytänyt siivoamaan mutta mitään ei ole tapahtunut, joten nyt mä siivoan sen itse. Ei varmasti tykkää, mutta siinä vaiheessa kun hänen sotkuisesta huoneesta siirtyy hajut muihinkin huoneisiin niin en jää odottelemaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet karhunpalveluksen jos nyt siivoat. Teini huomaa, että ei tarvitse itse siivota kun äiti kuitenkin hoitaa. Sitten kun muuttaa omilleen niin voit olla varma että teinilläsi ei ole mitään hajua, miten koti pidetään siistinä..

Tätä näkee kun tuttujen lapsia on muuttanut ensimmäiseen omaan asuntoon. Se on niin vaikeaa kun roskat eivät itsestään katoa ja vaatteet eivät taianomaisesti ilmesty puhtaina kaappiin.

Vierailija
22/36 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin. Häipy heti se hirvittävä haju. Nyt muillakin mukavampi olla kotona. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äiti jolla ei ole hajuaistia, voi ikinä selviytyä äitiydestä ja vanhemmuudesta

Vierailija
24/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Onneksi mulla ei ole lapsia

Ei lapset ja nuoret ole sen pahempia kuin esimerkiksi koira. Ero on siinä että jokainen ihminen tietää miten tärkeää on kouluttaa koira, jos sellaisen hankkii.

(Paitsi tietysti ne joilla on n.s. kannettava koira niinkuin jolkain parishiltonilla). Ongelmana tässä on se, että tämä valittaja, aloittaja, ei ole kasvattanut lastaan. Kolme kertaa on sanonut ja nyt tekee taas itse! Niin on selkeästi tehnyt koko ajan! Tyhmähän se lapsi/nuori olisi jos tikkua ristiin laittaisi kun äiti kuitenkin tekee työn. Äiti ei koskaan ole kuullutkaan siitä, että jo pienelle lapselle sanotaan kerran, sitten sanotaan toisen kerran vähän kovempaa, ja kolmannella kerralla teko seuraa sanaa, eli lapsi otetaan pois hiekkalaatikolta jossa viskoo hiekkaa, tai hänellä otetaan pois lelu jota heittelee seinään, tai hänet nostetaan pois pöydästä jos vain leikkii ruualla, j.n.e. Voit jatkaa loputtomasti.

Tämä valittajaäiti ei ole ymmärtänyt että kun 2 kertaa on sanottu, kolmantena päivänä teini löytää tavaransa muovipusseista keittiön nurkasta ja patjan olohuoneen sohvan takaa, tietsikka on kadonnut jonnekin, ja taskuraha poistettu. Äiti ilmoittaa ajatelleensa että tekee teinin huonesta kukka/ompelu/vierashuoneen...

Vannon että on viimeinen kerta kun edes teini yrittää jättää huonettaan siivoamatta! Niin yksinkertaista kuin olla voi!

Vierailija
25/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan sen häpeän kun äiti oli siivonnut mun huoneen salassa. Älä tee sitä lapsellesi.

Jos monta kertaa on pyydetty eikä mitään tapahdu, niin pakkohan sinne on mennä. Tiedä mitä hyönteisiä sinne tulee, jos haju on jo noin paha. Vuokra-asuntoa ei voi tuhota noin, eikä kukaan halua myöskään omaansa pilata.

Vierailija
26/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki iso (pahvi)laatikko. Heitä siihen kaikki rojuta lattialta. Anna teinille pari päivää aikaa setviä laatikon sisältö ennen kuin heität kaiken siitä roskiin.

Vierailija
27/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki iso (pahvi)laatikko. Heitä siihen kaikki rojuta lattialta. Anna teinille pari päivää aikaa setviä laatikon sisältö ennen kuin heität kaiken siitä roskiin.

Ei kaikilla ole varaa heitellä roskiin teinin huoneen lattialle levitettyjä tavaroita. 

Vierailija
28/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla ole varaa heitellä roskiin teinin huoneen lattialle levitettyjä tavaroita. 

Usein uhkaus on riittävä.

Vierailija
29/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin karanteeniin kunnes on siistiä.

Vierailija
30/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyh. Vanhan sperman haju on kamala.

Kolmen teinipojan äitinäkään en kyllä käsitä mistä sä puhut. Kyllä se on ihan ne likaiset vaatteet, hikiset treenivaateet, parit ulkokengät ja erilaiset likaiset astiat mikä sen hajun tekee. Meillä vielä bonarina yhden lapsen huoneessa erilaiset hedelmänkuoret/ -raadot, kun vetää n. kilon mandariineja/ omenoita/banaaneja/kiivejä päivässä. 

Kyllä sen kuule haistaa silloin kun siitä on kyse. Ei sillä etteikö moiset hedelmänkuoret ja likaiset sukatkin haisisi.

Tiedän, mille se haisee, kolme kertaa kuitenkin synnyttänyt, että ainakin sen verran oon seksiä harrastanut, eikö? Ei vaan ainakaan noiden omien lasten huoneessa tuo haise, osaavat siis sen verran jälkensä siivota.

Vierailija
31/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk. Teinin on aika muuttaa?

Vierailija
32/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
33/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siivoa vasn laitat siivoamaan itse ja jos ei siivoa niin kaikki etuudet kuten raha jne pois ja joutuu ansaitseen ne pitämällä huoneen siistinä. Meillä toimi hyvin.

Vierailija
34/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkuna auki ja ovi kiinni.

Vierailija
35/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ruikutat? Se on vaan sun vapaakasvatuksen tulosta.

Vierailija
36/36 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kun on teini, mutta joidenkin kolmekymppisten naistenkin koti on kuin sikolätti, ruokapöytä täynnä kaikenlaista rojua, pahvilaatikoita karkkipaperia juomapulloja pyyhkeitä vaatteita pitkin lattioita, lasten lelut vaatteet reput vaunut rattaat hujanhajan mikä missäkin. Mitä nämä naiset päivisin tekee kun kotona ovat lasten kanssa, eikö siivous huvita?

Kurja tulla töistä kotiin kun koti on kuin kaatopaikka, ja ruokaahan tämä patalaista akka ei ikinä tee.

Luoja mihin pas… sitä kätensä on sotkenutkin, ero tässä on edessä ellei akkaa ala kodinhoito kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi