Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa pattiin tää teidän alapeukutushässäkkä

Vierailija
14.10.2014 |

Joka jumalan ketjussa joku ihmettelee jossain kohtaa, että "Miksi viestiäni on alapeukutettu?". MITÄ VÄLIÄ? Antakaa nyt hitto soikoon niiden peukkujenne olla, miten ketään voi haitata jonkun tuntemattoman peukutukset?

Ärsyttää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi sen takia, että peukut haittaa. Kysyn asiaa, koska haluan ymmärtää alapeukuttajien ajatusmaailmaa.

Vierailija
2/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätäkin on alapeukutettu????

T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika hassua, että tulee alapeukkua kun kertoo oman henkilökohtaisen kokemuksensa synnytyksestä ja siitä toipumisesta. Viitaten nyt tuohon keskusteluun, jossa kysyttiin kuinka kauan meni toipumiseen.

Selvät mielipidepeukut on ok, mutta tuollainen yllämainittu asia on jo vähän omituinen. Onko siinä taustalla kateellisuus vai ajatus, että se ei voi olla totta?

Vierailija
4/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alapeukutin vaan otsikon takia :D

Mutta joo oon apn kaa samaa mieltä. Itse en peukuta eikä mua kiinnostaa peukuttaako joku mun tekstejä. Jos joku teksti on hyvä tai huono niin kommentoin. ELI PERUSTELEN MIELIPITEENI

Vierailija
5/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:11"]Miksi tätäkin on alapeukutettu????

[/quote]

Tässä se juju onkin. Sen sijaan että alapeukuttajat kertoisivat mikä mättää, he alapeukuttavat. Sinua ärsyttää, koska haluat kuulla, mistä he ovat eri mieltä/sanoitko jotain tyhmää/tms. Hienoa että asia tuli havainnollistettua näin selvästi :)

Vierailija
6/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:11"]Miksi tätäkin on alapeukutettu????

[/quote]

Tässä se juju onkin. Sen sijaan että alapeukuttajat kertoisivat mikä mättää, he alapeukuttavat. Sinua ärsyttää, koska haluat kuulla, mistä he ovat eri mieltä/sanoitko jotain tyhmää/tms. Hienoa että asia tuli havainnollistettua näin selvästi :)
[/quote]

Sarkasmi on kyllä selvästi taitolaji:)

Vierailija
7/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan alapeukuttaa nöitä tekatejä vaikka biissä on hyviä pointteja.

Armas alapeukuttaja, hyökkää tämänkin kommentin kimppuun!

Vierailija
8/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:14"]

Onhan se aika hassua, että tulee alapeukkua kun kertoo oman henkilökohtaisen kokemuksensa synnytyksestä ja siitä toipumisesta. Viitaten nyt tuohon keskusteluun, jossa kysyttiin kuinka kauan meni toipumiseen.

Selvät mielipidepeukut on ok, mutta tuollainen yllämainittu asia on jo vähän omituinen. Onko siinä taustalla kateellisuus vai ajatus, että se ei voi olla totta?

[/quote] Tätä juuri! Olis hyvä jos niihin tulis mielipide pakolliseksi.

Vierailija
9/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka peijooni täällä alapeukuttelee mun fiksuja viestejä? Vastatkaa! t. Ap

Vierailija
10/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen että olen epäonnistunut viestinnässäni, ellei tule paljon alapeukkuja.

Vierailija
11/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkuihin ei kannata kiinnittää kauhiasti huomiota. Pystyn helposti antamaan mille tahansa viestille kolme peukkua nipsnaps ja vaivaa näkemällä viitisentoista peukkua tunnissa. Kun minä siihen pystyn niin samaan pystyvät muutkin.

Vierailija
12/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin painelen kosketusnäytöllä vähän väliä vahingossa alapeukkuja.

Vierailija
13/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:19"]
Sarkasmi on kyllä selvästi taitolaji:)
[/quote]

Höh, mä luulin olevani tosi nokkela. -6

Vierailija
14/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajille pitäisi antaa ikuinen banni tänne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme