Jauhopeukalo keskellä kämmentä? Mitä et vaan osaa?
Tuli omenapiirakka-ketjusta mieleen, että on varmaan muitakin keittiössä epäonnistujia. Kerro, mikä on sinun kompastuskivesi, mikä ei vaan onnistu?
.
Minulla kakkupohja eli maailman yksinkertaisin sokerikakku. Ei onnistu koskaan, joko palaa päältä, jää keskeltä raa'aksi tai ei kohoa. Kaikkea olen kokeillut. Nykyään teen kääretorttupohjista täytekakut.
Kommentit (7)
Oikeaan taikinajuureen tehty ruisleipä vaatisi kyllä paljon harjoittelua, sillä edellisestä kerrasta on tuhottoman kauan aikaa.
Pulla. Epäonnistuu yksinkertaisillakin ohjeilla, niillä perusohjeilla joilla kaikki onnistuu. Joo, en minä. Muuten osaan kyllä leipoa, mutta pulla on kuivaa, mautonta, kovaa ja rumaa. Aina.
Sama juttu, pullaa en osaa tehdä, vaikka yrittäisin noudattaa kuinka hyvin ohjeita.
Varmaan monikaan juttu ei onnistu ja moni onnistuu, mutta sama kun aloittajalla, kakkupohja. Se ei onnistu täydellisesti sitten millään.
Mä en oo koskaan onnistunut tekemään hyvänmakuisia muffinsseja! En siis tiedä onko vik reseptissä vai missä, mutta niistä tulee aina jotenkin mauttomia. Muuten oon kyllä innokas ja ihan taitavakin leipoja.
Yleensä kaikki onnistuu. Mikään ei ole ingelma.