Te joilla on "vakipano-kuvio"..
Miten teillä menee viestimiset? Kuinka usein näette? Kumpi ottaa yhteyttä ja miten? Onko matkan varrella ollut ongelmaa, että tunteet tulee liikaa kuvaan? Itsellä tällaista kuviota nyt takana 3vuotta ja ilmeisesti molemmat kamppailee yhdessäolon ja eromatkan kanssa. Puhuttu tunteista, rakastamisesta myös jne. Päätin että otan etäisyyttä, enkä nyt vähään aikaan viesti mitään. Ei tämä mikään helppo kuvio sitten ollutkaan..
Kommentit (30)
Toimii. Tekstari tulee kun vaimo on ollut ilkeä tai pussit täynnä. Olo on kuin ongelmäjätelaitoksella. Itsepähän tähän osaani olen tyytynyt. Nähdään max kerta viikossa. Ei tunteita miehen puolelta, mulle riittää kun tekstarissa lukee "ikävä". Itse oon romahduksen partaalla.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:27"]Tässä se taas nähdään miten hyvn nämä "vain seksiä" suhteet toimii. [/quote] Mulla toimi 2 vuotta ilman että siihen ois tullut tunteita mukaan. Sen voin ihan käsi sydämellä sanoa koska kun tuo pano ilmoitti että seurustelee nykyään niin halasin ja onnittelin vilpittömästi :) Hyviä ystäviä meistä tuli kyllä sen seksisuhteen aikana, jaettiin elämän ilot ja surut. :) Nykyään tämä mies on mun lapsen kummi.
[/quote]
Minulla oli 1,5 vuotta erään todella hyvän naisen kanssa panosuhde joka kuihtui lopulta siihen kun tuli eri kuvio ja muutto toiselle paikkakunnalle
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:42"]Toimii. Tekstari tulee kun vaimo on ollut ilkeä tai pussit täynnä. Olo on kuin ongelmäjätelaitoksella. Itsepähän tähän osaani olen tyytynyt. Nähdään max kerta viikossa. Ei tunteita miehen puolelta, mulle riittää kun tekstarissa lukee "ikävä". Itse oon romahduksen partaalla.
[/quote]
Mun kaksi salasuhdetta ovat kariutuneet liiallisiin tunteisiin. Nyt mulla ei ole minkäänlaista sivusuhdetta. Huonot puolet ovat panetus ja uuden suhteen suunnittelu mutta toisaalta aikaa riittää nyt kotihommiinkin ja vaimo on mielissään kun en paneskele muita.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:42"]
Toimii. Tekstari tulee kun vaimo on ollut ilkeä tai pussit täynnä. Olo on kuin ongelmäjätelaitoksella. Itsepähän tähän osaani olen tyytynyt. Nähdään max kerta viikossa. Ei tunteita miehen puolelta, mulle riittää kun tekstarissa lukee "ikävä". Itse oon romahduksen partaalla.
[/quote]
Tuollaisiahan nuo tuppaavat naisen puolelta usein olemaan. Kannattaa pistää peli poikki ennen kuin sattuu vielä enemmän.
Mitä ap. tässä nyt tarkoitti parisuhteessa olevilla jommalla kummalla on panokaveri? Mitä? Vastaukset on aika mielenkiintoisia.
Panokaverin kanssa menee hyvin kun tekee selväksi sen että kyse on seksistä eikä rakkaudesta. Etkä tietenkään ala jakamaan arkeasi hänen kanssaan soittelemalla tai tekstailemalla. Tämä siis jos on vakisuhteessa ja haluaa vähän täydentää seksielämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 07:14"]
Miksi Ap ja 3 ei halua seurustella? Mulla oli vakipano vuoden, sitten alettiin seurustella.
[/quote]
A) Mies on lähdössä Suomesta vuoden kuluttua. Ei haluta sitä draamaa.
B) Mä oon aika huono ihmissuhteissa ja loukkaan läheisiä helposti. Lisäksi olen ailahtelevainen. Joskus saatan vetäytyä omiin oloihini viikoiksi. En halua satuttaa toista.
C) Meillä on ikäeroa jonkin verran ja myös vähän kyseenalaisissa merkeissä tavattiin. Seurustelu meinaisi myös jutun virallistamista ja julki tuomista. Kumpikaan ei kaipaa sitä, sillä se on kummankin maineelle paha paikka.
-3
Meillä toimii hyvin. Tämä on ainoa tapa minulle yh-äipälle saada säännöllisesti hyvää seksiä.
Mies on sitoutumiskammoinen ja tarvitsee PALJON omaa tilaa.... Minä olen insestin uhri, joten jo pelkkä ajatus miehestä saman katon alla kahden alaikäisen tyttäreni kanssa, saa ihoni kananlihalle.
Kun tyttäret ovat isä-vkl viettämässä, minä nautin TÄYSIN RINNOIN upeasta viikonlopusta rakastamani miehen kanssa. Joskus jos kiima yltyy ylivoimaiseksi, järjestän tytöt hoitoon ja käyn itsekin muutaman tunnin hoitoa saamassa.
Toivottavasti tämä ei koskaan lopu.....
No minullahan (kuvitelmissani) ruusuisen yhteisen tulevaisuuden seurustelusuhde on taantunut "vakipano" suhteeksi.
Rakastuin mieheen jonka kanssa kaikki olisi mätsänny täydellisesti. Olisimme olleet ns. "täydellinen pari". Aivan sama maailmankuva, sama huumorintaju, jopa sama puhetyyli ja sanonnat, vaikka olemme lähtöisin aivan eri puolilta Suomea.
Mutta mutta.... hänellä raastava ero "elämänsä rakkaudesta" takanaan. Siinä suhteessa oli niin paljon tragediaa ettei edes mitkään saippuasarjat yllä sille tasolle. Ainoa lapsi kuolee harvinaiseen perinnölliseen sairauteen, johon tarvitaan geeni molemmilta vanhemmilta. Genomi-selvityksen yhteydessä käy ilmi, että ovat tietämättään toisilleen läheistä sukua. Mies ajaa pahan autokolarin, josta selviää naarmuitta mutta jossa appi-ukko kuolee.
Anoppi pistää naisen valitsemaan joko hän ja perintö, tai mies ja ikuisesti välit poikki.... yms. yms.....
Nämä tiedot olen saanut pala palalta ajan kuluessa ja nyt on täysin selvää, että meistä ei ikinä voi tulla paria. Mies odottaa ent. anopin kuolemaa ja sitä, että hänen ex-vaimonsa ottaa hänet takaisin. Anopin äitikin on vielä elossa, että odotuksesta saattaa tulla pitkä.
Minua mies käyttää "seksitaitojen ylläpitäjänä". Seksi on kyllä loistavaa ja jopa parempaa mitä miehellä on koskaan ollut ex-vaimonsa kanssa, mutta se ei vaikuta. Hän humalassa puhuu, että voi sitten vaimonsa kanssa tulevaisuudessa toteuttaa jotakin uutta =(
Minä olen parin vuoden yhdessäolon jälkeen alkanut katselemaan ympärilleni kiinnostuneena. Sehän ei miehelle oikein sovi. Hän sanoi, että parempi on erota, kuin että HÄNTÄ KÄYTETÄÄN HÄTÄVARANA sillä aikaa kun etsin uutta miestä!!!
Nyt jo on kauhea kriisi työpaikkani Pikkujouluristeilystä. Kuvio menee taas niin, että hän ilmoittaa viimeistään kun olen laivarannassa, että suhteemme on ohi. Sitten kun tulen reissusta takaisin menee pari-kolme päivää ja hän kännissä soittaa.... Kysyy, koska tulen hänen luokseen jne..... Sitten kyselee MIKSI EN TUONUT HÄNELLE MITÄÄN TULIAISIA? No tällä kertaa voisi jotain tuodakkin ja jos eromme on lopullinen, antaa vaikka kummipojalle joululahjaksi.
Eli tällainen vakipano-kuvio minulla. Onneksi tunteet miestä kohtaan ovat kokoajan vähentyneet niin, että nykyään kun hän sanoo, että pitäisiköhän tuota postinkantajamimmiä pyytää treffeille, sanon täysin ilman tunnekuohua että kysy nyt ensin, että onko se edes vapaa -tai haluatko että minä kysyn?
Nykyään ajattelen niin, että olisi jopa todella hyvä, jos mies löytäisi jonkun toisen naisen riistettäväksi. Se olisi varma keino päästä hänestä lopullisesti eroon.
Kukaan muu hullu ei tällaista katselis näin pitkään kuin minä!
No puolustuksekseni voin kyllä sanoa, että minulle tämä on tässä elämän vaiheessa sopinut paremminkin kuin hyvin. Olen ylennyt urallani raketin lailla ihan siitä syystä, että mies on tukenut minua siinä. Hän on jopa tehnyt osan kotiin tuomista töistäni. No tajusinhan minä sen, että hän petaa tarinaa vaimolleen, kuinka me olemme ammatillisesti tunteneet yhteenkuuluvaisuutta ja kuinka hän on lähinnä auttanut minua urallani ja että olemme olleet vain kavereita ja että seksikään ei näytellyt mitään osaa elämässämme ja että olimme täysin tunnekylmiä jne.....
Eli minä haluaisin normi parisuhteen mutta vakipano kuvioon minun on tyytyminen. Ja jos joskus elättelin jotain toiveita, niin kuten laulussa sanotaan "kaikki haaveet haihtuivat yksi kerrallaan".
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:27"]Tässä se taas nähdään miten hyvn nämä "vain seksiä" suhteet toimii. [/quote] Mulla toimi 2 vuotta ilman että siihen ois tullut tunteita mukaan. Sen voin ihan käsi sydämellä sanoa koska kun tuo pano ilmoitti että seurustelee nykyään niin halasin ja onnittelin vilpittömästi :) Hyviä ystäviä meistä tuli kyllä sen seksisuhteen aikana, jaettiin elämän ilot ja surut. :) Nykyään tämä mies on mun lapsen kummi.
[/quote]
Ettei vaan olisi myös lapsesi OIKEA isäkin?!?