Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö naista jos mies käy joka toinen päivä suihkussa?

Vierailija
07.09.2021 |

Ite en jaksa joka päivä.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kotiin vasta 22-23 niin ei vaan välttämättä jaksa mennä pesulle.

Ihme selityksiä. Minulla menee suihkussa alle 10 minuuttia ja jos nyt on niin hirveän väsynyt ettei joka ilta jaksa mennä suihkuun niin sitten siellä voi käydä aamulla.

Vierailija
22/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut käymään nyt korona-aikana kerran viikossa suihkussa, joskus jopa kerran kahdessa viikossa. Ja on kyllä voimaannuttavaa. Ihanan vapauttavaa kun on luovuttanut naisten suhteen, niin ei tarvi enää välittää jonkun random naisen mielipiteistä. Mukava näpäytys aina naisille kun menee esim. kassajonossa tai luennolla jonkun naisen viereen :D

-M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähinnä makoilee sohvalla tv:n ääressä, vieläpä nyt syksyllä, niin ei vättämättä ole mitään järkeä tuhlata luonnonvaroja peseytymiseen. Monille suihkuttelu on tosiasiassa enemmän mukavuudenhalua, kuin hygienista huolehtimista.

Vierailija
24/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsee se lorotus kun käy kusella monta kertaa päivässä ja vessan seinät paperia. Eikö voisi käydä harvemmin!

Vierailija
25/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme selityksiä. Minulla menee suihkussa alle 10 minuuttia ja jos nyt on niin hirveän väsynyt ettei joka ilta jaksa mennä suihkuun niin sitten siellä voi käydä aamulla.

Mikä hiton selitys. Jos ei jaksa niin ei jaksa. Mitä se muille kuuluu?

Vierailija
26/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin välipäivinä en ota sitten suihin.

Vierailija
27/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, mutta haisee.

Vierailija
28/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn joka toinen päivä ja se on just hyvä tahti, oma mies myös. Miksi se häiritsisi? Tottakai kainalot ja pylly pestään joka päivä, mut siihen ei tartte kokosuihkua.

Vierailija
29/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen kysymyshän oli, häiritseekö (potentiaalisen puolisoehdokas)miehen peseytymättömyys. Eiköhän silloin jokainen vastaa siitä lähtökohdasta, että se peseytymättömyys nimenomaan kuuluu/haisee itselle. Ihan sama mitä random tyyppi tekee, mutta minua on turha yrittää treffailla ihmisen joka haisee, tai on niin passiivinen ettei päivässä yhtään hikoa.

Vierailija
30/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, mutta haisee.

Kenelle se haisee?

Vierailija
31/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut käymään nyt korona-aikana kerran viikossa suihkussa, joskus jopa kerran kahdessa viikossa. Ja on kyllä voimaannuttavaa. Ihanan vapauttavaa kun on luovuttanut naisten suhteen, niin ei tarvi enää välittää jonkun random naisen mielipiteistä. Mukava näpäytys aina naisille kun menee esim. kassajonossa tai luennolla jonkun naisen viereen :D

-M25

Tuskinpa ne sinut haistavat miehetkään läsnäolostasi nauttivat. Ä ä l i ö.

Vierailija
32/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja kommentteja, ihan kuin hygienia vaatisi kokosuihkua.

Ei käden tai reiden iho haise peruspäivän jälkeen, ja ne muut paikat kuten naama, pepa ja kainalot pestään lavuaarissa/ pideesuihkulla.

Vierailija
33/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään, että ihmiset jotka eivät käy joka päivä suihkussa, muka pesisivät silti päivittäin jalkansa,alapäänsä ja kainalonsa. Miten on muka helpompaa ja nopeampaa huljutella alapäänsä ja jalkansa bideellä ja lavuaarin päällä roiskia vettä kainaloihinsa, kuin vaan suoraan mennä sinne suihkuun ja pestä kaikki kerralla?

Vierailija
34/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida sellainen ihminen paljon liikkua - tai sitten tosiaan haisee erittäin pahalle. Molemmat itselleni täysi no-no, en halua seurustella liikkumattoman enkä haisevan ihmisen kanssa, kun itse harrastan liikuntaa useamman kerran päivässä ja pidän hygieniasta huolta.

Useamman kerran päivässä? Et siis käy töissä?

Vierailija
35/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käden tai reiden iho haise peruspäivän jälkeen, ja ne muut paikat kuten naama, pepa ja kainalot pestään lavuaarissa/ pideesuihkulla.

Lavuaarissa? Keksisitkö vielä jonkun hankalamman, hitaamman ja enemmän paikkoja sotkevan tavan hoitaa asia joka onnistuu parissa minuutissa suihkun alla.

Kyllä sen suihkun pään saa laskettua kaulan korkeudelle minkä jälkeen saa pesaistua parissa minuutissa kainalot, alapään ja jalat jos pitäisi vaikka lähteä kyläilemään tms. mutta ei ole täyden suihkun tarpeessa eikä ole aikaa kuivailla ja laittaa hiuksia uudelleen.

(Tai jos on tarkoitus harrastaa muutakin kuin av-mamman 5-minuutin lahnaseksiä selällään silmät kiinni ja jalat levällään)

Vierailija
36/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee sillä mulla seisoo!

Vierailija
37/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi mennä joka päivä suihkuun, jos ei ole hikoillut niin että kannattaisi? Se ei tee herkälle iholle hyvää. Kainalot voi erikseen pestä jos täytyy ja dödöö rullauttaa mutta ei nyt suihkussa tarvitse normaalisti ravata.

Vierailija
38/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida sellainen ihminen paljon liikkua - tai sitten tosiaan haisee erittäin pahalle. Molemmat itselleni täysi no-no, en halua seurustella liikkumattoman enkä haisevan ihmisen kanssa, kun itse harrastan liikuntaa useamman kerran päivässä ja pidän hygieniasta huolta.

Useamman kerran päivässä? Et siis käy töissä?

Työ vie 8h (etänä, ei mene aikaa matkoihin), uni 8h, jää 8h aikaa muulle, esim. harrastaa liikuntaa aamulla ennen töitä ja illalla töiden jälkeen toisen kerran. Enpä olisi uskonut että tämäkin on jollekulle mysteeri.

Vierailija
39/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavuaarissa? Keksisitkö vielä jonkun hankalamman, hitaamman ja enemmän paikkoja sotkevan tavan hoitaa asia joka onnistuu parissa minuutissa suihkun alla.

Kyllä sen suihkun pään saa laskettua kaulan korkeudelle minkä jälkeen saa pesaistua parissa minuutissa kainalot, alapään ja jalat jos pitäisi vaikka lähteä kyläilemään tms. mutta ei ole täyden suihkun tarpeessa eikä ole aikaa kuivailla ja laittaa hiuksia uudelleen.

(Tai jos on tarkoitus harrastaa muutakin kuin av-mamman 5-minuutin lahnaseksiä selällään silmät kiinni ja jalat levällään)

Mitä väliä :D minusta se nyt vaan on mukavampaa bideellä/lavuaarissa. Suihkun jälkeen on aina kylmä ja tukka märkä, jonka kuivaamiseen menee pieni ikuisuus.

Vierailija
40/77 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työmatkoilla kollegoiden kanssa ja joskus yövytty samassa hotellihuoneessa. Ensin matkustettu tuntitolkulla junalla ja istuttu konferensseissa tai palavereissa. Ja jotkut kollegat ei käy suihkussa pitkän päivän jälkeen. Ei edes seuraavana aamuna. Kuvottavaa. Siihen olet päätäsi painanut junan penkkiin monta tuntia. Siinä oli jonkun muun rasvatukka vain hetkiä aiemmin ja sinun ei tee mieli edes peseytyä?? Ja sitten painat sen likaisen pääsi tyynyyn, jolla nukut koko yön.

Jos olet koko päivän kotona, niin ehkä sitten on ok jättää suihku väliin.