Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan Espoon kaupungilla töissä?
14.10.2014 |
Oletko käynyt työterveyshuollossa? Kirjataanko siellä Efficaan ja jos, niin minne sivulle? Onko työterveyshuoltoon oma sivu?
Kommentit (3)
Ilmeisesti terveys-effican korjaukset eivät näy myöskään työterveyshuollossa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tiedä mihin kirjaavat, mutta työterveyshuollon käynnit ei ainakaan terveysefficassa näy terveysaseman puolella jos sitä pelkäät.