Kosmetiikan "luottotuotteet"
Mitkä ovat teidän ns.luottotuotteita kosmetiikassa? Mitä merkkejä ja tuotteita suosittelette esim.ihonhoidossa ja meikeissä?
Kommentit (47)
- Erisan kasvojen puhdistusgeeli
- Lumene natural coden vanilla meikkivoide
- Mac puuteri
- Joe Blascon meikkivoide (peitän aknearvet ennen lumenen meikkivoidetta)
- Lumenen ruskea kulmageeli
Ikisuosikit jo vuosia:
- Estee Lauder Daywear päivävoide
- Vichy puhdistusvaahto ja kasvovesi
- Nivea Creme voide yöksi (talvella ainoa joka pitää ihon kosteana)
- Lancome Teint Miracle meikkivoide
- Chanel puuterit
- Dior luomivärit paleteissa
- Lancome kajal ja kulmakynä
- The body shop Teatree hoitoöljy näppylöille/hyttysenpuremille yms.
Biothermin puhdistustuotteet, Aloe Vera-kasvovoide Ruohonjuuresta, Kanebon irtopuuteri, Lumenen CC-voide, YSL vedenkestävä ripsiväri, Loreal vedenkestävän silmämeikin puhdistusaine.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:06"]
Kuinkakohan monta lähärimammaa tällä kertaa saapuu paikalle hehkuttamaan Dermosilia...
[/quote]
En ole mamma, enkä lähäri, mutta Dermosilin dödö ja mandariinisuihkugeeli ovat kyllä hyviä. Samoin monet muutkin Dermon tuotteet. Kaapeistani löytyy kyllä liuta muitakin tuotteita aina markettitavarasta ekslusiivisiin merkkeihin.
Isadoran lämpimällä vedellä poistettava "38"-ripsari on ihan järjettömän hyvää. Four Reasonsin suihkutettava hiuspuuteri myös. Nubarin ja NfuÒh (?) -kynsilakat.
Cliniquen Dramatically different moisturizing gel on paras kasvovoide, jota olen kokeillut.
Avenen Ysthealia silmänympärysvoide.
Avenen silmämeikinpoistogeeli.
Lancomen ripsivärit, esim Hypnose.
UDPP silmämeikinpohjustus, Too Facedin Better than sex -ripsari, Dolly Wink -rajauskynä ja luomiväreistä Urban Decayn, Too Facedin ja Sugarpillin tuotteet.
Meikit oon putsannut teini-ikäisestä asti Sebamedin suihkuöljyllä... Nimestään (suihkuöljy) huolimatta mahtava tuote kasvojen puhdistukseen.
No ne tuotteet, joita en tykkää vaihdella ovat Avenen Hydrance päivävoide, Couverance peitevoide, mosaiikkipuuteri ja Micellar lotion -putsari.
Ripsarina Cliniquen Lash Power and kajalina MAC:in Technakohl. Huulikiilto IsaDoran Moisturizing Lip Gloss.
Nämä siis sopivat , olen herrkäihoinen, -silmäinen ja -huulinen.