Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut siitä, että poikaystäväni on niin hyvännäköinen

Vierailija
06.09.2021 |

Tunnen itseni vastaavasti todella rumaksi. Tapailin aiemmin äärettömän komeaa ja fiksua ja mukavaa miestä, jonka jätin, koska sain hirveän alemmuuskompleksin. Nyt seurustelen sellaisen poikkeuksellisen hyvännäköisen miehen kanssa ja olen saanut uudestaan saman alemmuuskompleksin. Mies on hyvin tietoinen ulkonäöstäänkin ja mielestään oikea Jumalan lahja maailman naisille, mikä pahentaa tätä. Olen alkanut miettiä taas eroa, koska en tunne riittäväni. Mitä voisi tehdä, vai kannattaisiko erota suoraan?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntosi ei taida kestää komeaa seuraa. Erorallissa päädyt Eppu Normaalin sanoin "itsesi huonoon seuraan".

Vierailija
22/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamies valitsee sillä perusteella miten helppo on hyväksikäyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne ku et pääse oikee mitenkään niskan päälle jos se tiedostaa olevansa hyvännäköinen niin naisia riittää

Vierailija
24/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös naurettavan hyvännäköinen mies ja kyllä ottaa päähän, vaikla onneksi nyt ei olekaan sillä mitään ylemmyyksiä ulkonäkönsä suhteen. Mut kyl se pistää v@tuttaa ku esim lähikaupassa kassatytön leuka ja silmät lonksahtaa lattiaan. Mut se on vasn kestettävä. Exäkin on naurettavan hyvännäköinen mut ei yhtä paljo ku tää mun lasten isä. Mieluummin oisin ottanut tavismiehen, mut ei musta oo kiinnostunu ku nämä kaksi, tavikset haluu jotain tekoripsimeikkipossuja eikä tämmösiä hiirulaisia...

Vierailija
25/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin, tai tapailin, lyhyen aikaa yhtä todella rumaa miestä. Hänkin arvosteli ulkonäköäni, joten ei se tuntunut paremmalta, kun nyt asiaa muistelen. Ehkä mun ei pitäisi tapailla ketään. Olen jopa harkinnut kauneuskirurgiaa ja vastaavaa, mutta en uskalla, niissä on riskejä.

Ap

Vierailija
26/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa sellaiselta henkisesti epävakaalta omaan ulkonäköönsä keskittyvältä naiselta, joka etsii parisuhteeseen aina toksisia, henkisesti hyväksikäyttäviä miehiä. Ehkä omat vanhemmat tai lapsuuden ystävät olivat etäisiä, jopa hyväksikäyttäviä, jolloin ap etsii myös aikuisena, henkisesti raunioituneena samanlaista rakkautta, johon on lapsuudessaan tottunut.

Vierailija
27/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriökin oli nuorempana. Melkein harmittaa, ettei ole enää, koska silloin olin todella laiha ja nyt en onnistu laihtumaan, kun olen alkanut tunnesyödä ja pikemminkin pulskistunut.

Ap

Vierailija
28/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa sellaiselta henkisesti epävakaalta omaan ulkonäköönsä keskittyvältä naiselta, joka etsii parisuhteeseen aina toksisia, henkisesti hyväksikäyttäviä miehiä. Ehkä omat vanhemmat tai lapsuuden ystävät olivat etäisiä, jopa hyväksikäyttäviä, jolloin ap etsii myös aikuisena, henkisesti raunioituneena samanlaista rakkautta, johon on lapsuudessaan tottunut.

Ja siis apuna tässä on terapia ja aiheesta kertova kirjallisuus. Ei mikään ”you can do it!” tai ”fake it till you make it!” self help kirjallisuus, vaan ihan oikeiden ammattilaisten kirjoittama materiaali. Myöskin ystäviltä ja sukulaisilta avun pyytäminen, koska monesti ihmiset yrittävät taistella liian pitkään ongelmiensa kanssa yksin.

Vierailija
29/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö myös kookas suonikas kikuli ja miehekkäät kivekset + miehekäs, mutta lempeä ääni. Jos ei, niin turha puhua mistään täydellisyydestä.

Vierailija
30/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi hän on? 

Tämä minuakin kiinnostaisi. Uskaltaako ap kertoa vai tarkoittaako se heti pojan menetystä.

Vierailija
31/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kuule sunkin täytyy olla melkoisen hyvännäköinen, jos ne sun kanssa seurustelee. :)

Ei tarvitse. Hyvännäköiset miehet, joilla on hyvä itsetunto, valitsevat kumppaninsa monen muun tekijän mukaan.

Eli ruma ruikuttuja kelpaa komealle miehelle. No, ehkä kioskikirjoissa.

Vierailija
32/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä minuakin kiinnostaisi. Uskaltaako ap kertoa vai tarkoittaako se heti pojan menetystä.

Mikä lapsi? Minä olen parinkympin puolivälissä kuten kirjoitin ja mies on muutaman vuoden vanhempi.

Ap

Vierailija
33/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lapsi? Minä olen parinkympin puolivälissä kuten kirjoitin ja mies on muutaman vuoden vanhempi.

Ap

Eli nuorisoon kuuluvia olette.

Vierailija
34/34 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei AP... Lopetat tuon itsesäälissä rypemisen! Se ei ole mistään kotoisin. Olen varma että näet itsesi ihan vääristyneesti, se varmaan johtuu aiemmista kokemuksistasi, minkä ihan ymmärrän. Itsellä on taustana 2 pitkää suhdetta joissa molemmissa henkistä ja fyysistä väkivaltaa.. Inhosin itseäni.. Kunnes päätin, että nyt riittää.

Aloin panostaa omaan hyvinvointiin, kehumaan omia suorituksia, ponnistuksia oli ne miten pieniä tai turhiltakin tuntuvia. Nykyään voin sanoa että se kannatti. Kumppani joka haukkuu toista rumaksi ei ole SUN arvoinen! Kukaan kunnollinen ei hauku omaa kumppaniaan päinvastoin.

Sun pitää nyt alkaa elää itseäsikin varten ja lakata keskittymästä virheisiin, tuollainen tuhoaa ja kuluttaa sut vain henkisesti loppuun. Yritä joka päivä löytää edes yksi hyvä asia itsessäsi. Äläkä mene kauneusleikkaukseen, yritä ensin saada käsiteltyä kaikki traumat ja huolehtia itsestäsi. Kenties huomaatkin olevasi kauniimpi kuin miltä nyt tuntuu <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi