Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut siitä, että poikaystäväni on niin hyvännäköinen

Vierailija
06.09.2021 |

Tunnen itseni vastaavasti todella rumaksi. Tapailin aiemmin äärettömän komeaa ja fiksua ja mukavaa miestä, jonka jätin, koska sain hirveän alemmuuskompleksin. Nyt seurustelen sellaisen poikkeuksellisen hyvännäköisen miehen kanssa ja olen saanut uudestaan saman alemmuuskompleksin. Mies on hyvin tietoinen ulkonäöstäänkin ja mielestään oikea Jumalan lahja maailman naisille, mikä pahentaa tätä. Olen alkanut miettiä taas eroa, koska en tunne riittäväni. Mitä voisi tehdä, vai kannattaisiko erota suoraan?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kuule sunkin täytyy olla melkoisen hyvännäköinen, jos ne sun kanssa seurustelee. :)

Vierailija
2/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sisältä sairas. Se aiheuttaa ongelmia suhteessa joka tapauksessa ja suhde tulee loppumaan sen takia joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh mikä ongelma. nyt vaan erottava ja otettava tilalle joku h%%%%tin ruma äijä jostakin äkkiä.

Kannattaisi ehkä työstää sun itsetuntoa.

Vierailija
4/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka mis sie tarviit oikee rummaa miestä, ni täs siul ois sellane. Pistätsie yhteystietoi tulemaa?

Vierailija
5/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se komea sika!

Vierailija
6/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin teini juttua, että ei jaksa edes kiinnostaa enää tuollaiset jutut. Kyllä nuoruus on kamalaa aikaa 😄.

Vierailija
7/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kuule sunkin täytyy olla melkoisen hyvännäköinen, jos ne sun kanssa seurustelee. :)

Ei tarvitse. Hyvännäköiset miehet, joilla on hyvä itsetunto, valitsevat kumppaninsa monen muun tekijän mukaan.

Vierailija
8/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks Doctor Ramani YouTubesta, tunnistatko itseäsi jutuista?

Vierailija
9/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuo sama fiilis komean miehen kanssa. Olen sellaista tapaillut ja se alemmuus oli ihan järkyttävää, ja näkyi myös käytöksessäni.

Voihan sitä neuvoa ottamaan vähemmän komea mies, mutta minkäs teet jos satut kiinnostumaan aina vaan niistä täydellisistä komistuksista.

Vierailija
10/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tuo sama fiilis komean miehen kanssa. Olen sellaista tapaillut ja se alemmuus oli ihan järkyttävää, ja näkyi myös käytöksessäni.

Voihan sitä neuvoa ottamaan vähemmän komea mies, mutta minkäs teet jos satut kiinnostumaan aina vaan niistä täydellisistä komistuksista.

Mitään ei voi tehdä. Olet niiden kamalien sikamiesten viaton uhri. Kehtaavatkin olla komeita ja vielä pakottaa sinut ihastumaan heihin!

Vierailija
11/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sisältä sairas. Se aiheuttaa ongelmia suhteessa joka tapauksessa ja suhde tulee loppumaan sen takia joka tapauksessa.

Kyllähän se totta on että kauniita ja komeita vietellään enemmän ja jotkut lankeaa, eikä sen asian toteaminen ole mitään sairautta. Siksi ei kannata valita liian kaunista puolisoa, ettei tarvitse murehtia moista.

Vierailija
12/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käsitän, että kyse on huonosta itsetunnosta. Sitä ei ole helppo parantaakaan vain päättämällä niin. Lisäksi miehet eivät koskaan kehu minua kauniiksi, vaan moni on haukkunut rumaksi. Olen jo reippaasti parinkympin puolivölissä, en teini, ja itsetuntoni ulkonäön suhteen on vuosi vuodelta vain laskenut.

Ap

Vierailija
13/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi hän on? 

Vierailija
14/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen miehen kanssa joka on todella komea mielestäni. Yritän olla mahdollisimman hyvä kumppani etten menetä häntä jollekin kauniimmalle :)

Vierailija
15/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kiltti mies tältä palastalta niin tulet iloiseksi.

Vierailija
16/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Se jo katselee kauniimpia ja vaihtaa sut pian.

Vierailija
17/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei voi tehdä. Olet niiden kamalien sikamiesten viaton uhri. Kehtaavatkin olla komeita ja vielä pakottaa sinut ihastumaan heihin!

No nyt oli omituinen kommentti. Mistä tuon repäisit?

Vierailija
18/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin komea ja nuorekas mies, vaikka itse näytän hyvänä päivänä takkuiselta ardennerinhevoselta ja huonona kamelilta(ilman kyttyrää). En ehkä haise ihan yhtä hirveältä kuin kameli, mutta luonteenikin on melkein yhtä häijy. Mies taas on ystävällinen, auttavainen, iloinen ja sosiaalisesti lahjakas.

Tämä ei kuitenkaan vaikuta itsetuntooni mitenkään. Jos satun kiinnittämään huomiota miehen ja minun tasoeroon, ajattelen aina täysin spontaanisti, että ihmisten täytyy luulla minun olevan hemmetinmoinen peto sängyssä, kun olen onnistunut sellaisen miehen saamaan. Oikeasti en ole sitäkään. En tajua, mitä mies minussa näkee.

Oikeasti on paljon suurempi ongelma tuntea olevansa huonompi ihminen kuin miehensä. Hitot ulkonäöstä.

Vierailija
19/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen miehen kanssa joka on todella komea mielestäni. Yritän olla mahdollisimman hyvä kumppani etten menetä häntä jollekin kauniimmalle :)

En pelkää miehen menettämistä kellekään toiselle, en ole muutenkaan mustasukkainen lainkaan. Tämä masennus miehen ulkonäöstä näkyy niin, etten enää kehtaa esimerkiksi näyttäytyä vähissä vaatteissa miehen nähden, ja kun katson peiliin, näen vain virheitä ja kun katson miestä, koen itseni rumaksi.

Ap

Vierailija
20/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se komea sika!

Joo, JSKS! :-D 

Vakavasti puhuen, sulla ap on itsetunto-ongelma, that's it. Ei varmasti ole sattumaa, että seurustelet jo toisen komean miehen kanssa. Sun on pakko olla kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä