Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi viiskymppinen nainen?

Vierailija
14.10.2014 |

Harmaapäinen mummo vai vetävän näköinen mimmi? Mitä tekee? Miten pukeutuu?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:09"]

Ei ole luonnollista jos paino on noussut kaksikymmentä kiloa, kyllä se on ihan seurausta liiasta syömisestä

[/quote]

Tai vaikkapa sairaudesta, tai monesta muusta asiasta. Mikä tekee sinut kaikkien ihmisten elämäntarinan asiantuntijan?

[/quote]

Sairaudet ja muut tietty vaikuttaa mutta ikä ei. Eikä vaihdevuodet vaikka niin väitetäänkin. Kyllä se lihomisen syy useinmiten löytyy siitä kädestä mikä mättää ruokaa suuhun....

7 joka on ollut samanpainoinen 38-54v

Vierailija
22/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:52"]Olen 52-vuotias enkä ole enää pitkään aikaan tuntenut itseäni nuoreksi.

Tykkään kyllä tanssia, mutta oikeasti, kyllä ikä ainakin minua painaa. Ei ole enää yhtä vetreä olo kuin ennen. Kilojakin on 20 enemmän kuin kolmekymppisenä. Koen olevani mummoiässä, vaikka lapsenlapsia mulla ei ole.

Töissä huomaa senkin, että muisti ei ole enää pitkään aikaan toiminut yhtä hyvin kuin kolmekymppisenä, ja uusien asioiden opettelu on hitaampaa (lue: vaikeampaa).

Ei tämä minua häiritse kuitenkaan. Minusta tämä on ihan luonnollista kehitystä. Hautaa kohti ollaan menossa kaikki ennemmin tai myöhemmin, :D.
[/quote]

Ei ole luonnollista jos paino on noussut kaksikymmentä kiloa, kyllä se on ihan seurausta liiasta syömisestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:09"]

[/quote]

Tai vaikkapa sairaudesta, tai monesta muusta asiasta. Mikä tekee sinut kaikkien ihmisten elämäntarinan asiantuntijan?

Vierailija
24/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kaunis ja tyylikäs klassisella tavalla. Melkein liiankin laiha. Stressaantunut, passiivis-aggressiivinen ja kateellinen. Ihan mukava näistä huolimatta.

Vierailija
25/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 51 ja uskallan sanoa olevani vielä nuorekas.Joinakin hyvinä päivinä jopa kauniskin. Hyvä meikki ja hoidetut hiukset sekä kivat vaatteet kuuluvat elämääni joka päivä edelleen. Tulen nuorten kanssa juttuun hyvin esim. töissä. Heidän kanssaan saa aina nauraa. Kyllä ikä muistuttaa välillä niin, että selkää kolottaa ja olo on joskus jäykkä, mutta uskon optimistisen elämänasenteen auttavan. En tunne itseäni todellakaan vanhaksi, vaan naiseksi parhaassa iässä.

Vierailija
26/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä kuin olisit masentunut. Eihän vielä sinun iässäsi pitäisi itseänsä mummoksi tuntea. Olet vasta 52.

Vierailija
27/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 49v ja nuorekas, elämästä nauttiva (näyttää ainakin siltä) nainen. Elämässä on työ, perhe, harrastuksen ja omat kaverit. Tervekkin hän on. Itse olen 29v ja lainailemme useinkin toistemme vaatteita. Äitini pukeutuu muodikkaasti. Toivottavasti olen yhtä vetävä itse sitten 20v päästä :)

Vierailija
28/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:24"]

Olen 48v. Olen tyytyväinen elämääni... Koen olevani aikuinenn ja 30-v työkavereiden jutut on ajaoittain kyllästyttäviä, hermoilevat niin kauheasti kaikesta.

[/quote]

Tollanen mäkin haluan olla 50-vuotiaana, tyynesti cool. Kai sitä kokemusta pitäis jo siinä määrin ollakin!

Meillä vaan töissä on toisinpäin, joku tai jotkut 50-vuotiaat on aivan pihalla tai hästää epäolennaista, vaikka työ on kyllä sellanen, että sen kun omaksuu, niin sitten vaan asiakkaat tai tapaukset vaihtuu, mutta työ käytänteineen on sitä samaa.

Hmmm, ihme homma tuolla meidän työpaikas...

Vierailija
29/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaikinpuolin ihan jees. :)

Vierailija
30/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottinen ja kuuma! Olen itse häntä huomattavasti nuorempi mies eikä seksin harrastamiselle olis välillämme mitään esteitä. Mutta en kelpaa prkl. Tulen hulluksi himosta. Pelkkä äänensä puhelimessa saa kalun kovenemaan.

Tämä on seurausta muutama vuosi sitten tapahtuneesta kuumasta suutelemisesta hänen kanssaan. Ei ole koskaan menny sen pitemmälle eikä hänen mukaansa mene! :(

Vierailija
31/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera kotiäiti, joka ei ole ollut töissä viimeiseen 15 vuoteen. Puhuu pahaa toisista ja keksii diagnooseja toisten lapsille, koska hänellä on sellaiseen niin paljon aikaa ja on itse tehnyt niin suurenmoista kasvatustyötä kotiäitinä. On ylipainoinen eikä huolehdi itsestään, sillä omistautuu vain lapsille... Voisin väittää, että hänellä on jopa mielenterveysongelmia, vaikkei kukaan niistä ole ääneen puhunut.

Vierailija
32/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52-vuotias enkä ole enää pitkään aikaan tuntenut itseäni nuoreksi.

Tykkään kyllä tanssia, mutta oikeasti, kyllä ikä ainakin minua painaa. Ei ole enää yhtä vetreä olo kuin ennen. Kilojakin on 20 enemmän kuin kolmekymppisenä. Koen olevani mummoiässä, vaikka lapsenlapsia mulla ei ole.

Töissä huomaa senkin, että muisti ei ole enää pitkään aikaan toiminut yhtä hyvin kuin kolmekymppisenä, ja uusien asioiden opettelu on hitaampaa (lue: vaikeampaa).

Ei tämä minua häiritse kuitenkaan. Minusta tämä on ihan luonnollista kehitystä. Hautaa kohti ollaan menossa kaikki ennemmin tai myöhemmin, :D.

Vierailija
33/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on 49. Yhdessä käydään baarissa joskus. Kaikki luulee siskoksiksi. Äitillä käy paremmin flaksi kun mulla.

Vierailija
34/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v. Olen tyytyväinen elämääni, lapset nuoria aikuisia + 1 teini. En ole mielstäni mitenkään mummumainen ja tukka on aina hyvin leikattu ja värjätty. Mutta silti en kyllä kuulu kumpaankaan noihin vaihtoehtoihin joita esität. Olen miltei 50v ja se kyllä tuntuu kropassa , paljon saa jumpata ja juosta jotta kroppa toimii. Koen olevani aikuinenn ja 30-v työkavereiden jutut on ajaoittain kyllästyttäviä, hermoilevat niin kauheasti kaikesta. Nautin taiteesta ja tyylikkäistä vaatteista, en halua pukeutua kovin nuorekkaasti vaan enemmänkin klassiesti . Nuorena en koskaan käyttänyt mekkoja, nyt pidän niitä mielellään. Tämä on ihan todella hyvän tuntuinen ikä, mutta en silti ole mikään vetävä mimmi enkä haluaisikaan olla.

Vierailija
35/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:51"]Harmaapäinen mummo vai vetävän näköinen mimmi? Mitä tekee? Miten pukeutuu?
[/quote]

Muita vaihtoehtojahan ei ole kuin nuo kaksi?

Vierailija
36/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs ja hyväkuntoinen. Iloinen ja reipas sekä elämänmyönteinen tekevä ja osaava.

Vierailija
37/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työni ja kotihommat ym hoitava paljon liikkuva raitis tupakoimaton. Ulkoa iloinen mutta sisältä rikkinäinen ja hauras.. Läheisen suuresti satuttama. Elän vain tätä päivää. En haaveile mistään jotta ei lyödä enää sormille.

Vierailija
38/38 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä asuu vielä 3 lasta kotona, 2 on muuttanut muualle opiskelemaan.

t. 52 v kuuma kissa, joka odottaa alapeukkujen vyöryä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan