KPE:stä, pitkästä aikaa
Onko kukaan muu vähän pettynyt Ranskaan muuton antiin?
Luulin, että blogi saisi muutosta uutta virtaa, kun olisi uusi ympäristö, uusia ideoita ja uusi kotikin sisustettavana. Toistaiseksi on kuitenkin näkynyt pelkkiä ns. "turistikuvia" jatkuvalla syötöllä. Ei mitään mikä varsinaisest viittaisi uuteen elämään Ranskassa - ja uuteen asuntoon, onhan sisustus kuitenkin ollut blogissa aina hyvin isossa roolissa. Uusi asuntohan ei ole edes vilahtanut taustalla.
Söpö blogihan Kaunis pieni elämä on joka tapauksessa, mutta alkuperäinen idea (sisustusta + askarteluideoita + tunnelmointia) toimi niin kivasti, ettei tämä "paljon kuvia rannoista, patongeista ja paikallisista nähtävyyksistä" -formaatti pidemmän päälle ainakaan minuun iske.
Kommentit (10)
ehkä se ranskana muuton anti onkin vain heille itselleen. pitäähän ihmisen välillä huolehtia itsestäänkin
En ole jaksanut enää moneen kuukauteen käydä kurkistamassa jo blogia. Liian lälly mun makuun.
Koska se kämppä on niin nuhjuinen ja elähtänyt loma-asunto joka on kunnon remontin tarpeessa. Ei siinä söpöt verhot ja virkatut hedelmäpussukat auta.
Joo kävin myös itse taannoin katsomassa, että jokos olisi söpöstelykuvia mutta ei ollut. Lomakuvia en jaksa katsella muutenkaan.
Juurihan siellä oli askarteluohjeita, rusetteja tms.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:20"]
[/quote]
Joo, huomasin tuon kyllä - sen takia itse asiassa rupesinkin tätä ajattelemaan :) KPE on kuitenkin (ainakin minulle, lukijana) toiminut tietynlaisena kokonaisuutena, joka rakentui hyvin vahvasti sen satukirjamaisen kodin ympärille. Nyt kokonaisuus tuntuu jotenkin väkinäiseltä. Siis paljon turistikuvia, sitten seassa jokin päälleliimattu askarteluohje ja vähän lastenvaatteiden esittelyä, jne.
Onko tosiaan kyseessä vain "nuhjuinen loma-asunto", kuten ylempänä kirjoitettiin? Mutta eikö heidän pitänyt jäädä Ranskaan aika pitkäksi aikaa? Kenties loma-asunto on vain väliaikainen ratkaisu, kunnes uusi talo löytyy...?
t: ap
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:20"]
[/quote]
Joo, huomasin tuon kyllä - sen takia itse asiassa rupesinkin tätä ajattelemaan :) KPE on kuitenkin (ainakin minulle, lukijana) toiminut tietynlaisena kokonaisuutena, joka rakentui hyvin vahvasti sen satukirjamaisen kodin ympärille. Nyt kokonaisuus tuntuu jotenkin väkinäiseltä. Siis paljon turistikuvia, sitten seassa jokin päälleliimattu askarteluohje ja vähän lastenvaatteiden esittelyä, jne.
Onko tosiaan kyseessä vain "nuhjuinen loma-asunto", kuten ylempänä kirjoitettiin? Mutta eikö heidän pitänyt jäädä Ranskaan aika pitkäksi aikaa? Kenties loma-asunto on vain väliaikainen ratkaisu, kunnes uusi talo löytyy...?
t: ap
[/quote] Jossain blogivastauksessa ( joita mukavaa kyllä on alkanut nyt tehdä) sanoi, että ovat vuoden. Tuskin missään nuhjukämpässä ovat. Ehkä siellä vanhempien omistamassa asunnossa?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:51"]
ehkä se ranskana muuton anti onkin vain heille itselleen. pitäähän ihmisen välillä huolehtia itsestäänkin
[/quote]
Totta. Mutta asiaa kuitenkin hehkutettiin blogin puolella niin, että siitä tuli sellainen kuva, että blogiin olisi tulossa muuton myötä uutta potkua ja sisältöä.