Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, joilla ei ole koskaan mitään positiivista sanottavaa

Vierailija
14.10.2014 |

Onko niin vaikea olla vaan hiljaa, jos ei ole muuta sanottavaa kun pelkkää negatiivisuutta. Alkanut pikkuhiljaa vuosien saatossa ärsyttää eräs kaveri joka kuuluu tähän tyyppiin. Henkilö on lähinnä ylpeä omasta käytöksestään ja korostaa aina, miten hän uskaltaa olla rehellinen. 

Voiko tuollaset ihmiset muuttua vai unohdanko koko "ystävyyden"?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö naisten siis vaieta koko ikänsä?

Vierailija
2/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla lailla yltiöpositiiviset ovat ärsyttäviä. Jos elämä vaan potkii päähän eli koko ajan tulee kaikessa pettymystä, niin on varmaan vaikea olla kovin positiivinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin negatiivikkona sanoisin, että luultavasti sinä olet kaveristasi ihan yhtä ärsyttävä joten tuskin kumpikaan teistä menettää mitään jos unohdat ystävyyden.

Vierailija
4/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä on siis ihan ok vaikka kassajonossa kommentoida edessä olevan ulkonäköä siihen ääneen että kohdekin sen kuulee. Tai kommentoida kaverin päivitykseen että "ompas aika rumat verhot, mä en olis tollasia ostanu". Tai arvostella kaverin lapsen synttäreillä lapsivieraiden tuomia lahjoja "näyttää aika halvalta, on kyllä ihmeellisen värinen, tuskin kestää kovin pitkään tollanen romu". Taannoin yhteinen tuttava kertoi facebookissa aloittaneensa uuden harrastuksen johon tämä henkilö kommentoi että "hukkaan heität rahat kun et siellä kuitenkaan jaksa kovin pitkään käydä" ym.ym.

Vierailija
5/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja provokatiivinen aloitus. Ei jatkoon.

Vierailija
6/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin hiljattain erään tuttavani puhuvan aina vaan elämänsä rasittavista asioista. Viljelee siihen huumoria mutta kyllä se alkaa pitkän päälle olla kuluttavaa kuunneltavaa. En ole varsinaisesti laittanut välejä poikki mutta etäisyyttä olen ottanut.

Itse olen realisti (jonkun mielestä negatiivinen ehkä) mutten jaksaisi piehtaroida ärsytyksessä. Varsinkaan toisten.

Vierailija
7/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tuollainen ystävä, ja vuosien aikana on alkanut vähän häiritä tuo negatiivisuus. On hauskojakin hetkiä mutta kun takuuvarmasti joka kahvillakäynnistä löytyy jotain vikaa niin vähän ankeuttaa koko tilanteen.

Vierailija
8/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttajia kannattaa vältellä. Suklaa auttaa akuutissa tilanteessa.

Vierailija
9/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla ihmisellä on sekä positiivisa että negatiivisia tunteita ja ilmaisee molempia. Jos ihmisellä on vain toista ääripäätä, on ihminen jotenkin sekaisin/rikki. Jos toinen ihminen vaikuttaa itseen negatiivisesti, kannattaa ko. ihmistä vältellä. Ihmiset ei yleensä muutu. Jos on pakko olla tekemisissä niin sitte täytyy jotenkin suojautua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän