Tarun pikkusiskolle sopiva nimi?
Kertokaa vinkkejä mikä voisi olla sopiva nimi?
Toiset nimet on helppo keksiä mutta se etunimi...Kun itse en tykkäis mistään Taru ja Siru tyyppisestä tai Taru ja Taija tyyppisestä. Minusta tulevan siskon nimi voisi olla joku 5 kirjaiminen mutta kun sen pitäisi sointua Tarulle jollain tavoin.
Tuntuu että luovuus loppunut asian suhteen kesken. Olen katsonut saamen ja ruotsinsuomalaiset nimet myös läpi, jopa englantilaiset.
Monenlaista on pyörinyt mielessä joista viimeisimpänä Verna tai Karla. Vaikeaa minusta, mutta tiedän että joillakin on vaan enemmän lahjoja keksiä sopiva nimi ja itse tässä jo sokeutuu vaihtoehtojen paljoudesta.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:22"]Taru & Inka <3
[/quote]
Lisa, Maisa, Tove, Astrid, Ingrid, Ruusu, Virpi, Marjo, Assi, Kreetta, Kerttu, Tella
Runo, Enne, Tuike, Hile, Toive, Ilona
Tyyni, Tuuli, Terhi, Titta, Tinja, Teija, Telma, Tessi, Tianna, Tuija, Taimi, Tuomi, Taija
Lydia, Saaga (olisi ehkä irvokas), Helinä, Tara, Heljä, Hely, Säde, Kielo. Virva on myös kaunis nimi. Eksoottinen, mutta Suomessa suuhun sopiva. Joku tollo koulussa saattaa vääntää visvaksi, mutta kaikestahan saa paskaa, jos oikein yrittää.
Koska AP on katsonut nimipäiväkalenterit läpi löytämättä mieleistä, ehdotan kalenterin ulkopuolelta:
Minka, Pieta, Stella, Elea, Nelma, Eedla
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:11"]Saga/Saaga
Satu
Saga sopisi mielestäni parhaiten.
[/quote]
Komps
Mirja
Meiju
Maiju
Anri
Mirella
Miita
Vieno
Vappu
Minttu
Aurora
Auri/Aura
Taru ja Terttu, käy tosi hyvin yhteen :)
Taru ja Elina
Taru ja Melina
Taru ja Rita
Taru ja Sofia
Taru ja Peppi
Taru ja Ellen