Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Suomesta mistään tuollaisia ihania "pomsky" koiria?

Vierailija
07.09.2021 |

Todella suloisia!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi haluaisit juuri "pomskyn"? Vain siksikö kun ovat suloisia vai? 

Vierailija
22/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää tehdä sairaita koiria missä vastuu koirat kärsii kun ihmiset haluavat turhamaisuuttaan teettää pentuja keinohedelmöityksella. Synnytys ei onnistu normaalisti kun siperianhysky on iso ja pomerian on pieni hirveää eläinrääkkäystä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko ihmiset ajatella sitä eläintä ennen kuin omia halujanne? Sekarotuista koiranpentua ei pitäisi ikinä ostaa, vaan hankkia puhdasrotuinen pentu kasvattajalta, joka on teettänyt koirilleen paljon terveystutkimuksia, on asian suhteen avoin ja katsonut emä-isä-yhdistelmän niin, että sukusiitosprosentti on mahdollisimman pieni. 

 

Kun nimenomaan moni rotu on ongelmissa rodun pienuuden takia. Siksi joihinkin rotuihin on alettu tekemään "takaisinristeytyksiä". Rotujen sisällä saattaa olla tilanne, jossa kaikki koirat ovat maailmanlaajuisesti yhtä läheisiä kuin serkukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän