Eka yrityskuukausi takana, mutta vielä ei tärpännyt
Kun menkat alkoivat. Hirveää tämä yritysaika, kun koko ajan vahtii kalenteria ja tarkkailee itseään milloin ovulaatio jne. Teimme mieheni kanssa tässä kuussa "kaiken oikein", mutta vielä ei tärpännyt. Tiedetään siihen voi mennä paljonkin aikaa, mutta miten oppisin hiukan relaamaan (joka puolella sanotaan miten tärkeää rentona oleminen on)?
Kommentit (6)
Meillä ollaan aina menty tulee jos on tullakseen asenteella ja 3kk sisään tärpännyt.
Ai että ihan yksi kuukausi takana ja voi voi kun on kamalaa?
Tule valittamaan viiden vuoden yrittämisen jälkeen.
Jatka yrittämistä kyllä sinä itsellesi vielä miehen löydät kun jaksat jatkaa yrittämistä! Jaksamisia! Kunnon miehiä ei kasva puissa!
Mä ajattelin jostain syystä, et ap on perustanu yrityksen kuukausi sitten. Koska mistä muusta vauvapalstalla puhuttais :D
Aiheeseen liittyen: täällä myös menossa 5. yrityskuukausi, eipä auta ku odotella.
Meillä on 3kk yritystä takana, ja nyt olen alkanut rentoutua. Esikoista tehtiin 7kk, joten ei toinenkaan varmaan ihan tuosta noin vain tärppää.
Mä en tuijota kalenteria enkä tikuttele oviksia. Seksiä koitetaan harrastaa parin kolmen päivän välein ja tärppi tulee jos on tullakseen.
Tsemppiä!