Menetkö töihin, jos sinulla on nuha ja nenä
tukossa, saattaa välillä aivastuttaakin?
Ja koronatesti on nega.
Kommentit (18)
Miksi pitää mennä nuhaisena töihin ja sitten tartuttaa se pasga kaikkiin muihinkin? Jos yhdellä on vain nuha niin toiselle se sama tauti voi aiheuttaa kuumeen ja muita oireita.
Mihin ihmeen töihin? Etänähän nyt ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Läheskään kaikki eivät ole etänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheskään kaikki eivät ole etänä
Ai jaa. Olen lukenut liikaa tätä palstaa. Kaikki on kuulemma nyt etänä eivätkä ikinä enää ihmisten kanssa missään.
Minun töitä ei voi etänä tehdä. Toivottavasti loppuviikosta tämä pahin tukkoisuus olisi jo hävinnyt & voisi palata töihin.
Öö.. en. Miksi menisin räkimään ja leikkimään sankaria, ei se työpaikka kaadu jos on pari päivää pois. Edellisessä työpaikassani esimies tuli aina kipeänä töihin, sen jälkeen oli muut kipeänä ja me muut saatiin moitteet JOS jäätiin kotia sairastamaan.. Huoh.
Menisin vaikka pillustani valuisi virtsaa ja peräsuolestani märkää kakkaa.
Mulle maskinkäyttö aiheuttaa jatkuvaa nuhaa. Jotenkin se jatkuva lämpimän uloshengityshöyryjen hengittely saa nokan vuotamaan koko ajan.
Meillä ainakin pienten lasten vanhemmat on koko ajan räässä joten tuskin se muillakaan niin tarkkaa on.
Onhan tässä syyskuusta-toukokuuhun nenän vuotamisessa se hyvä puoli että voisi pitää rokulia yli puolivuotta vuodessa.
Jep, jos kaikki lapsiperheelliset saikuttaa joka nuhan vuoksi niin voisi samantien myöntää jonkun syyskuu-toukokuu sairaseläkkeen :D
Ei voi mitään. Yritän pysyä terveenä mutta jos töihin suinkin kykenen niin töihin menen. Toki pidän käsihygieniasta extra hyvää huolta ja käytän maskia nuhassa. Tuon vois ottaa jokainen tavaksi.
Menen töihin siinä vaiheessa kun olen työkuntoinen. Vaikka oireita hieman olisi mutta jos muuten jaksan tehdä fyysisen työni. Toki testin on oltava negatiivinen.
Menen. Ei pienistä oireita saikkuakaan saa. Sitte vaan koitan esittää tervettä asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
En käy töissä lainkaan. Johtuen siitä, että minulla tosiaan on nenä.
Joo ei nenän kanssa niin vaan mennä mihinkään. Naapurin suipponokka oli taas postiluukussaan kiinni. Joskus hävettää nähdä sen vaikeuksia elämässä. Sanoin vain päivää enkä kysynyt mitä tällä kertaa on tapahtunut.
Tosi kivaa mennä tartuttaa se nuha muihin ja pakottaa taas ties kuinka monta ihmistä testiin. Tulee aika kalliiksi.
En käy töissä lainkaan. Johtuen siitä, että minulla tosiaan on nenä.