Mikä voi aiheuttaa alavatsan vihlomista?
Sekä alaselkäkipua ja "ovulaatiotuntemuksia" munasarjojen kohdalle? En ole raskaana, synnytyksestä puolisen vuotta. Onko nämä jotain "kierronkäynnistymistuntemuksia"? Menkat ei siis vielä ole alkaneet.
Tietääkö joku?
Kommentit (10)
Alaselkäkipua voi aiheuttaa peräpukamat, lantion virheellinen asento. Alavatsakipua ovulaatio ja jopa ihan kaasu suolessa.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:58"]
Alaselkäkipua voi aiheuttaa peräpukamat, lantion virheellinen asento. Alavatsakipua ovulaatio ja jopa ihan kaasu suolessa.
[/quote]
Luulinkin kuukausi sitten, että mulla oli ovulaatio, kun ihan samanlain jomotti, mutta kipua on tuntunut useita kertoja sen jälkeen, eikä menkat kuitenkaan ole alkaneet. Ja raskaanakaan en ole, testattu on. Alaselkä on samalla tavalla kipeä kuin raskauden alussa ja kuukautisten aikana... Voi tietenkin olla, että mulla on vaan niin huonot selkälihakset, että siksi on kipeä.
ummetus..suolistokaasut..raskaus...hmm...ehkä menkat voi olla tuloillaan..ainiin ja kysta saattaa aiheuttaa myös kipuja.
Endometrioosi voi säteillä melkein mihin vain. Mulla se juilii alaselässä ja "perseessä".
Ok, kystat ei vissiin yleensä ole vaarallisia, vai kuinka?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:21"]
Endometrioosi voi säteillä melkein mihin vain. Mulla se juilii alaselässä ja "perseessä".
[/quote]
Voiko endometrioosi tulla yhtäkkiä? Siis jos aiemmin ei ole mitään ollut?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:25"]
Ok, kystat ei vissiin yleensä ole vaarallisia, vai kuinka?
[/quote]
Ei yleensä, mutta voi ne olla myös vaarallisia.
Endometrioosi ehkä?