Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraana omassa elämässään

Vierailija
15.10.2014 |

Minulla on kaikki hyvin.

Mielenkiintoinen ja rakastava mies, joka kohtelee minua yleensä hyvin. Terveet ja älykkäät lapset. Kaunis koti, työ jossa on mahdollisuus onnistua, eikä minulla ole vakavia sairauksia. Tiedän saaneeni elämältä paljon.

Koen kuitenkin olevani vieras kaiken keskellä. Kaikki tuntuu pinnalliselta ja etäiseltä, roolitetulta. Elämä tuntuu suorittamiselta ja valheelliselta.

Mikä helvetti minulla on?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:52"] [quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:33"] Ai sitäkö tämä vaan olikin! Etkö saa minkäänlaista signaalia? En viitsisi nimiä tänne rustailla..:( [/quote]   Täytyy sitten lähettää mekaanikko tarkistaan noita. Nää on ihan mekaanisia systeemeitä. Ei näistä mitään vikailmotuksia saa. Tossa mekaanikon tulemisessa voi mennä vähän aikaa, joten koita pysyä paikallasi! [/quote] Korjaus onnistuu paikan päällä, vai miten? [/quote]   No, me nähdään se lähinnä siitä, että kun toi sun yksikkösi liikkuu hieman liikaa, niin se saa sen automaattisen iskun lamauttimesta ja polttaa sulakkeet. Nää ei ole mitään huipputekniikkaa, valitettavasti. Mutta ota ihan rauhallisesti. Se on varmaan vaan joku löysällä oleva piuha. Jos se on jotain isompaa, niin me voidaan lopettaa tää sun kohdallasi hiukan etuajassa. Jos noin käy, niin voit valita ihan tavan jolla lähdet! Nyt olis tarjolla esim ebola tai marttyyrikuolema jihadistien käsissä :-). Vai haluatko sen olevan yllätyksen? Mutta nyt täytyy mennä. Valvontahenkilökunnan kokous alkaa vartin yli. [/quote] Voisko saada piikin, niinkun koiratkin saa? Täytyy varmaan yrittää saada jotakin tässä itkun keskellä aikaiseksi

[/quote]

Ei pysty. Sä olitkin osallisena 'Musta Surma 2.0' skenaariajossa ja kokouksessa juuri tiedotettiin, että koska homma on mennyt niin persiilleen, niin me tullaan ajamaan täydet miljardi ajoa, jotta saadaan kaikki friikeimmätkin vaihtoehdot esiin. Ton takia hommaa tullaan nopeuttamaan ja paljon eli me ei pystytä korjaamaan seuraavan >sadan elämän aikana sun yksikköäsi mikäli siinä on jotain vikaa. Sun pitää hankkiutua sen puolen lääkärille tms jos niillä olisi jotain mikä auttaa. Sehän voi olla aina jotain muutakin kuin löysä piuha. Sä varmaan muistat tän kun homma on loppu, niin laita ihmeessä tästä maininta palautelomakkeeseen, niin voidaan vilkaista tuota sun yksikköäsi.

Vierailija
2/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄISIT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi joku liitin on taas löysällä ja sen takia sä et ole tarpeeksi syvässä koomassa. Laitatko ihmisnimesi niin että mä löydän sun tunnistenumerosi ja voidaan tarkastaa mistä toi johtuu ja korjata se? 

Vierailija
4/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sitäkö tämä vaan olikin! Etkö saa minkäänlaista signaalia? En viitsisi nimiä tänne rustailla..:(

Vierailija
5/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puoli sinussa kaipaa ilmaisemista, joka ei nykyisessä elämässä tule ilmaistuksi. Käytätkö luovuuttasi tai kykyjäsi missään, saatko toteuttaa jotain intohimojasi elämässäsi? Vai onko kaikki pelkkää arkea?

Vierailija
6/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tausta sinulla on esim. lapsuudessa, vaikka näennäisesti kaikki on elämässä hyvin, sisäinen "tyhjyys" ja oman olemisen tunnottomuus tms voi johtua siitä, millainen tunneympäristö lapsuudessa on ollut... Tämä tuli minulle mieleen, koska itsellä ainakin juuri tuollainen olo lapsuuden alkoholisti-isä ja narsisti-äidin kodista. Vasta nyt olen herännyt tuohon todellisuuteen... lapset minulla on ja työ, mutta mies lähti toisen mukaan jo pari vuotta sitten. Tässä koitan tehdä kovasti työtä, että saisi kaiken loksahtamaan kohdalleen ja olemaan täysin minä ja nauttimaan elämästä eikä vain suorittamaan...

Vierailija
7/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan vitosta vahvasti.

Ja lisään:

"mies joka kohtelee yleensä hyvin"???

Ei mainintaa että itse rakastaisit miestäsi, vaikka mies onkin rakastava. Ei mainintaa ystävistä.

Mikä on sun oma elämä? En pidä lainkaan tavattomana tuollaista vieraana omassa elämässään -tuntemusta jos on vieraana omassa elämässään. Nyt omia harrastuksia kehiin ja pois sieltä arki-iltojen kodinhoidosta. Ystävien kanssa kahvittelut yms. ohjelmaan, matkalle ystävien kanssa? Mieskin saa alkaa kohtelemaan sua aina hyvin.

Et sinä ole mikään korvaamaton kodinhengetär joka uhraa oman elämänsä vielä siinäkin vaiheessa kun lapset ovat "älykkäitä", arvelen nääs tuosta kommentista että ovat jo selkeästi kouluikäisiä, eivätkä vaadi äidin jatkuvaa huolenpitoa enää.

Vierailija
8/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:37"]Millainen tausta sinulla on esim. lapsuudessa, vaikka näennäisesti kaikki on elämässä hyvin, sisäinen "tyhjyys" ja oman olemisen tunnottomuus tms voi johtua siitä, millainen tunneympäristö lapsuudessa on ollut... Tämä tuli minulle mieleen, koska itsellä ainakin juuri tuollainen olo lapsuuden alkoholisti-isä ja narsisti-äidin kodista. Vasta nyt olen herännyt tuohon todellisuuteen... lapset minulla on ja työ, mutta mies lähti toisen mukaan jo pari vuotta sitten. Tässä koitan tehdä kovasti työtä, että saisi kaiken loksahtamaan kohdalleen ja olemaan täysin minä ja nauttimaan elämästä eikä vain suorittamaan...

Jotain samankaltaista kuin sinun elämässäsi. Olen myös suorittaja ja arki on helpompaa kuin ns. juhla, koska silloin ulkopuolisuuden tunne on vielä suurempi.
[/quote]

Vierailija
9/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:33"]

Ai sitäkö tämä vaan olikin! Etkö saa minkäänlaista signaalia? En viitsisi nimiä tänne rustailla..:(

[/quote]

Täytyy sitten lähettää mekaanikko tarkistaan noita. Nää on ihan mekaanisia systeemeitä. Ei näistä mitään vikailmotuksia saa. Tossa mekaanikon tulemisessa voi mennä vähän aikaa, joten koita pysyä paikallasi!

Vierailija
10/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on tuollainen olo, niin elämää pitää keikauttaa.

Uusi työpaikka! Lähdenpä tästä opiskelemaan! No niin, nyt on varattu viikko retriitissä! Toi tatuointi näyttäisi kivalta kankussa! Sitten ne asiat, joita on tapahtunut ilman omaa vaikutusta: tulipalo, virkisti aika pitkäksi aikaa. Potkut - no töitä tulee, töitä menee. Yllätysvauva!

Sulla ei ole unelmia, siitä se johtuu.

Vierailija
11/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:33"]

[/quote]

Täytyy sitten lähettää mekaanikko tarkistaan noita. Nää on ihan mekaanisia systeemeitä. Ei näistä mitään vikailmotuksia saa. Tossa mekaanikon tulemisessa voi mennä vähän aikaa, joten koita pysyä paikallasi!
[/quote]

Korjaus onnistuu paikan päällä, vai miten?

Vierailija
12/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:51"]Kun mulla on tuollainen olo, niin elämää pitää keikauttaa.

Uusi työpaikka! Lähdenpä tästä opiskelemaan! No niin, nyt on varattu viikko retriitissä! Toi tatuointi näyttäisi kivalta kankussa! Sitten ne asiat, joita on tapahtunut ilman omaa vaikutusta: tulipalo, virkisti aika pitkäksi aikaa. Potkut - no töitä tulee, töitä menee. Yllätysvauva!

Sulla ei ole unelmia, siitä se johtuu.
[/quote]

Itsestä riippumattomia haasteita on ollut. Eli taistelemaan olen joutunut, mutta pidän siitä. Unelmia ehkä on, mutta ei mahdollisuutta ja uskallustakaan toteuttaa niitä. Ei hitto millainen ruikuttaja olen! Ap

Vierailija
13/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:51"]Kun mulla on tuollainen olo, niin elämää pitää keikauttaa. Uusi työpaikka! Lähdenpä tästä opiskelemaan! No niin, nyt on varattu viikko retriitissä! Toi tatuointi näyttäisi kivalta kankussa! Sitten ne asiat, joita on tapahtunut ilman omaa vaikutusta: tulipalo, virkisti aika pitkäksi aikaa. Potkut - no töitä tulee, töitä menee. Yllätysvauva! Sulla ei ole unelmia, siitä se johtuu. [/quote] Itsestä riippumattomia haasteita on ollut. Eli taistelemaan olen joutunut, mutta pidän siitä. Unelmia ehkä on, mutta ei mahdollisuutta ja uskallustakaan toteuttaa niitä. Ei hitto millainen ruikuttaja olen! Ap

[/quote]

Siinähän se syy tulikin: unelmia on, mutta et uskalla toteuttaa niitä. Toteutumattomat unelmat siellä sisimmässäsi jäytää... 

Vierailija
14/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa just ajattelin tästä omasta elämästäni. Mulla on niin samalainen tilanne. Tosin mulla ei ehkä olekaan niitä unelmia. Siitäkö tämä johtuu? Tai on jotain unelmia, mutta ne on niin epärealistisia, ettei niihin kannata käyttää aikaa eikä voimavaroja.

Jotain oikeita unelmia kai pitäisi keksiä. Jotain mitä kohti pyrkiä. Mutta mitä...

Vierailija
15/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:15"]Nähtävästi joku liitin on taas löysällä ja sen takia sä et ole tarpeeksi syvässä koomassa. Laitatko ihmisnimesi niin että mä löydän sun tunnistenumerosi ja voidaan tarkastaa mistä toi johtuu ja korjata se? 
[/quote] Mä niin tykkään av:sta :))) (äiti 34v.)

Vierailija
16/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee ap ebola-alueelle auttamaan, siitä saat sisältöä elämääsi paremmin kun itkemällä täällä av-palstalla

Vierailija
17/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen neurootikko. Ensin kertoo että kaikki on hyvin sitten lopussa kysyy että mikä vaivaa. Voi vittu.

Ihmiset. Tärkein asia maailmassa on että olette rehellisiä itsellenne ja myös elätte sen mukaan.

Vierailija
18/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:33"] Ai sitäkö tämä vaan olikin! Etkö saa minkäänlaista signaalia? En viitsisi nimiä tänne rustailla..:( [/quote]   Täytyy sitten lähettää mekaanikko tarkistaan noita. Nää on ihan mekaanisia systeemeitä. Ei näistä mitään vikailmotuksia saa. Tossa mekaanikon tulemisessa voi mennä vähän aikaa, joten koita pysyä paikallasi! [/quote] Korjaus onnistuu paikan päällä, vai miten?

[/quote]

No, me nähdään se lähinnä siitä, että kun toi sun yksikkösi liikkuu hieman liikaa, niin se saa sen automaattisen iskun lamauttimesta ja polttaa sulakkeet. Nää ei ole mitään huipputekniikkaa, valitettavasti. Mutta ota ihan rauhallisesti. Se on varmaan vaan joku löysällä oleva piuha. Jos se on jotain isompaa, niin me voidaan lopettaa tää sun kohdallasi hiukan etuajassa. Jos noin käy, niin voit valita ihan tavan jolla lähdet! Nyt olis tarjolla esim ebola tai marttyyrikuolema jihadistien käsissä :-). Vai haluatko sen olevan yllätyksen? Mutta nyt täytyy mennä. Valvontahenkilökunnan kokous alkaa vartin yli.

Vierailija
19/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:51"]Kun mulla on tuollainen olo, niin elämää pitää keikauttaa. Uusi työpaikka! Lähdenpä tästä opiskelemaan! No niin, nyt on varattu viikko retriitissä! Toi tatuointi näyttäisi kivalta kankussa! Sitten ne asiat, joita on tapahtunut ilman omaa vaikutusta: tulipalo, virkisti aika pitkäksi aikaa. Potkut - no töitä tulee, töitä menee. Yllätysvauva! Sulla ei ole unelmia, siitä se johtuu. [/quote] Itsestä riippumattomia haasteita on ollut. Eli taistelemaan olen joutunut, mutta pidän siitä. Unelmia ehkä on, mutta ei mahdollisuutta ja uskallustakaan toteuttaa niitä. Ei hitto millainen ruikuttaja olen! Ap

[/quote]

Siinähän se syy tulikin: unelmia on, mutta et uskalla toteuttaa niitä. Toteutumattomat unelmat siellä sisimmässäsi jäytää... 
[/quote]

Eli jätänkö perheen ja näin ensialkuun lähden kiertämään liftillä eurooppa?

Vierailija
20/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no suurin ongelma ap:lla ja muilla täydellisessä elämsääs tyhjyyttä tuntevilla on tuo MINÄ MINÄ MINÄ - moodi. On ihan tunnettu fakta, että muita auttamalla ja antamalla - saa itselleen merkityksentunteen ja sisältöä. Joten, ehkäpä teidän pitäisi lopettaa omassa itsessä kieriskely ja ajatella elämää suurempana kokonaisuutena kun oma lähiympärsitö ja varsinkin oma napa.