Pitääkö teidän kotoa pois muuttanut nuori minkä verran yhteyttä teihin vanhempiin?
Entä kuinka usein näette, jos että asu lähellä toisianne?
Mietin vaan, kun oma muutti kotoa pois ja ei ole puheittensa mukaan mitään kiirettä tulla käymään kotona, viimeksi nähty 1kk sitten. Ei myöskään soita koskaan ja tekstiviestit on kommentteja/vastauksia meidän vanhempien lähettämiin sellaisiin ja niidenkin saapuminen kestää monesti.
Ihan järkyttävä ikävä häntä ja asia mieleni päällä..välimatkakin sellainen, että mitkään ex tempore-kyläilyt tms ei onnistu.
Kommentit (9)
Nuorella on todellakin muutakin elämää kun vastailla roikkuvien vanhempien viesteihin. Kun aikaa kuluu ja yksinasumisen viehätys laantuu, lapsi tulee kyllä käymään tai pyytää vanhempia kylään. Itse olen yhteydessä välillä tiiviimmin, välillä harvemmin lapseen, mutta vähintään kerran kuukaudessa yritän häntä nähdä tai olla yhteydessä. Ja olen sanonut että kotiin voi aina tulla, oli tilanne mikä tahansa.
No mun nuori löhti ulkomaille opiskelemaan. Jouluna varmaan tulee kotiin.
Viestittelemme kyllä liki päivittäin.
Meillä yksi ei pidä ollenkaan yhteyttä, toinen taas viestittelee jatkuvasti ja pyytää rahaa... Joku keskitie olisi kiva.
Onko se pitkä aika, jos kotoa pois muuttanut nuori on käynyt viimeksi kuukausi sitten? Mun mielestä ei todellakaan.
Sanot, ettei soita koskaan. No jos sinä soitat usein, niin eihän sille nuorelle ehdi sun soittojen välillä tulla tarvetta soittaa?
Meidän toinen nuori asuu parin tunnin päässä. Viestitellään useamman kerran viikossa. Etenkin silloin kun rahat on hänellä vähissä :D. Ääniviestit on usein aika pitkiäkin, joten hyvin ollaan perillä siitä, mitä hänen elämässään on going on. Käy n 3 kuukauden välein, mutta silloinkin näemme häntä vain sen verran, minkä kaverien näkemiseltä jää aikaa.
Toinen asuu vartin päässä ja viestittelee päivittäin todella montakin kertaa. Vieraillaan molemmin puolin viikoittain. Piipahtelee meillä myös kaupunkikäyntien yhteydessä muutenkin.
Mulla on maailman ihanimmat lapset <3.
Soitellaan tai viestitellään päivittäin. Nähdään keskimäärin kerran viikossa tai vähän harvemmin.
Yleensä päivittäin laitetaan viestiä, vähintään useita kertoja viikossa. Käydään yhdessä ostamassa opiskelutarvikkeita, kahvilla, kirppareilla, syömässä... Tosi paljon ollaan tekemisissä. Kotona käy kun käy, asuu itse aivan kaupungin keskustassa, joten ei sieltä humusta niin jouda tänne "maalle". Asutaan siis noin 20km päässä
Pyytäkää muuttamaan toisellepuolelle maapalloa niin voitte kehuskella vastaantulijoille.
?