Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole enää Somessa eikä somettaminen kiinnosta enää yhtään.

Vierailija
06.09.2021 |

Ehkä tuo on sitten nuorempien juttu, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa kertoa itsestään ja jakaa jatkuvasti turhanpäiväisiä kuvia koko maailmalle. Olen kyllä ollut facebookissa ja ties missä, mutta niihin kyllästyi lopulta enkä siellä paljon mitään kirjoitellut. En myöskään ymmärrä näitä somedraamoja ollenkaan, ihmiset roikkuu ihan liikaa jossain facebookissa yms. ja ottavat liian vakavasti kaikki nettiin kirjoitetun paskan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikut kuitenkin keskustelufoorumilla.

Vierailija
2/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt kuitenkin somessa kertomassa elämästäsi?🤦‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikut kuitenkin keskustelufoorumilla.

Joo no olen sitä ikäluokkaa, jolle tällaiset palstat oli melkeinpä ensimmäisiä "some"-alustoja. Näissä nyt ei kuitenkaan ole ideana se oma narsismi ja itsensä esittely vaan ihan anonyymi keskustelu.

Vierailija
4/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole enää vuosiin niissä ollut. Keskustelupalstatkin alkaa kyllästyttää, nykyään kirjoitan enää pelkästään tänne. Varmaan lopetan tämänkin typeryyden jossain vaiheessa.

Vierailija
5/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ollut omalla nimellä missään somessa tms. Täällä kuitenkin hillun.

Vierailija
6/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen media (lyhennetään arkikielessä some)tarkoittaa verkkoviestintäympäristöjä, joissa jokaisella käyttäjällä tai käyttäjäryhmällä on mahdollisuus olla aktiivinen viestijä ja sisällöntuottaja tiedon vastaanottajana olon lisäksi.

Mikä sinusta aihe vapaa sitten on ellei se ole sinusta verkkoviestintäympäristö?

Vierailija
7/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaata ei lasketa?

Vierailija
8/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se on elämää... joo.

Vierailija
9/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut missään somessa omalla nimelä tai naamalla vaikka melko nuori olenkin. Keskustelupalstoista kyllä tykkään.

Vierailija
10/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen juuri yhtä entistä koulukaveria joka päivittää jatkuvasti tekemisiään faceen mutta kun ne tekemiset on laatua tänään paljussa, sienimetsällä, leffailtaa jne. Ketä kiinnostaa, ihan oikeasti kun mietit? Ei mua kiinnosta edes omat tekemiseni niin paljoa kuin tuo ihminen luulee että hänen tekemisensä kiinnostaisivat. Piilotankin hänet. Kiitos.

Vierailija
11/11 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin on kivaa nähdä ja lukea kavereiden tekemisistä WhatsAppissa. Facesta tai Instasta en tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi