Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli nelikymppisenä naisena tulin näkyväksi, en näkymättömäksi

Vierailija
06.09.2021 |

Paljon puhutaan naisen roolin muuttumisesta kun naisesta tulee keski-ikäinen. Ja muuttuuhan se. Mutta eri suuntaan kuin uskotaan. Naisesta tulee näkyvä, ei näkymätön.

Nuorena naisena, n 12-40v, olin miehille ja jopa joillekin naisille vain seksuaalinen olento, en oikea ihminen. Minua katsottiin rintoihin, ei silmiin, ja minulle puhuttiin seksuaalisväritteisesti, halusin tai en. Olin yhtä kuin rintani, riippumatta siitä, miten pukeuduin. Tuntui uskomattomalta kun yliopistolla opettaja työtilassaan saattoi käydä kokonaisen keskustelun katsomatta silmiin ollenkaan, tuijottaen pelkästään rintojani. Tyhmimmät kävivät sitten kiinni.

Nyt vanhempana, ihmiset, myös miehet, huomaavat, että olen myös älykäs ihminen, ja hyvä työntekijä. Minua katsotaan silmiin, ja puhutaan arvostavasti. Minun kanssani ei puhuta enää seksuaalisesti vihjaillen, vaan ihan mukavasti jutellen. Ja puolisoni kanssa seksielämä edelleen toimii.

Joten, minusta nainen on keski-iässä vihdoin näkyvä, kun yksinkertainen asia kuten isot rinnat eivät enää täysin pysäytä vastakkaisen sukupuolen aivotoimintaa. Ja minä ainakin olen huomattavan tyytyväinen tähän vaiheeseen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut, että vanhetessa saan enemmän arvostusta muilta.

Vierailija
2/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här.

Vierailija
4/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JLo?

Vierailija
5/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni vanheneva nainen sitten valittaa? 

Vierailija
6/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sinäkin alle 30-vuotiaana parittelematta?

Vierailija
7/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Miksi niin moni vanheneva nainen sitten valittaa? 

Kaikenlaiset ihmiset valittavat. Myös miehet, vaikka he ovat aina ihmisille näkyviä. Keski-ikäiset ihmiset ovat myös yksilöitä. Mutta moni on hyvin tyytyväinen.

Vierailija
8/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä liittyy? Mutta jos aloittajalta kysyt, niin en. Enkä nyt vanhempana.

Vierailija
9/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kohtalo on varattu joillekin miehille. Ei naisille, varsinkaan rintaville. Seuraa riittää. Omistaakohan aloittaja ikinä ajatustakaan noille poikuus tallella (itsemurhaan) kuolleille pääosin 40-50-vuotiaille?

Vierailija
10/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kohtalo on varattu joillekin miehille. Ei naisille, varsinkaan rintaville. Seuraa riittää. Omistaakohan aloittaja ikinä ajatustakaan noille poikuus tallella (itsemurhaan) kuolleille pääosin 40-50-vuotiaille?

En, koska se on eri asia.

Vierailija
11/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katsoisin sinua tisseihin jos ne kerran ovat todella isot. En pahalla, vaistomaisesti. Toki yrittäisin sentään välillä silmiinkin vilkaista, ettet huomaisi tuijotusta. Isotissinen nainen on aina isotissinen nainen, poislukien yli 60-vuotiaat, mummoja ei tule tuijotettua.

Vierailija
12/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, kun yli 50vuotiaana saan hyvää palvelua ja minua kohdellaan hyvin. Nuorena olin kaunis, sai jatkuvasti kuunnella ukkojen vihjailuja. Olen tyytyväinen ikääni.

Vierailija
13/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä liittyy? Mutta jos aloittajalta kysyt, niin en. Enkä nyt vanhempana.

Että ei ole pakko paritella näkymättömänä.

Vierailija
14/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täälläkin. On hienoa tulla vihdoinkin nähdyksi kokonaisena ihmisenä.

Vierailija
15/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmiset ovat löytäneet parisuhteen korona-aikana? En ole saanut pumppausta kolmeen vuoteen.

N29

Vierailija
16/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lihoo hillittömästi 40 v täytettyään ja tottahan se on, että lihavat mummelit ei todellakaan ole näkymättömiä vaan erittäin näkyviä ja tilaa vieviä.

Vierailija
17/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että jos nainen ei saa lapsia ja imetä niin tissit kasvaa valtavasta maidon määrässä tisuleissa?

Vierailija
18/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että jos nainen ei saa lapsia ja imetä niin tissit kasvaa valtavasta maidon määrässä tisuleissa?

Joo, samalla lailla kuin miehen kivekset kasvaa hillittömästi jos ei runkkaa tai perittele.

Vierailija
19/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lihoo hillittömästi 40 v täytettyään ja tottahan se on, että lihavat mummelit ei todellakaan ole näkymättömiä vaan erittäin näkyviä ja tilaa vieviä.

Tässä on hyvä esimerkki siitä, miten joku yrittää halventaa ja alistaa naisia tavalla, joka ei enää uppoa aikuiseen naiseen.

Vierailija
20/20 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut tullerni näkyväksi. Minua kuunnellaan ihan eri tavalla kuin nuorena. Ja kaupassa saa hyvää palvelua. Ja kyllä miehetkin yhä huomaavat - saman ikäiset tai vanhemmat.

N53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä