Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikan "luottotuotteet"

Vierailija
14.10.2014 |

Mitkä ovat teidän ns.luottotuotteita kosmetiikassa? Mitä merkkejä ja tuotteita suosittelette esim.ihonhoidossa ja meikeissä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain 38-ripsiväri

Urban decayn silmämeikinpohjustusaine

Lorealin puhdistusöljy (rip Lumenen öljy..)

Lumenen CC-voide talvella ja BB-voide kesällä

Sensain kulmakynä (täytettävä)

Diorin aurinkopuuteri (tarpeeksi vaalea eikä glitteriä)

Guerlainin Meteorites-puuterihelmet (heleyttävät ihon kauniisti)

Lumenen eyeliner (se uusin, onko jokin Blueberry?)

Urban decayn, Diorin ja Art decon luomivärit (myös Sleekillä hyvä hinta-laatu-suhde)

Anteeksi epälooginen järjestys: tuli todellista tajunnanvirtaa!

Vierailija
22/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimii toi Benefitin POREfessional! Kaikki meikkivoiteen on aina mulla rullannut tai vaan varissut pois, mutta kun pistää tota tuotetta alle ja siihen meikkivoiteen päälle niin johan pysyy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:48"]

Mulle toimii toi Benefitin POREfessional! Kaikki meikkivoiteen on aina mulla rullannut tai vaan varissut pois, mutta kun pistää tota tuotetta alle ja siihen meikkivoiteen päälle niin johan pysyy :)

[/quote]

onko tuo rasvaiselle vai kuivalle iholle?

Vierailija
24/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:03"] [/quote] Joku kauhee silikonipommi, kuten Lorkun Studio Secrets -purnukka. Pitää vaan tosi huolellisesti pyöritellä hyvän meikinpoistoaineen kanssa pois. Kaikki primerit on pääasiassa silikonia. [/quote] Olen itse asiassa kokeillut tuota, kaapissa edelleen puoliksi käytetty purkki! Useasti meikkivoiteen levittämisen aikana/ jälkeen on lähtenyt hilseilemällä pois kasvoilta. Ihme juttuja välillä, toisinaan riippuu ihan päivästä, että tarttuuko tähän naamariin mitään vaiko ei :D Alkaa kyllästyttää jo koko meikkaaminen, kun ikinä ei tiedä lopputulosta ;)

[/quote]

musta tämä kuulostaa siltä, että vaikka sä kuvittelet sulla olevan sekaiho, se on oikeasti kuiva (ja ne kiiltävät kohdat otsalla ja nenällä johtuu ehkä siitä, että iho yrittää tuottaa rasvaa kuivuutta vähentääkseen). Kokeile siis käyttää kuivan ihon hoito- ja meikkituotteita. Sensailla oli takavuosina hyvä kuivan ihon meikkivoide, mutta en oo köyttänyt vuosiin joten se voi olla muutettu. Hoitotuotteilla voit tosin jopa päästä siihen tilanteeseen, että et enää tarvitse meikkivoidetta, mikä usein ainakin kolmevitosta vanhemmalle naiselle onkin parempi vaihtoehto (meikkivoide tasoittaa väriä, mutta tuo esiin rypyt ja yleisen ihon väsyneisyyden - tätä ei kaupan meikkikonsulentti myönnä, mutta sen näkee omista valokuvistaan.

[/quote] Kiitos tästä kommentista, asia voi hyvinkin olla juuri näin!! Täytyy kokeilla varsinkin nyt talven tullessa kuivan ihon tuotteita.

Vierailija
25/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:03"]

Olisiko jollain vinkkiä joko pohjustustuotteeksi tai meikkivoiteeksi 30-v naiselle, jolla tuntuu kosteusvoiteestakin huolimatta useasti meikkivoide ns. "kuoriutuvan" pois. Tai lähinnä ei tasoitu iholle kauniisti, vaan tunkeutuu pelkästään huokosiin sisälle, mutta muuten jää pintaan. Erittäin huono selitys, mutta toivon että joku ymmärsi. Olen kuvaillut tätä muille sanomalla, että ihoni hylkii meikkivoidetta. Olen kokeillut useampia kasvorasvoja ja meikkivoiteita, mutta ei tunnu löytyvän oikeaa. Iho on tyypillinen sekaiho. Nenä ja otsa kiiltää, muualla ja varsinkin huulten alapuolella molemmin puolin taas välillä todella kuivaa. Jokin ihon ja huokoset tasoittava sekä kosteuttava huipputuote olisi siis haussa.

[/quote]

Oletko kokeillut mineraalimeikkejä, kuten Lily Lolo, Flow Kosmetiikka, BareMinerals..?

Eivät rullaannu pois iholta kuten nestemäiset meikkivoiteet. 

[/quote]

Ehdit ensin. :) Mineraaleja tulin minäkin hänelle suosittelemaan. Everyday minerals on minun suosikkini, ja sieltä saa testipakkauksia vain postimaksujen hinnalla.

[/quote] Kiitos myös erittäin paljon teille, otan selvää näistä ehdotetuista! :) :)

Ihanaa, kun täällä saa myös näitä ihan oikeita neuvoja hyvässä hengessä!

Vierailija
26/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tosi paljon Madaran ja Korresin tuotteista. Kasvotuotteeni ovat about 50/50 Madaralta ja Korresilta, vartalonhoito ja värikosmetiikka Korresilta. Korresin meikit olen kokenut tosi laadukkaiksi, esim. Villiruusumeikkivoide vastasi lopputulokseltaan täysin Diorin Foreveriä (testailin siis molempia samaan aikaan), mutta hinta vain murto-osa Diorista. Korresia voi tilata Suomeen monista kreikkalaisista nettiapteekeista, joissa tuotteet ovat huomattavasti Suomen hintoja halvempia.

Madaran ja Korresin pakkausdesign miellyttää myös ulkoisesti.

Vierailija
27/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti Diorin valokynä, ei tee sellaisia "kurppamaisia vanhan akan ryppyjä" silmien ympärille kuten YSL joka kuivattaa ainakin minun silmänympärysihoa (nikkelin takia?) ja saa ne näyttämään ikäistäni vanhemmilta, eikä YSL peitä tarpeeksi jos nukkunut huonosti. Dioria voi käyttää myös silmäluomilla luomivärin pohjustustuotteena koska ei kuivata silmäluomia hiekkapaperin tuntuisiksi, ja pitää luomivärin paikoillaan koko päivän.

Vierailija
28/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarinsin käsivoide tuubissa, sitä en vaihda ikinä! Ihanan pirtsakka tuoksu ja pitää käsien ihon nuorekkaana. Imeytyy hyvin, inhoan käsivoiteita jotka jättää kädet tahmeiksi.

Vierailija
29/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:44"]

Minä käytän suolasaippuaa ihon ja kasvojen pesuun, sekä deodoranttina. Ihorasvana käytän Erioilia. En meikkaa oikeastaan koskaan. Ripset ja kulmat värjään kestoväreillä. Hiukset pesen oliiviöljysaippualla. Nämä on toiminut minulla hyvin ja ovat myös edullisia.

[/quote]

miten tuota saippuaa käytetään deodoranttna

Vierailija
30/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn Idealia BB-voide on paras kokeilemani, ja olen testannut melkein kaikki markkinoilla olevat, sekä BB:t että CC:t! Onneksi antoivat apteekissa näytteen. Minulla normaali/sekaiho joka kuivuu hieman talvisin ja rasvoittuu enemmän kesäisin eli varmaan aika tyypillinen suomalainen ihotyyppi. Estee Lauderin BB jätti ihon laikukkaaksi, Diorin värit olivat outoja oranssisia, Chanel aiheutti näppyjä, Lumenen kumpikaan ei pysynyt paikoillaan, YSL ei peittänyt yhtään. Tuo kosteuttaa hyvin, peittää sopivasti, tulee kuulas photoshopattu vaikutelma eikä vaihda väriä päivän aikana.

Vierailija
31/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sephoran puuteripaperi, meikkisiveltimet, suihkugeelit sekä ripsientaivuttimet. Harmi että täällä Suomessa ei ole Sephoraa, Ruotsissakin on jo monta.

Vierailija
32/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:42"]

Lumenen CC-voide, Lily Lolon mineraalimeikkivoide ja Maybellinen Volum Express vedenkestävä ripsiväri.

Oon muuten kokeillu kymmeniä ripsareita aina halpismerkeistä Dioriin, mutta toi tuntuu olevan ainut joka pitää tikkusuorissa ripsissä taivutukset? Onko joku saman ongelman kanssa paininut löytänyt hyvää tuotetta?

[/quote]

Mulla kaikki vedenkestävät ripsarit pitää taivutukset.

Vierailija
33/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:44"]Minä käytän suolasaippuaa ihon ja kasvojen pesuun, sekä deodoranttina. Ihorasvana käytän Erioilia. En meikkaa oikeastaan koskaan. Ripset ja kulmat värjään kestoväreillä. Hiukset pesen oliiviöljysaippualla. Nämä on toiminut minulla hyvin ja ovat myös edullisia.
[/quote]
Voi hyvä jumala....

Vierailija
35/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shopilta huulipuna ja kaikki huulirasvat (lemppari ehkä se hamppu), kulma-/ripsigeeli (ihan ykköstuote!) ja nestemäinen huulikiilto/poskipunayhdistelmä. Tykkään noista monitoimituotteista tosi paljon :--)

Harvoin meikkaan, mutta jos jotain naamaan laitan niin Mádaran sävyttävä päivävoide on ihana. Naaman pesen saman merkin karhunvatukka-valkosavi-kasvosaippualla. Aluksi vierastin tota saippuaa, mutta en vaihtais enää mistään hinnasta. Ihanan tuoksuinen, kevyt ja riittoisa. Eikä luonnonkosmetiikaksi edes maksa maltaita!

Vierailija
36/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan monta lähärimammaa tällä kertaa saapuu paikalle hehkuttamaan Dermosilia...

Vierailija
37/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauderin Day wear -päivävoide ja Sisleyn ripsari

Vierailija
38/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoidossa olen luottanut Cliniqueen n. 15 vuotta. Tuotteista käytössä samat putsari, kasvovesi ja kuorinta koko ajan. Silmänympärys- ja kosteusvoiteet olen vaihtanut ravitsevampiin nyt kun ikää on 35 vuotta.

Meikeissä Chanelin irtopuuteri, YSL-valokynä, Lancomen meikkivoiteet. Huulenrajauskynä Chanel. Huulipunat MAC tai Clinique. Luomivärit, poskipunat, aurinkopuuterit ja kynsilakat ovat milloin mitäkin merkkiä. Yleensä sitä, mistä löytyy halvimmalla sopiva sävy.

Vierailija
39/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen All About Eyes -silmänympärysvoide, Elizabeth Ardenin Visible Difference -kosteusvoide, kropalle TBS:n vartalovoit, YSL:n Le teint touche eclat -meikkivoide (pardon my French), Max Factorin False Lashe Effect -ripsari, Bepanthen huulille, Aussien Miracle Moist -sarja tukkaan, OPIa kynsille.

Vierailija
40/47 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin ja Lancomen meikkipohjatuotteet. Diorin ja Inglotin luomivärit. Urban Decay Primer Potion -silmämeikinpohjustaja. Muita tuotteita vaihtelenkin sitten mieltymysten mukaan. Markettikamaa en käytä, koska se ei ole tarpeeksi ylellistä tai erikoista makuuni, vaikka varmasti niistäkin löytyy ihan tehokkaitakin tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi