Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jauhopeukalo keskellä kämmentä? Mitä et vaan osaa?

Vierailija
14.10.2014 |

Tuli omenapiirakka-ketjusta mieleen, että on varmaan muitakin keittiössä epäonnistujia. Kerro, mikä on sinun kompastuskivesi, mikä ei vaan onnistu?
.
Minulla kakkupohja eli maailman yksinkertaisin sokerikakku. Ei onnistu koskaan, joko palaa päältä, jää keskeltä raa'aksi tai ei kohoa. Kaikkea olen kokeillut. Nykyään teen kääretorttupohjista täytekakut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki onnistuu. Mikään ei ole ingelma.

Vierailija
2/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaan taikinajuureen tehty ruisleipä vaatisi kyllä paljon harjoittelua, sillä edellisestä kerrasta on tuhottoman kauan aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla. Epäonnistuu yksinkertaisillakin ohjeilla, niillä perusohjeilla joilla kaikki onnistuu. Joo, en minä. Muuten osaan kyllä leipoa, mutta pulla on kuivaa, mautonta, kovaa ja rumaa. Aina.

Vierailija
4/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, pullaa en osaa tehdä, vaikka yrittäisin noudattaa kuinka hyvin ohjeita.

Vierailija
5/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monikaan juttu ei onnistu ja moni onnistuu, mutta sama kun aloittajalla, kakkupohja. Se ei onnistu täydellisesti sitten millään.

Vierailija
6/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan onnistunut tekemään hyvänmakuisia muffinsseja! En siis tiedä onko vik reseptissä vai missä, mutta niistä tulee aina jotenkin mauttomia. Muuten oon kyllä innokas ja ihan taitavakin leipoja.

Vierailija
7/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marenkia en vaan osaa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän