Minkä ikäisenä sait ensimmäiset Levikset? :)
Kommentit (13)
Varmaan joskus 15 vuotiaana, eli vuonna 1986.
Olisinkohan ollut jotain 10-11v. Ala-asteella olin ja varmaan se oli jotain 90-luvun alkua.
Varmaan 90-luvun puolivälissä 7. luokalla. Tummansiniset 501:t ja ihan helkkarin pienet, taisivat olla W25.
Sain seiskaluokalla, todennäköisesti kevätlukukaudella 1994. En muista mallin numeroa, ne oli sellaiset tiukat ja mustat ja niissä oli vetskari.
En saanut. Enkä myöskään niitä kolmiraitoja tai nappiverkkareita. Ei näin jälkeen päin haittaa, koska halusin ne vaan sen takia, kun kaikilla muillakin oli.
En muista koskaan saaneeni Leviksiä, mutta ensimmäiset ostin 80-luvun puolivälin tienoilla. Kun vielä olin siinä iässä, että sain farkkuja, oli ne MicMaceja.
Sittemmin en olekaan muita käyttänyt kuin Leviksen 501:iä, enkä käytä.
Mulla ei oo ikinä ollu merkkifarkkuja. Teininä oli tärkeää, ettei ole samanlaisia massavaatteita kuin muilla. Levis oli suuri nono! Aikuisena joko ei oo ollu varaa tai sit oon ollu ja olen niin paksu, ettei merkkifarkuissa kuitenkaan ole kokoja..
15-vuotiaana, ensimmäisellä kesätyöpalkalla 90-luvun alussa ostin elämäni ensimmäiset 501:t. Maksoi muistaakseni 500 markkaa. Näin jälkikäteen ajateltuna tuon summan olisi voinut käyttää järkevämminkin :D
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:11"]15-vuotiaana, ensimmäisellä kesätyöpalkalla 90-luvun alussa ostin elämäni ensimmäiset 501:t. Maksoi muistaakseni 500 markkaa. Näin jälkikäteen ajateltuna tuon summan olisi voinut käyttää järkevämminkin :D
[/quote]
Eipäs olis ;) Ne oli hienot!
13
Taisin olla 10 vee. :) Hartaasti niitä toivoin. Muistan vielä että maksoi 599 mk.
Vm83 :)