Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mersuista tietäviä paikalla?

Vierailija
15.10.2014 |

Olen katsonut itsellni autoa. C- sarjan mersu on nyt vaihtoehtona. Olen katsonut 2003-2005 vm autoja.

Mitä ovat erot classic, elegance ja avantgarde?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot ovat enimmäkseen kosmetiikkaa. Siis sellaista, mikä enemmän näkyy kuin tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos molemmille. Viisastuin taas. Autokaupalle katsomaan. Tarjolla olisi myös yksi vm 2001 C180, mutta taitaa olla jo aika vanha. Ei mulle paljoa ajoa tule vuodessa. Kauppakassiksi tarvitsen autoa lähinnä. Omiin menoihin.

t. ap

Vierailija
4/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avantgarde on nuorisomalli, taitaa olla hieman matalampi alusta ja "cool" sisusta. Taksihistorian omaavista suurin osa on varmaan classic tai elegance varustelulla.  Todennäköisesti yliarvostettua ja ylihintaista autoa olet ostamassa. 10v vanha auto on kuitenkin aina 10v vanha, uudempiakin saa samaan rahaan. Mutta niillä ei ole samaa uskottavuutta kehittyvien maakuntien Suomessa.

Vierailija
5/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:02"]

Avantgarde on nuorisomalli, taitaa olla hieman matalampi alusta ja "cool" sisusta. Taksihistorian omaavista suurin osa on varmaan classic tai elegance varustelulla.  Todennäköisesti yliarvostettua ja ylihintaista autoa olet ostamassa. 10v vanha auto on kuitenkin aina 10v vanha, uudempiakin saa samaan rahaan. Mutta niillä ei ole samaa uskottavuutta kehittyvien maakuntien Suomessa.

[/quote]

Mitä tuossa vertaili saman ikäisiin niin tuo yksi katsomani on  vähemmän ajettu, kuin moni muu tarjolla olevista. Ja saman ikäisitä niin hinta on noin 2000-3000€ halvempi. Onhan autolla ikää, mutta mulle tosiaan tulee ajokilsoja vuodessa noin 3500.

Uudempi maksaa enemmän ja toki on vähemmän ajettu monesti, mutta se kalliimpi ostohinta suhteessa ikään ja mun ajokilsoihin painaa aika paljon valinnassa.

t. ap

Vierailija
6/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset 3500 km ajot voit hoitaa jollain 500e autolla ja pistää rahat johonkin hyödyllisempään. Ai niin mutta kun ei kehtaa.

Vierailija
7/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvä ihminen auto älä Mersua