Mies, haittaisiko sinua rehellisesti jos naisesi leikkasi hiuksensa siiliksi tai kaljuksi?
Kommentit (123)
Totta kai haittaisi. Halusin naisellisen naisen, ja tärkeä osa tätä on vaimoni pitkät hiukset. Siilin tai kaljun kanssa harvempi nainen olisi enää naisellinen, ja jos sitten hiukset eivät pysy päässä, voisiko harkita peruukkia?
No ei haittaisi. En tosin myöskään ajattele, että puolisoni on "naiseni". Ehkä näillä asioilla on tekemistä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
No ei haittaisi. En tosin myöskään ajattele, että puolisoni on "naiseni". Ehkä näillä asioilla on tekemistä keskenään.
Kirjoitusasusta tajuaa heti että olet itse nainen :D et sinä minua huijaa :D
50% on rehellisiä
30% vastaa mitä tietävät vaimon haluavan kuulla
20% naisia katsomassa vastauksia
Haittais. Naisella nyt vaan on pitkä tukka ja miehellä lyhyt. Ja kyllä, meikä on konservatiivinen. Harvinaista herkkua tänä päivänä..
M29
Vierailija kirjoitti:
Okei puoliso olis ollut parempi sanavalinta. Mut laitoin naisesi siksi, kun tää kyssäri koskee hetero miehiä. En siis itsekään ajattele et kukaan ois kenenkään omaisuutta. Ap
Jotkut kuumimmista naisista joita olen tavannut ovat olleet hyvin lyhyttukkaisia. Naisellinen nainen ei siitä muutu miehekkääksi.
Haittaisi. Kalju menettelee, mutta siilitukka on loukkaus miehisyyttä kohtaan.
Feministit painelee sormet syyhyten "ei haittaisi" ja näin tulokset vääristyy. Minä oon nainen ja ei oo mitään halua leikata omaa tukkaa. Enkä haluaisi että mies kasvattaisi pitkän tukan :)
Vapaa maa. Nainen päättää itse kehostaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai haittaisi. Halusin naisellisen naisen, ja tärkeä osa tätä on vaimoni pitkät hiukset. Siilin tai kaljun kanssa harvempi nainen olisi enää naisellinen, ja jos sitten hiukset eivät pysy päässä, voisiko harkita peruukkia?
On tää jännää. Karvat on niin kauan naiselliset, kunhan ne ei kasva jaloissa, käsissä, kasvoissa, kainaloissa tai intiimialueilla. Mutta tukkaa täytyy löytyä. Syöpähoitojen vuoksi paksut hiukseni menettäneenä ja nykyisenä siilipäisenä naisena on aivan se ja sama kauanko kalju paistaa tai hiusten kasvu kestää, kunhan elossa saa pysyä. Peruukkia en pidä epämuuvuutensa vuoksi, huiveja kyllä. Pahoittelen, jos aiheutan inhoa sinussa.
En haluaisi olla naisen kanssa, joka tekisi noin. Koska hän tekisi sen tod. näk. koska patriarkaatti.
Vierailija kirjoitti:
Haittais. Naisella nyt vaan on pitkä tukka ja miehellä lyhyt. Ja kyllä, meikä on konservatiivinen. Harvinaista herkkua tänä päivänä..
M29
Ennenvanhaan oli miehilläkin... enkä pistä pahakseni tänäpäivänäkään pitkää hyväkuntoista miestukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusasusta tajuaa heti että olet itse nainen :D et sinä minua huijaa :D
Hohhoijaa, mitenhän sen siitä huomaa? Ei tässä keskustelussa kyllä mitään järkeä ole, mutta viihdytä nyt minua vähän jakamalla lisää näitä viisauksiasi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vapaa maa. Nainen päättää itse kehostaan.
Tottakai. Mutta tässä olikin vaan kyse siitä haittaako se miestä vai ei. Ja se ei tarkoita sitä että mies saa päättää kumppanin hiustyylin. Kyllähän on myös vapautta kulkea miehenä mekossa, silti voi kysyä haittaisiko se naispuolista kumppania semmoinen.
Vierailija kirjoitti:
50% on rehellisiä
30% vastaa mitä tietävät vaimon haluavan kuulla
20% naisia katsomassa vastauksia
Oikeastiko ajattelet, että jokainen mies tykkää samoista asioista? Missä tynnyrissä olet kasvanut?
Noin niin kuin vakavammin puhuttuna, minkähän takia kaltaisillesi ihmisille on niin tärkeää, että kaikki muut ajattelisivat samalla tavalla ja pitäisivät samoista asioista kuin sinä? Onko se jotain pelkoa siitä, että jos ihmisillä on ihan omat halunsa ja ajatuksensa, niin et osaa ennustaa heidän toimintaansa ja voit tulla yllätetyksi? Vai mikä siinä oikein ahdistaa?
Haittaa. Sehän on kamala. Hyvä kampaus ja värjätyt hiukset vaikuttavat paljon ulkonäköön. Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa mutta jos kysytään tykkäänkö niin tässä rehellinen vastaus.
Vaikka vähän häiritsi kun tapailukumppani lyhensi hiuksiaan toistakymmentä senttiä, niin tottuihan sitä, enkä niitten hiusten takia häntä tapaillut.
Jos kysymättä leikkaisi niin tekisin kysymättä itsekin aikamoisia temppuja
Kyllä haittaa. Mun mielestä naisella pitkät hiukset on upeet ja varsinkin omalla tyttöystävällä on pitkä ja paksu ruskea tukka. Hyvässä kunnossa. Tuoksuu aika ihanalle.