Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro tänne vihastasi liikuntaa ja urheilua kohtaan

Vierailija
07.09.2021 |

On se sellainen pyhä lehmä. Nyt kissa pöydälle, mikä laji on kaikkein idioottimaisista idioottimaisin? Oletko menettänyt läheisesi hölkkäriippuvuudelle? Monta tuntia viikossa tuhlaat tuottamattomaan pelleilyyn jossa et edes kehity? Oletko sittenkin vain lihonut vaikka aloitit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut, olen hoikka, mutta liikunnasta en saa mitään iloa. Oli laji mikä tahansa. Mitään mystistä hyvää oloa liikunnan jälkeen en ole koskaan kokenut. Pelkkää väsymystä ja kaipuuta takaisin sohvalle.

Vierailija
2/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkä?! Aikuiset äijät sohii kepakoilla kuminpalaa jäällä? Maratonin juoksijat? Juostaan varpaankynnet irti? Pullottavasuoniset ällöt bodarit? Röyhröyh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, mutta inhoan liikuntaa, koska siinä tulee pissat housuun. Synnytyksen jälkeen on tilanne ollut tänään. Koskee juoksemista, hyppymistä jne. Rauhallinen kävely  on ok.

Vierailija
4/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka, mutta liikunnan opettaja aiheutti inhon liikuntaa kohtaan yläasteella. Tuli yllättäen kurkkimaan pukukoppiin kun oltiin pukeutumassa ja esim. venytellessä tuli "korjaamaan" (=hiplaamaan), jos tein jonkin asennon venytellessä muka väärin.

Vierailija
5/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kansakoulussa meidät kakarat laitettiin paremmuusjärjestykseen urheilumenestyksen perusteella. Luokan pienimpänä ja heiveröisimpänä olin aina häntäpäässä ja opettaja käski toisia jopa nauramaan huonoimmille, nauroi tietenkin itse mukana vaikka ainakin minä kyllä parhaani yritin. Siitä kasvoi inhoni koululiikuntaa ja kaikenlaista kilpaurheilua kohtaan. Liikuin kyllä silloin ja liikun edelleen, kavereiden kanssa hiihdeltiin paljonkin, kesällä ajettiin polkupyörillä crossia vuosikymmeniä ennen kuin laji virallisesti keksittiin, omatekoisia pallopelejä oli myös hauska pelata. Nykyisin liikun minkä reuma antaa periksi, lähinnä hyötyliikuntaa, tänä kesänä löysin uudelleen fillarin, crossia en näillä kiloilla enää harrasta, mutta sileämmällä alustalla on hauska ajella.

Inhoan myös sanaa "harrastus". Se tuntuu liian kurinalaiselta, sääntöihin sidotuksi toiminnaksi. Minä en harrasta, teen sitä mikä milloinkin tuntuu hyvältä.

Vierailija
6/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lätkä?! Aikuiset äijät sohii kepakoilla kuminpalaa jäällä? Maratonin juoksijat? Juostaan varpaankynnet irti? Pullottavasuoniset ällöt bodarit? Röyhröyh?

Aikuisten lapsen asteelle jääneitten leikkimistä, se on kovaa työtä kun aikuinen mies sohii puukepillä kuminpalaa.