Vieraana omassa elämässään
Minulla on kaikki hyvin.
Mielenkiintoinen ja rakastava mies, joka kohtelee minua yleensä hyvin. Terveet ja älykkäät lapset. Kaunis koti, työ jossa on mahdollisuus onnistua, eikä minulla ole vakavia sairauksia. Tiedän saaneeni elämältä paljon.
Koen kuitenkin olevani vieras kaiken keskellä. Kaikki tuntuu pinnalliselta ja etäiseltä, roolitetulta. Elämä tuntuu suorittamiselta ja valheelliselta.
Mikä helvetti minulla on?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:33"] Ai sitäkö tämä vaan olikin! Etkö saa minkäänlaista signaalia? En viitsisi nimiä tänne rustailla..:( [/quote] Täytyy sitten lähettää mekaanikko tarkistaan noita. Nää on ihan mekaanisia systeemeitä. Ei näistä mitään vikailmotuksia saa. Tossa mekaanikon tulemisessa voi mennä vähän aikaa, joten koita pysyä paikallasi! [/quote] Korjaus onnistuu paikan päällä, vai miten?
[/quote]
No, me nähdään se lähinnä siitä, että kun toi sun yksikkösi liikkuu hieman liikaa, niin se saa sen automaattisen iskun lamauttimesta ja polttaa sulakkeet. Nää ei ole mitään huipputekniikkaa, valitettavasti. Mutta ota ihan rauhallisesti. Se on varmaan vaan joku löysällä oleva piuha. Jos se on jotain isompaa, niin me voidaan lopettaa tää sun kohdallasi hiukan etuajassa. Jos noin käy, niin voit valita ihan tavan jolla lähdet! Nyt olis tarjolla esim ebola tai marttyyrikuolema jihadistien käsissä :-). Vai haluatko sen olevan yllätyksen? Mutta nyt täytyy mennä. Valvontahenkilökunnan kokous alkaa vartin yli.
[/quote]
Voisko saada piikin, niinkun koiratkin saa?
Täytyy varmaan yrittää saada jotakin tässä itkun keskellä aikaiseksi
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:58"] [quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:51"]Kun mulla on tuollainen olo, niin elämää pitää keikauttaa. Uusi työpaikka! Lähdenpä tästä opiskelemaan! No niin, nyt on varattu viikko retriitissä! Toi tatuointi näyttäisi kivalta kankussa! Sitten ne asiat, joita on tapahtunut ilman omaa vaikutusta: tulipalo, virkisti aika pitkäksi aikaa. Potkut - no töitä tulee, töitä menee. Yllätysvauva! Sulla ei ole unelmia, siitä se johtuu. [/quote] Itsestä riippumattomia haasteita on ollut. Eli taistelemaan olen joutunut, mutta pidän siitä. Unelmia ehkä on, mutta ei mahdollisuutta ja uskallustakaan toteuttaa niitä. Ei hitto millainen ruikuttaja olen! Ap [/quote] Siinähän se syy tulikin: unelmia on, mutta et uskalla toteuttaa niitä. Toteutumattomat unelmat siellä sisimmässäsi jäytää... [/quote] Eli jätänkö perheen ja näin ensialkuun lähden kiertämään liftillä eurooppa?
[/quote]
No mikset voisi joksikin aikaa jättääkin? Ei joku yksin matkailu mahdotonta yleensä ole perheellisellekään jos ei ole yksinhuoltaja. Toisaalta on niinkin, että joskus ei voi oikeasti toteuttaa unelmiaan juuri siinä muodossa kuin haluaisi, mutta silloinkin voi miettiä, että mitä elämään kaipaa niillä haaveilla (esim. jännitystä tai uusia kokemuksia tai haasteita), ja etsiä muita tapoja saada niitä samoja asioita.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:51"]Kun mulla on tuollainen olo, niin elämää pitää keikauttaa. Uusi työpaikka! Lähdenpä tästä opiskelemaan! No niin, nyt on varattu viikko retriitissä! Toi tatuointi näyttäisi kivalta kankussa! Sitten ne asiat, joita on tapahtunut ilman omaa vaikutusta: tulipalo, virkisti aika pitkäksi aikaa. Potkut - no töitä tulee, töitä menee. Yllätysvauva! Sulla ei ole unelmia, siitä se johtuu. [/quote] Itsestä riippumattomia haasteita on ollut. Eli taistelemaan olen joutunut, mutta pidän siitä. Unelmia ehkä on, mutta ei mahdollisuutta ja uskallustakaan toteuttaa niitä. Ei hitto millainen ruikuttaja olen! Ap
[/quote]
Siinähän se syy tulikin: unelmia on, mutta et uskalla toteuttaa niitä. Toteutumattomat unelmat siellä sisimmässäsi jäytää...
[/quote]
Eli jätänkö perheen ja näin ensialkuun lähden kiertämään liftillä eurooppa?
[/quote] No on sullakin unelmat.
Ap keskity sisimpään, älä ulkoiseen. Mies, lapset, työ ja koti ovat ulkoisia asioita. Keskity ITSEESI. Olet saanut paljon ulkoista hyvää mutta ne eivät tee onnelliseksi jos sinulla ei ole sisäisesti hyvä olla.
Mun perheellinen tuttuni jätti lapset kuukaudeksi isin hoitoon ja lähti opintoihinsa kuuluvaan työharjoitteluun Etelä-Eurooppaan. Olen itse ollut perheellisen ystäväni kanssa lapsettomalla lomalla etelässä. Eräs ystäväni lähtee myös työharjoitteluun ulkomaille ja jättää lapset isänsä hoitoon siksi aikaa. Kyseessä kouluikäiset lapset.
Jos haluat yksinäsi liftata pitkin eurooppaa, mene ja liftaa. Tosin liftaaminen ei ole kauhean järkevää kenellekään, että sikäli suosittelisin vaikka junaa.
On ihan turha ulista palstalla jos ei ole aikomustakaan tehdä mitään. Sun pääsi on sun ainoa esteesi.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:51"]Kun mulla on tuollainen olo, niin elämää pitää keikauttaa. Uusi työpaikka! Lähdenpä tästä opiskelemaan! No niin, nyt on varattu viikko retriitissä! Toi tatuointi näyttäisi kivalta kankussa! Sitten ne asiat, joita on tapahtunut ilman omaa vaikutusta: tulipalo, virkisti aika pitkäksi aikaa. Potkut - no töitä tulee, töitä menee. Yllätysvauva! Sulla ei ole unelmia, siitä se johtuu. [/quote] Itsestä riippumattomia haasteita on ollut. Eli taistelemaan olen joutunut, mutta pidän siitä. Unelmia ehkä on, mutta ei mahdollisuutta ja uskallustakaan toteuttaa niitä. Ei hitto millainen ruikuttaja olen! Ap
[/quote]
Siinähän se syy tulikin: unelmia on, mutta et uskalla toteuttaa niitä. Toteutumattomat unelmat siellä sisimmässäsi jäytää...
[/quote]
[/quote]
Mitä vikaa ap:n unelmassa on?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä vikaa tuossa on? Jonnekin katastrofialueelle olen halunnut lähteä auttamaan, mutta tilaisuutta ei ole ollut. Perhe ahdistaa, omaisuus lähinnävituttaa..nyt purskahdan taas itkuun, ei pysty jatkaan..työt on kaikki taas hoitamatta....
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:58"]
[/quote]
No niin kyllä olet, sori vaan. Sulla ei ole uskallusta toteuttaa unelmia ja sitten valitat ettet ole tyytyväinen. Koitahan nyt vähän ryhdistäytyä nainen, sulla on yksi elämä!
Ap, haluatko vaihtaa mun kanssa elämiä?
Tiedot
-sinkku
-onneton ja yksinäinen
-huonossa dunissa
+ilmainen kämppä
+paljon ystäviä
Haha, voin kuvitella ap:n afrikan Ebola-alueella, teltta-sairaalassa pitämässä kuolevaa 10-vuotiasta kädestä (suojapuku päällä tietenkin) ja sanovansa kuolevalle lapselle "mutta kun MUN elämä on niin TTYHJÄÄ!"
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:05"]
mee ap ebola-alueelle auttamaan, siitä saat sisältöä elämääsi paremmin kun itkemällä täällä av-palstalla
[/quote]