Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kiinnostus peppuseksiin

Vierailija
15.10.2014 |

Mieheni alkoi lämmitellä minua peppuseksiin reilu vuosi sitten. Olen ollut hyvin kielteinen asiaa kohtaan ja pitkään pelkkä "doggy style" asento ahdisti, koska mies pääsi näkemään pyllynreikäni.

Pikkuhiljaa olen päässyt estoistani ja sen myötä mieheni alkoi hivelemään peppureikääni vaivihkaa ensin aina takaapäin pannessa ja lopulta myös suuseksin yhteydessä.

Tuntui se itsestänikin ihan mukavalta ja myös se sormen sisään laittaminen.

Vuosi meni ihan kivasti näissä merkeissä "harjoitellen" silloin tällöin. 

Tässä välissä synnytin lapsen ja synnytyksen jälkeen huomasin mieheni etenevässä määrin yrittävän lämmitellä peniksellä peppureikääni ja minua alkoi ahdistamaan. Sain mielleyhtymän, että minä olen niin löystynyt että mieheni haluaa nyt perää. 

Yhdellä kerralla annoin sitten periksi ja annoin miehen työntää kalunsa peppuuni ja hän laukesi välittömästi. Minua itketti koska koin tilanteen niin, ettei pilluni riitä enään kiihottamaan miestä.

Tästä sitten alkoi kauhea kierre. Aloin hädissäni treenaamaan lantiopohjanlihaksia päivittäin, kuulilla ja ilman. Lopulta seksi meni suorittamiseksi, koska seurasin koko ajan vain miehen reaktiota, nauttiiko/tuntuuko missään?

Ja lopulta aina jos tuleminen minun mielestäni alkoi kestää liaan kauan, tarjosin peppua jonne mies laukesi heti. Sain siis tällä varmaankin miehen luulemaan että itsekin haluan usein peppuseksiä.

Lopulta romahdin ja sanoin miehelle että mielenterveys on koetuksella ja mies sai vakuuteltua että peppuseksi vain oli niin uutta ja jännittävää ja kyllä se pillukin hyvälle tuntuu ja omien sanojensa mukaan paremmalle mitä peppu. Nyt kun se on tullut koettua monta kertaa, on pillu kuulemma nro1.

No olisikin. Nykyään joka seksikerralla mies hinkkaa myös peppureikää ja niillä kerroilla kun eleilläni viestitän että pois sieltä, alkaa tuleminen kestää ja kestää. Lopulta yleensä alun kiellosta huolimatta laittaa yks kaks sormen peppuun ja laukeaa lähes välittömästi.

En kestä enään. On niin arvoton fiilis. Koko seksistä on mennyt maku. Vaikka siis, älkää käsittäkö väärin. Mies huomioi minuakin ja haluaa minulle orgasmin aina. Seksielämämme on monipulista. Muutenkin mies on ihana ja hyvä avioimies ja isä.

Mutta vaikka hän kuiknka minulle vakuuttelee pilluni olevan ihana, huippu, silti seksi menee aina pepun räpläämiseksi ja se mikä sai minut nyt tästä kirjottamaan on se, että edellisellä seksikerralla mies 69 harrastettaessa alko suoraan lämppää dildolla pelkkää peppua, ilman että kertaakaan edes hipaisi pillua. Onpa naisellinen ja kiimainen olo. NOT =(

En edes tiedä mihin tähtään tällä kirjoituksella. On vain niin paha mieli. Ja lantionpohjanlihakset kyllä on kunnossa kun saan miehen kalunkin puristettua ulos jos niin haluan yms, mutta onko tämä nyt vain minun oman pääni sisällä vai voiko käydä niin että kun mies on kerran pepun makuun päässyt, se on sitten yhtä peppua koko loppuelämä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mielestäni tuo peppu kiinnostus johtuu siitä kun se tavallaan on vähän likaista ja siinä alistaa naista. Itsekin joskus työnnän sormen puolisoni peppuun koska se vain on kiihottavaa ja se on lisännyt myös hänen kiihotustaan. Peppuseksiä emme kuitenkaan harrasta muuten vaan kyllä se pillu on mitä pannaan. En usko että sun pillussa vikaa on, mutta miehesi ehkä  on oppinut liian hyvälle kun peppua on aina tarjolla. Tehkää selvät sävelet että peppua vaikka joka kolmas kerta ettei siitä tule rutiinin omaista. Et saa alistua toisen tahtoon jos se saa itsesi voimaan pahoin. Kyllä miehesi tulisi ymmärtää tämä jos otat asian puheeksi. Eihän seksin ole pakko pyöriä pelkän orgasmin ympärillä. Jos minulle joskus on käynyt niin etten laukea, olen auttanut puolisoni loppuun ja ollut silti itse tyytyväinen vaikka en ole tullutkaan. Toivottavasti tästä oli jotain apua.

Mies 22

Vierailija
2/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan miehellä puolet laukeamisesta ja sen nopeudesta lähtee aivoista ja siitä ajatteleeko irstasta tiukkaa peppureikää johon työntyy sinussa  vai jääkarhuja ja hautausmaata 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pillu aika laimeata on kun pepun makuun pääsee.

Vierailija
4/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:09"]

Hei! Mielestäni tuo peppu kiinnostus johtuu siitä kun se tavallaan on vähän likaista ja siinä alistaa naista. Itsekin joskus työnnän sormen puolisoni peppuun koska se vain on kiihottavaa ja se on lisännyt myös hänen kiihotustaan. Peppuseksiä emme kuitenkaan harrasta muuten vaan kyllä se pillu on mitä pannaan. En usko että sun pillussa vikaa on, mutta miehesi ehkä  on oppinut liian hyvälle kun peppua on aina tarjolla. Tehkää selvät sävelet että peppua vaikka joka kolmas kerta ettei siitä tule rutiinin omaista. Et saa alistua toisen tahtoon jos se saa itsesi voimaan pahoin. Kyllä miehesi tulisi ymmärtää tämä jos otat asian puheeksi. Eihän seksin ole pakko pyöriä pelkän orgasmin ympärillä. Jos minulle joskus on käynyt niin etten laukea, olen auttanut puolisoni loppuun ja ollut silti itse tyytyväinen vaikka en ole tullutkaan. Toivottavasti tästä oli jotain apua.

Mies 22

[/quote]

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Pelkäsin tämän keräävän vain niitä "taikinapillu"-kommentteja.

Toivon tämän nyt liittyvän vielä uutuuden viehätys-vaiheeseen ja olen tästä asiasta jo moneen kertaan keskustellut mieheni kanssa ja aina se alkaa vain kiertämään samaa kehää. Eli sanoo ettei vikaa pillussa - silti joka seksikerta sitä peppua hinkkaa ja hups-meinas mennä väärään reikään juttuja on.

Toivon sydämmestäni että tämä tästä vähän rauhottuisi ja taidankin tänään ottaa miehen kanssa TAAS tämän puheeksi ja ajattelin ehdottaa tätä peppujutun unohtamista hetkeksi kokonaan.

Sanottakoon vielä, että nautin kyllä peppuseksistä itseki ja saan orgasmin jos klitorista kiihottaa samalla, mutta kun harmittaa että alkaa mennä itsellä maku tästäkin kohta.

Vierailija
5/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi. Itse haluisin seksikumppaniksi miehen, jota just kiehtoo peppujutut. Ei toki siis koko ajan vaan vaihteluna seksielämässä.

Ehkä sun pitää itseksesi mietiskellä nuo riittämättömyyskysymykset.

Minusta kuitenkaan peppuseksissä ei ole kyse siitä, että "pillu ei riitä" vaan ihan muusta. Itse taas nautin kiihotuksesta sitä kautta ja myös saan orgasmin aika helposti, jos pannaan peppuun ja klitorista kiihotetaan samanaikaisesti.

Vierailija
6/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääsette asiasta yhteisymmärrykseen. Jos ei muuten, niin ehdota osien vaihtoa että työnnät välillä dildon hänen peppuun. Saa tietää itse että kyllä siitä maku ennen pitkää menee. Tsemppiä!

Mies 22

Vierailija
7/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä on vähän samanlainen tilanne. Vaimo halusi aikanaan kokeilla peppuseksiä ja antaa peppuneitsyytensä ( itselläni ei ollut mitään sitä vastaan ) ja meillä kävi niin, että minä miellyin siihen touhuun, mutta vaimo ei oikein pidä. Ja syyt ovat suurinpiirtein samat, että pelkää ettei pillu enää kelpaa.

Nämä ovat näitä seksipuolen makuasiaeroja. Pyllyjutut osoittautuivat minulle fetissiksi ja hänelle ahdistavaksi asiaksi. Touhun harrastaminenkaan ei ole yhtään kivaa, jos toinen osapuoli on melkein tippa linssissä ja suostuu asiaan velvollisuudentunteesta. Aikaaan hän ehdotti, että pitääkö ukko lähettää jonkun muun luokse harrastamaan näitä juttuja, ettei tarvitse kotona vongata. No, joo. Onko kyseessä jo pakkomielle? Voisiko aluksi sopia, vaikka tietyt tilanteet, milloin miehesi saa peppujuttuja? Kerran kuussa? Synttärit? Isänpäivä?

Vierailija
8/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:25"]

Tosi harmi. Itse haluisin seksikumppaniksi miehen, jota just kiehtoo peppujutut. Ei toki siis koko ajan vaan vaihteluna seksielämässä.

Ehkä sun pitää itseksesi mietiskellä nuo riittämättömyyskysymykset.

Minusta kuitenkaan peppuseksissä ei ole kyse siitä, että "pillu ei riitä" vaan ihan muusta. Itse taas nautin kiihotuksesta sitä kautta ja myös saan orgasmin aika helposti, jos pannaan peppuun ja klitorista kiihotetaan samanaikaisesti.

[/quote]

Siis ei tosiaankaan ole tarkoitus jättää tätä "ohjelmistosta" kokonaan pois ja kuten sanoin, kiihotun tästä itsekin ja saan orgasmin.

Mutta nimenomsaan liika on liikaa. Ja se että meinaa mennä sellaiseksi että suoraan pepun kimppuun, kun paras olis hidas lämmittely alkuun yms.

Tämä peppuseksin aloitus meillä tais tulla vain väärään aikaan, kun muutenkin synnytyksen jälkeen on aika kriittinen omaa kehoaan kohtaan ja ensimmäset seksikerrat sitä miettii et miltä nyt tuntuu ja kuinka paljon on tuntemukset alakerrassa muuttuneet.

Toivottavasti sinäkin saat nauttia peppukivasta =)

Vierailija
9/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:32"]

Joo, meillä on vähän samanlainen tilanne. Vaimo halusi aikanaan kokeilla peppuseksiä ja antaa peppuneitsyytensä ( itselläni ei ollut mitään sitä vastaan ) ja meillä kävi niin, että minä miellyin siihen touhuun, mutta vaimo ei oikein pidä. Ja syyt ovat suurinpiirtein samat, että pelkää ettei pillu enää kelpaa. Nämä ovat näitä seksipuolen makuasiaeroja. Pyllyjutut osoittautuivat minulle fetissiksi ja hänelle ahdistavaksi asiaksi. Touhun harrastaminenkaan ei ole yhtään kivaa, jos toinen osapuoli on melkein tippa linssissä ja suostuu asiaan velvollisuudentunteesta. Aikaaan hän ehdotti, että pitääkö ukko lähettää jonkun muun luokse harrastamaan näitä juttuja, ettei tarvitse kotona vongata. No, joo. Onko kyseessä jo pakkomielle? Voisiko aluksi sopia, vaikka tietyt tilanteet, milloin miehesi saa peppujuttuja? Kerran kuussa? Synttärit? Isänpäivä?

[/quote]

Vieläkö teillä tätä sitten harrastetaan? Miten sinä nyt sitten, kiihottaako pillu enään yhtäpaljon kuin aiemmin? Pystytkö makuun pääsemisen jälkeen elämään ilman peppuseksiä?

ap

Vierailija
10/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:26"]

Toivottavasti pääsette asiasta yhteisymmärrykseen. Jos ei muuten, niin ehdota osien vaihtoa että työnnät välillä dildon hänen peppuun. Saa tietää itse että kyllä siitä maku ennen pitkää menee. Tsemppiä!

Mies 22

[/quote]

Olen muuten ehdottanut, kylläkin ihan mielenkiinnosta miehen eturauhasen kiihotusta kohtaan. Mutta mies ei halua.

Vierailija
11/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:44"]

Mies 22

[/quote]

Olen muuten ehdottanut, kylläkin ihan mielenkiinnosta miehen eturauhasen kiihotusta kohtaan. Mutta mies ei halua.

[/quote]

En ihmettele yhtään. En minäkään antaisi miehen hieroa omaa eturauhastani

Vierailija
12/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 22

Ei mene maku, päin vastoin. Meillä minä olen koukussa pepun rassaukseen, alkoi dildosta, nyt tekee jo mieli oikeaa aisaa...

Pyllymies

[/quote]

Vierailija
13/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeelle: Harrastamisesta ei voi enää puhua. Olen yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa. Meillä on seksielämä osoittanut jo muutenkin vuosien ajan hiipumisen merkkejä. Illalla väsyttää ja aamulla nukuttaa. Vaimoni on muutenkin ehkä hieman hitaasti lämpiävää sorttia. Kyllä pimpero kelpaa. Olen joskus miettinyt, että pitäisikö yhtenä kriteerinä olla parisuhdetta harkittaessa rasti ruutuuni siitä, millaisia seksuaalisia mieltymyksiä kullakin on. Olisi jo edeltä käsin selvää, mistä kukakin tykkää. Toisistaan poikkeavat halut voivat olla kinkkisiä juttuja -ja ryydyttäviä.

Vierailija
14/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Ihan hirvittää jo valmiiksi, että kuinka meille käy seksin saralla jos toinen haluaa ihan toista mitä toinen.

Mekin oltu ihan kakaroista saakka yhdessä niin onhan se selvää, että niinkin voi käydä että tästä maku muuttuu suuntaan jos toiseen lisävuosien varrella. Toivottavasti pysytään edes jokseenkin kompromissien tiellä =)

ap

Vierailija
15/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kompromissien kanssa voi elää!

meillä hyvä parisuhde mutta seksihalut täysin eri maailmasta. Aimoa ei seksi kiinnosta, minä panisin monta kertaa päivässä, tykkään peppuseksistä, vaimo ei. Eikä tilannetta helpota se että tykkään seksistä miesten kanssa todella paljon. Silti rakastan vaimoani sellaisena kun hän on enkä luopuisi hänestä. Enkä muuten ole pettänyt koskaan.

m35

Vierailija
16/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:37"]

Kyllä kompromissien kanssa voi elää!

meillä hyvä parisuhde mutta seksihalut täysin eri maailmasta. Aimoa ei seksi kiinnosta, minä panisin monta kertaa päivässä, tykkään peppuseksistä, vaimo ei. Eikä tilannetta helpota se että tykkään seksistä miesten kanssa todella paljon. Silti rakastan vaimoani sellaisena kun hän on enkä luopuisi hänestä. Enkä muuten ole pettänyt koskaan.

m35

[/quote]

Onko käynyt mielessä vaihtaa Aimo  naiseen, niin maailma näyttää hieman toisenlaiselta

Vierailija
17/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe "vaimo"

saitko jotain tyydytystä tosta kommentistasi?

Vierailija
18/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:46"]

Kirjoitusvirhe "vaimo"

saitko jotain tyydytystä tosta kommentistasi?

[/quote]

En kai minä voi tietää kirjoitusvirheistäsi.

En ole ennustaja, lukea osaan

Vierailija
19/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan viisaampi olisi seuraavasta lauseesta voinut huomata että puhuttiin vaimosta...... Ja että pidän seksistä myös miestenkanssa niin voisiko aimo olla kirjoitusvirhe???

Vierailija
20/39 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:55"]

Hiukan viisaampi olisi seuraavasta lauseesta voinut huomata että puhuttiin vaimosta...... Ja että pidän seksistä myös miestenkanssa niin voisiko aimo olla kirjoitusvirhe???

[/quote]

Annahan noiden hölmöjen olla äläkä anna niille sitä iloa, että provosoidut!

Ihanasti puhut vaimostasi! Tietääkö vaimosi mieltymyksesi myös miehiä kohtaan?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi